Had me vergist in de titel van meneer Van Velzen, maar ben dan ook niet zo fan van zijn werk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Qua titels eigenlijk een vreemde combo.
Eerst sneeuw, en dan opeens vuur.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef purplerose het volgende:
Ik wist wel dat Eddie muziek kon maken dat jullie kunnen waarderen![]()
![]()
quote:'Young Folks' is back, re-released on 17th September and taken from the band's critically-acclaimed third album 'Writers Block'. It comes with a stellar remix package too, with mixes from Beyond The Wizards Sleeve, Phones and Diplo.
http://www.music-news.com/ShowNews.asp?nItemID=15050
Herbert Gronemeyerquote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef purplerose het volgende:
zoals wat?
quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Herbert Gronemeyer
Vrijdag in de HMH
er zijn dus meer fansquote:
Heb twee cd's van 'm (Unplugged en Live). Ken niet al z'n materiaal, maar de twee genoemde nummers blijvenquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zijn dus meer fansHoewel ik dat al dacht door het topic ergens anders op het forum
quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa me requestje!!!
je meent hetquote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa me requestje!!!
hihihihihihiquote:
Die heb ik afgelopen woensdag live gezien! Leuk bandjequote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom alarm !1990s - You're Supposed To Be My Friend
![]()
Fijne platen dit uur.
O, de 1990s! Bijna vergeten, grappig bandje (Y)!quote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom alarm !1990s - You're Supposed To Be My Friend
![]()
Fijne platen dit uur.
Waren ze in Nederland dan?! Tof!!quote:Op maandag 17 september 2007 22:33 schreef Anne04 het volgende:
Die heb ik afgelopen woensdag live gezien! Leuk bandje![]()
ja, ze waren o.a. in de Effenaar. Helaas hadden ze net een nieuwe bassist, waar ze nog maar 2 uur mee hadden gespeeld dus het was erg kort.quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waren ze in Nederland dan?! Tof!!ken ze verder niet echt, behalve dan van de single You're Supposed to be My Friend, leuke plaat.
Cosmick![]()
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goedquote:
Heb hem binnengehaald maar nog niet beluisterd, zal het iig ff aan me playlist toevoegen op winamp dan komt ie vanzelf voorbijquote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goed.
^^^^ Wat hij zegt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goed.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb hem binnengehaald maar nog niet beluisterd, zal het iig ff aan me playlist toevoegen op winamp dan komt ie vanzelf voorbij
quote:
quote:
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen dan naar barbara luisterenquote:
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd om te gaan pitten. Truschten, menschen.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen ipv naar barbara luisteren
Ik had net highway to hell van acdc en hupst rond als die gitarist en nu hoor ik new order true faithquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ik knal "it's a fast driving rave up with the dandy warhols" er nog ff in
.
Oh ... vertel es ......quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen dan naar barbara luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |