Leuk plaat, die van New Orderquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had net highway to hell van acdc en hupst rond als die gitarist en nu hoor ik new order true faith
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh ... vertel es ......
Ownee, ik ging slapen![]()
.
Blue monday roelt ook hardquote:
O jemig.. dat is mogelijk nog erger dan Gielquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:06 schreef rubbereend het volgende:Giel dus misschien naar 538
wie zou dan de ochtend mogen gaan doen? Ik zet mn geld op Coen & Sander
De grap ontgaat mij dat ie uberhaupt aandacht te besteedt aan die mafkezen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dat maakt Giel niet minder leuk
Hij zette die Total Roef toch mooi voor schut zonder dat die pauper het doorhad...
Dries Roelvink vind ik wel komisch omdat hij enorm veel zelfspot heeft...z'n muziek is natuurlijk gewoon hooguit kut
Ik check 'm ook regelmatig, maar na al die stompzinnige gesprekken met nietsnutten die mij geen zak interesseren ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Tja ik vind hem gezellig voor de ochtendradio aangezien ik dan altijd lekker in de file sta
Matthijs van Nieuwkerk is een enorme fan van Giel volgens mij, denkt dat hij ontzettend veel verstand heeft van muziek. Net als Matthijs zelf overigensquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan bij DWDD aankomen met een cd van ik weet niet hoe oud en het dan "de shit" vinden.
Sja. Na zooooveel slechte platen mag er nu wel eer iets leuks komen idd. Bruce is al wel geweestquote:
Kut, te laat ingeschakeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja. Na zooooveel slechte platen mag er nu wel eer iets leuks komen idd. Bruce is al wel geweest.
Ja, lekker gladquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef Againzender het volgende:
Dit is inderdaad een hele leuke van Prince
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Ik ben steeds vroeger op, das niet gezond hoor hee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:56 schreef purplerose het volgende:
Ik slaap graag uit Cossie, dus meer dan 8 uurtjes wil ik hebben![]()
Als ik het me goed herinner ben ik om 1.00 naar bed gegaan
Ik heb wat erm geestelijke probleempjes en zit nog in de wao/wwquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik lag er om half één in om om 5 uur al weer gewekt te worden door zo'n hoerige kutmug
.
Maarreh, jij doet niet aan werken?.
Op Fok! kom je heel normaal overquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb wat erm geestelijke probleempjes en zit nog in de wao/wwBen bezig met reintegratie maarja, bureaucratie overheerst af en toe
Ekdom is meester der herhaling. Leuke grapjes ook, zoals 'Deutsche Schallplatte bléren'quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef scarefreak het volgende:
Ik wordt zo moe van dei Gerard Ekdom met zijn aankondigingen, elke keer bij een Nelly Furtado plaatje dat stukje gesprek van haar, waar hij dan ook weer elke keer hetzelfde doorheen zit te lullen
Nou zit op Fok ook wel het grootste zooitje ongeregeld van de samenleving natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op Fok! kom je heel normaal over.
Nee! Het is fraai gerecycled.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het maar een nare verkrachting van "are friends electric?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |