Had me vergist in de titel van meneer Van Velzen, maar ben dan ook niet zo fan van zijn werk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Qua titels eigenlijk een vreemde combo.
Eerst sneeuw, en dan opeens vuur.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef purplerose het volgende:
Ik wist wel dat Eddie muziek kon maken dat jullie kunnen waarderen![]()
![]()
quote:'Young Folks' is back, re-released on 17th September and taken from the band's critically-acclaimed third album 'Writers Block'. It comes with a stellar remix package too, with mixes from Beyond The Wizards Sleeve, Phones and Diplo.
http://www.music-news.com/ShowNews.asp?nItemID=15050
Herbert Gronemeyerquote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef purplerose het volgende:
zoals wat?
quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Herbert Gronemeyer
Vrijdag in de HMH
er zijn dus meer fansquote:
Heb twee cd's van 'm (Unplugged en Live). Ken niet al z'n materiaal, maar de twee genoemde nummers blijvenquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zijn dus meer fansHoewel ik dat al dacht door het topic ergens anders op het forum
quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa me requestje!!!
je meent hetquote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa me requestje!!!
hihihihihihiquote:
Die heb ik afgelopen woensdag live gezien! Leuk bandjequote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom alarm !1990s - You're Supposed To Be My Friend
![]()
Fijne platen dit uur.
O, de 1990s! Bijna vergeten, grappig bandje (Y)!quote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom alarm !1990s - You're Supposed To Be My Friend
![]()
Fijne platen dit uur.
Waren ze in Nederland dan?! Tof!!quote:Op maandag 17 september 2007 22:33 schreef Anne04 het volgende:
Die heb ik afgelopen woensdag live gezien! Leuk bandje![]()
ja, ze waren o.a. in de Effenaar. Helaas hadden ze net een nieuwe bassist, waar ze nog maar 2 uur mee hadden gespeeld dus het was erg kort.quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waren ze in Nederland dan?! Tof!!ken ze verder niet echt, behalve dan van de single You're Supposed to be My Friend, leuke plaat.
Cosmick![]()
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goedquote:
Heb hem binnengehaald maar nog niet beluisterd, zal het iig ff aan me playlist toevoegen op winamp dan komt ie vanzelf voorbijquote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goed.
^^^^ Wat hij zegt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goed.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb hem binnengehaald maar nog niet beluisterd, zal het iig ff aan me playlist toevoegen op winamp dan komt ie vanzelf voorbij
quote:
quote:
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen dan naar barbara luisterenquote:
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd om te gaan pitten. Truschten, menschen.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen ipv naar barbara luisteren
Ik had net highway to hell van acdc en hupst rond als die gitarist en nu hoor ik new order true faithquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ik knal "it's a fast driving rave up with the dandy warhols" er nog ff in
.
Oh ... vertel es ......quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen dan naar barbara luisteren
Leuk plaat, die van New Orderquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had net highway to hell van acdc en hupst rond als die gitarist en nu hoor ik new order true faith
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh ... vertel es ......
Ownee, ik ging slapen![]()
.
Blue monday roelt ook hardquote:
O jemig.. dat is mogelijk nog erger dan Gielquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:06 schreef rubbereend het volgende:Giel dus misschien naar 538
wie zou dan de ochtend mogen gaan doen? Ik zet mn geld op Coen & Sander
De grap ontgaat mij dat ie uberhaupt aandacht te besteedt aan die mafkezen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dat maakt Giel niet minder leuk
Hij zette die Total Roef toch mooi voor schut zonder dat die pauper het doorhad...
Dries Roelvink vind ik wel komisch omdat hij enorm veel zelfspot heeft...z'n muziek is natuurlijk gewoon hooguit kut
Ik check 'm ook regelmatig, maar na al die stompzinnige gesprekken met nietsnutten die mij geen zak interesseren ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Tja ik vind hem gezellig voor de ochtendradio aangezien ik dan altijd lekker in de file sta
Matthijs van Nieuwkerk is een enorme fan van Giel volgens mij, denkt dat hij ontzettend veel verstand heeft van muziek. Net als Matthijs zelf overigensquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan bij DWDD aankomen met een cd van ik weet niet hoe oud en het dan "de shit" vinden.
Sja. Na zooooveel slechte platen mag er nu wel eer iets leuks komen idd. Bruce is al wel geweestquote:
Kut, te laat ingeschakeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja. Na zooooveel slechte platen mag er nu wel eer iets leuks komen idd. Bruce is al wel geweest.
Ja, lekker gladquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef Againzender het volgende:
Dit is inderdaad een hele leuke van Prince
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Ik ben steeds vroeger op, das niet gezond hoor hee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:56 schreef purplerose het volgende:
Ik slaap graag uit Cossie, dus meer dan 8 uurtjes wil ik hebben![]()
Als ik het me goed herinner ben ik om 1.00 naar bed gegaan
Ik heb wat erm geestelijke probleempjes en zit nog in de wao/wwquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik lag er om half één in om om 5 uur al weer gewekt te worden door zo'n hoerige kutmug
.
Maarreh, jij doet niet aan werken?.
Op Fok! kom je heel normaal overquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb wat erm geestelijke probleempjes en zit nog in de wao/wwBen bezig met reintegratie maarja, bureaucratie overheerst af en toe
Ekdom is meester der herhaling. Leuke grapjes ook, zoals 'Deutsche Schallplatte bléren'quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef scarefreak het volgende:
Ik wordt zo moe van dei Gerard Ekdom met zijn aankondigingen, elke keer bij een Nelly Furtado plaatje dat stukje gesprek van haar, waar hij dan ook weer elke keer hetzelfde doorheen zit te lullen
Nou zit op Fok ook wel het grootste zooitje ongeregeld van de samenleving natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op Fok! kom je heel normaal over.
Nee! Het is fraai gerecycled.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het maar een nare verkrachting van "are friends electric?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |