Lekker ja! ga je nog weg?quote:
Zaterdagochtend vertrek ik voor twee weken Noorwegenquote:
Oeh! Noordwegen lijkt mij ook wel super vet. Hartstikke mooie land volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaterdagochtend vertrek ik voor twee weken Noorwegen. Ben erg benieuwd naar dit land hoog op m'n verlanglijstje
.
Yup. Veel fjordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! Noordwegen lijkt mij ook wel super vet. Hartstikke mooie land volgens mij.
Gewoon lekker genieten dus, veel plezier alvastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup. Veel fjorden. Prachtige landschappen
. Enz. enz.
. Ik ga samen met een vriend van me. Met eigen auto die kant op. Tent mee, alleen bootovertochten heen en terug geboekt. De rest zien we daar wel
.
Welkom/haaai!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef PretKroket het volgende:
hurray! serious radio!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 't voor mij elke werkdag(zwarte/donkere sokken onder pak
.
zeg........!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Alweer maar 1 feestdag? Is het komkommertijd in feestland of doet Maricha niet meer zo haar best met zoeken?
Ohja, Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom hoor ik die nieuwe Rihanna 3 keer op een dag terwijl het een klotenummer is en bv. http://youtube.com/watch?v=77ey1aWDnyY nog nooit![]()
Jij wel...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weekend? VAAAAAAAAAAKANTIE, Michiel.
Krijg net een fax dat de wind uit het NW komt dus dan zit je goed? Anders zit je inderdaad de hele dag in de bonke bonke sound. Laatst was hier Dominator in het Stadspark. Nou dat is ruim 35 minuten fietsen voor mij, maar de wind stond dus onze kant op en we hebben de hele dag de beats kunnen horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Mysteryland, dat ligt zo ongeveer in m'n achtertuin (5 minuutjes fietsen). Nu maar hopen dat er noordenwind staat zaterdag, want dan hoor ik er zo min mogelijk van.
Neem een pallet Starbucks koffie, een pallet Rennies en een pallet ijsthee mee en je bent binnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Mag ik morgen bij Ekstra Weekend een vorkje meeprikken?![]()
Jammer dat de webcam niet werkt, anders hadden we vast kunnen zien dat Paul Rabbering met een klappertjespistool en een Faithless-CD de studio in kwam zetten.quote:
Daarover gesproken: heeft die in de studio de geest gegeven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat de webcam niet werkt
Nee, ze waren ontvoerd naar Biddinghuizen. Vandaag waren ze bezig met het opnieuw ophangen ervan, maar de kabels zullen nog wel niet allemaal liggen. Morgen zal het klaar moeten zijn voor de Freaknacht, dus we zullen zien...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daarover gesproken: heeft die in de studio de geest gegeven?
Wel handig, ik hoef nergens meer antwoord op te geven, Sirolf weet alles!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze waren ontvoerd naar Biddinghuizen. Vandaag waren ze bezig met het opnieuw ophangen ervan, maar de kabels zullen nog wel niet allemaal liggen. Morgen zal het klaar moeten zijn voor de Freaknacht, dus we zullen zien...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel handig, ik hoef nergens meer antwoord op te geven, Sirolf weet alles!
Wel blijven hier hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Valt het op?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Of Starbucks...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Michiel's wachtwoord? Disney.
quote:
Killers?quote:
Ik verwacht dat Michiel toch eigenlijk wel zo'n iemand is met een wachtwoord met cijfers, letters en leestekens enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Als Maricha nu een vloek hoort dan is dat ws. Michiel die zijn wachtwoord moet wijzigen.![]()
youtube motherf*ckerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Is Somebody Told Me de enige track die vrijgegeven is van het optreden? Ik wil eigenlijk wel meer van The Killers op Lowlands horen.
Je zou het inderdaad wel denken, maar in de praktijk zijn het zelfs de admins die een te simpel wachtwoord hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht dat Michiel toch eigenlijk wel zo'n iemand is met een wachtwoord met cijfers, letters en leestekens enzo.
quote:
Gerard heeft een keer z'n wachtwoord on-air verteld tijdens Ekstra Weekend. Het was 'neuken'...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad wel denken, maar in de praktijk zijn het zelfs de admins die een te simpel wachtwoord hebben.![]()
Timbaland![]()
Ik weet zijn wachtwoord zelfsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Als Maricha nu een vloek hoort dan is dat ws. Michiel omdat hij zijn wachtwoord moet wijzigen.![]()
quote:Je stem op My Chemical Romance met Teenagers is ontvangen
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:stem eens ff snel op stereophonics!!!
Donequote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:stem eens ff snel op stereophonics!!!
Haha! die is wel goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerard heeft een keer z'n wachtwoord on-air verteld tijdens Ekstra Weekend. Het was 'neuken'...
Dan gebruiken jullie vast niet Outlook 2000/2003quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
Ik weet zijn wachtwoord zelfs(moet ook ivm de mailbox)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast wat voorbereidingen gedaan voor het volgende topic...![]()
[afbeelding]
Zou wel gepast zijn om die morgen tijdens Ekstra Weekend te openen. Daar is het ook begonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Die stem van jou is bijna even machtig als de ''Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'-vinger!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef Timo20 het volgende:
Weer gewonnen door die stem van mij he? Het is me wat![]()
![]()
Chapeau! Chapeau! ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
precies!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die stem van jou is bijna even machtig als de ''Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'-vinger!
Dat is ook allang gebeurd hoor! Maar thuis en op de redactie kan dat nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! die is wel goed
[..]
Dan gebruiken jullie vast niet Outlook 2000/2003![]()
Als jullie die wel gebruiken dan zou Michiel jou kunnen machtigen op bijvoorbeeld de inbox (postvak in). Vervolgens kan jij, mits de machtigingen goed staan aan de kant van Michiel, zijn mailbox kunnen toevoegen. Dan heb je geen wachtwoord of wat dan ook nodig. Anyway, zo werkt het bij mij op het werk en het zal bij 3FM misschien wel heel anders gaan, daar heb ik natuurlijk geen kijk op.
Oohh op zo'n fiets. Ik snap het!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:00 schreef Maricha het volgende:
Dat is ook allang gebeurd hoor! Maar thuis en op de redactie kan dat niet
[afbeelding]
Andersom is erger lijkt me....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:04 schreef Toad het volgende:
Dus Maricha kan ook al mijn liefdesmailtjes naar Michiel lezen. Tssk!
Daar mag wel voor gewaarschuwd worden!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:04 schreef Toad het volgende:
Dus Maricha kan ook al mijn liefdesmailtjes naar Michiel lezen. Tssk!
Daar mag wel voor gewaarschuwd worden!![]()
Naja, het probleem is nu dat Maricha doorheeft dat ik niet alleen liefdesmailtjes naar haar stuur, maar ook naar Michiel! Ik vrees dat ik me er maar over heen moet zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Andersom is erger lijkt me....![]()
En dat is het mooie, Michiel kan mijn mailbox niet lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Andersom is erger lijkt me....![]()
Thanksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
It's Dare!
Sterkte L-L met het verlies van je Nokia..![]()
Goed om te weten, de mogelijkheid dat Michiel ze zou kunnen lezen heeft denk ik een heleboel mensen ervan weerhouden om Maricha liefdesmailtjes te sturenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat is het mooie, Michiel kan mijn mailbox niet lezen
Ik adviseer om een modeltrein transformator te pakken. Vervolgens pak je 2 draden en die zet je gewoon op wat chips en dan draai je de transformator vol open. Denk dat 'ie het dan wel weer zal doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks
Hij gaat net drie weken te vroeg heen.... Ben aan het reanimeren nu...![]()
Ben ik trouwens op het moment aan het beluisteren. Ik zat op Lowlands, dus eh tja... Ik had iets beters te doen, zal ik maar zeggen. Heb wel Eric Corton in de studio gezien en Coen Swijnenberg zelfs met zender op het terrein (en in de studio).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou wel gepast zijn om die morgen tijdens Ekstra Weekend te openen. Daar is het ook begonnen
Het gaat wel lekker met die elektronische apparaten deze week hè? Gisteren wilde mijn laptop niet meer opstarten (al is die reeds gereanimeerd) en vandaag is jouw mobieltje doods...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Thanks
Hij gaat net drie weken te vroeg heen.... Ben aan het reanimeren nu...![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat is het mooie, Michiel kan mijn mailbox niet lezen
Er was dit jaar niet eens Campingradio (al vond ik de editie op Pinkpop al erg matigjes) en dat is toch best jammer te noemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:12 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Maar overigens: mag Giel ons volgend jaar WEL weer in de rij vermaken? Het was nou maar een suffe boel om te wachten
Vorige week overleed mijn hd met XP van mijn PC.. *klung klung*.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met die elektronische apparaten deze week hè? Gisteren wilde mijn laptop niet meer opstarten (al is die reeds gereanimeerd) en vandaag is jouw mobieltje doods...
vonden wij ook allemaal jammer, maar er was op dat moment even niets aan te doen! Wegens omstandigheden, zeg maarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was dit jaar niet eens Campingradio (al vond ik de editie op Pinkpop al erg matigjes) en dat is toch best jammer te noemen...![]()
Dan neem ik terug wat ik eerder zei, niet echt gepast. Het was al een beetje vaag want het was volgens mij wel aangekondigd dat Campingradio zou komen, maar door omstandigheden is het dus niet doorgegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
vonden wij ook allemaal jammer, maar er was op dat moment even niets aan te doen! Wegens omstandigheden, zeg maar
Giel ging net op vakantie, misschien heeft dat ook wel meegespeeld (geen idee verder). Jammer, maar helaas. Volgend jaar weer een kans.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
vonden wij ook allemaal jammer, maar er was op dat moment even niets aan te doen! Wegens omstandigheden, zeg maar
Nu volg ik het even niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel ging net op vakantie, misschien heeft dat ook wel meegespeeld (geen idee verder). Jammer, maar helaas. Volgend jaar weer een kans.
Michiel zit er morgen volgens mij voor de laatste keer. Vanaf 1 september is Giel er weer (en gaat Michiel zelf op vakantie).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Doet Michiel morgen weer de freaknacht? if so: komt Ancilla dan weer langs?![]()
![]()
![]()
Die vorige vond ik vreselijk naar, maar deze klinkt idd een stuk aangenamer!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Die nieuwe track van Justice is ook geweldig, maar dit klinkt ook lekker![]()
Zoals ik al zei, ik weet de omstandigheden niet. Maakt ook niet uit verder, want het resultaat (Campingradio ging niet door) bljft er hetzelfde door.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu volg ik het even niet meer.![]()
Campingradio werd toch aangekondigd ? Dacht ik tenminste...
Welke? D.A.N.C.E. ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die vorige vond ik vreselijk naar
Jup.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Zoals ik al zei, ik weet de omstandigheden niet. Maakt ook niet uit verder, want het resultaat (Campingradio ging niet door) bljft er hetzelfde door.
Hij merkte dat ik al een nieuwe aan het uitzoeken was...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met die elektronische apparaten deze week hè? Gisteren wilde mijn laptop niet meer opstarten (al is die reeds gereanimeerd) en vandaag is jouw mobieltje doods...
Accu eruit en aan de oplader hangen geeft ook geen beeld? Dan kan het niet aan de accu liggen (want met de oplader erin zou 'ie toch eigenlijk wel iets moeten doen).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij merkte dat ik al een nieuwe aan het uitzoeken was...![]()
Maar het was toch al de slechste aankoop van het jaar geweest. En het is nu wel lekker rustig zonder gsm. Dadelijk maar eens even tijdelijk uit de oude doos een gsm pakken. Er liggen er hier nog genoeg. En accu in de koelkast leggen en morgen weer kijken. Schijnt te helpen mocht de accu stuk zijn...
Arme buren...!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Oh Ooh ! ik heb ineens een vermoeden dat het geluid NU HEEL HARD zal gaan.
[afbeelding] SOAD - Chop Suey [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Arme buren...!
[afbeelding][afbeelding]
Ach, check morgen wel, bij de ander n80 gebruiker op het werk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Accu eruit en aan de oplader hangen geeft ook geen beeld? Dan kan het niet aan de accu liggen (want met de oplader erin zou 'ie toch eigenlijk wel iets moeten doen).
Haha, wie zou deze nou gerequest hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] !Nizlopi - Jcb! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Deze gaat écht hard![afbeelding]
Ik niet eens!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, wie zou deze nou gerequest hebben.![]()
Dat maakt me niet uit, hij is on airquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Nou M&M, het is jullie weer gelukt. Enorm vermaakt, maar nauwelijks verder gekomen met wat ik wilde doen.![]()
Vlak Freaks en vooral Lakini's Juice van Secret Samadhi niet uit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Dolphins Cry vind ik toch wel een van de weinige Live-nummers sinds Throwing Copper die goed te pruimen is.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Nou M&M, het is jullie weer gelukt. Enorm vermaakt, maar nauwelijks verder gekomen met wat ik wilde doen.![]()
Prettig weekend Maricha.
En tot morgen bij de freaknacht Michiel!
Een van weinige... dus er zijn er nog wel een paarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:53 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vlak Freaks en vooral Lakini's Juice van Secret Samadhi niet uit!
Jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fijn weekend Marichaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Jullie allemaal ook alvast een fijn weekend!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn weekend Maricha
Tot morgen Michiel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Toad het volgende:
Maar je ex niet!
Die sucks inderdaad ook.. geluid zet ik ook bij die reclame uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
De rede van de reclame is goed natuurlijk. Maar de uitvoering![]()
Zelde als die "met ijsblokjes" reclame![]()
Mashup van 2 concertenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het begin ff gemist. Is dit concert van Paradiso eerder dit jaar? Of LL?
Zeg die omstandigheden dan even dat ze dat volgend jaar niet weer doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Suffe lui inderdaad.quote:
quote:21:51:11 23-08-07 10 I BRAN ZOU DE TIJGER MISSCHIEN EEN KAT KUNNEN ZIJN !! IS HET MISSCHIEN KOMKOMMERTIJD ??
708232151110401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
708232133310401998
21:33:31 23-08-07 10 G BRAN Pr 2 BEVRIJDEN DIER / TIJGER OP HET DAK / Westerhaven Westerhaven 21 GRONINGEN Eenheden: 757
708232133310401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
708232133310400419 0400419 BRW Groningen-Vinkhuizen ( Kazernetechniek )
708232133310400394 0400394 BRW Groningen-Vinkhuizen ( Bezetting AL )
708232133310400277 0400277 BRW Groningen-Sontweg ( AL-757 )
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Suffe lui inderdaad.![]()
Zit net even P2000 te checken op nieuwe meldingen en er staat wel een leuke in de lijst.
[..]!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef MissHobje het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd![]()
Ik heb eindelijk mijn badeend gekregen die Michiel me al lang beloofd had
En dit alles dankzij Maricha![]()
![]()
Thanks
Absoluut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Beetje lol @ P2000 moet kunnen (af en toe dan
).
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:53 schreef MissHobje het volgende:
Geeft helemaal niets joh, dat is een 12-jarige die gewoon om 00.50 3fm luistert op donderdagavondaldus Dennis
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:56 schreef cosmick het volgende:
Hey RJ.
* Roel_Jewel agreesquote:WAT VRESELIJK TOCH die Timbaland. Allemachtig.
OeH!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef rubbereend het volgende:![]()
Annemieke nu eens in levende lijve radio zien maken op Lowlands
Zeker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef rubbereend het volgende:
dit is wel een toffe remix
* Roel_Jewel jaloers isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef rubbereend het volgende:![]()
Annemieke nu eens in levende lijve radio zien maken op Lowlands
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Wooow de nieuwe Bruce Springsteen is best wel vet!
The Shinsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of vandaag inderdaad blijkt dat Rooney de nieuwe Megahit is of Sander L heeft zijn mogelijke verspreking goed in scène gezet en het is een compleet andere Megahit.
Ik hoop in elk geval dat het liedje van The Shins aan de 3FM playlist is toegevoegd..
Nou nee, maar hij kan wel eens leuke plaatjes draaien (VOXTROT net bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Een van de leukste programma's op de radio, Dolf
Uhuhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef cosmick het volgende:
HEeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi nummer van REM!
Als het in dit tempo doorgaat is het jubileum vanavond tijdens Ekstra Weekend, wat mooi zou zijn, omdat het daar ook begonnen is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:19 schreef MutZ het volgende:
Middag
Kom precies voor het jubileum binnen zie ik
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het in dit tempo doorgaat is het jubileum vanavond tijdens Ekstra Weekend, wat mooi zou zijn, omdat het daar ook begonnen is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Sirolf het volgende:
Even m'n voorwerk herhalen (anders vergeet ik 'm):
[afbeelding]
Omg die feesthoedjes!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het in dit tempo doorgaat is het jubileum vanavond tijdens Ekstra Weekend, wat mooi zou zijn, omdat het daar ook begonnen is.
Even m'n voorwerk herhalen (anders vergeet ik 'm):
[afbeelding]
-Hans-quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Bizarre Inc. - I'm gonna get you heeft dus gewonnen.. dat vind ik wel de minste van de drie.![]()
MutZ / Borisz![]()
* -Hans- is ook weer terug van het boodschappen doen. Spannend!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:36 schreef MutZ het volgende:
Ik hoop ook dat het een ouderwetse Ekstra weekend is
Het team is weer compleet hoor ! en er zijn lekkere hapjes dus het gaat vast weer eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Omg die feesthoedjes!
Maar idd vanavond wel een feestje bij Ekstra Weekend dan
Is ekstra weekend ook weer gewoon compleet zoals normaal of hebben we weer maar de helft of een invaller. Ik mis ze
Ben toch maar even snel gegaan want anders heb ik niks in huis als het Ek-stra weekend begint, en dat zou toch wel jammer zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:36 schreef MutZ het volgende:
-Hans-
Boodschappen, naahhhh, geen zin in... komt wel
Cam is nu blauw dus het kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
Hopelijk zijn de cams ook weer op hun plaats
Dat is nou het grote voordeel van thuis wonenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben toch maar even snel gegaan want anders heb ik niks in huis als het Ek-stra weekend begint, en dat zou toch wel jammer zijn.
Jera Zal kijken wat hij voor ons kan doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef MutZ het volgende:
Gaan we btw in het 250e topic nog een statslijstje maken?
waar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:15 schreef borisz het volgende:
hoiiiiiiiiiiii
terug van de introductieweek
Amsterdam, VU beetje maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waar?beetje gaar of niet?
Wel een voordeeltje inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef MutZ het volgende:
Dat is nou het grote voordeel van thuis wonen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Jera Zal kijken wat hij voor ons kan doen![]()
hier in Delft liep iedereen er zo fucked up bij gisteravondquote:
ah nog snel ff posten danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Jera Zal kijken wat hij voor ons kan doen![]()
Ik studeer daar niet ver vandaanquote:
Ik was toen aan het werk, dus ik kan je niet helpen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer wat gisteren tussen 18 en 19 uur op 3FM werd gedraait... raar genoeg staat het niet tussen de playlist... Ik weet alleen nog dat het een rustig nummer was, en de band uit 3 letters bestond... the GNW ofzo... de DJ verwees nog naar Youtube...
hoofdgebouw, afdeling economie is etage 4quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik studeer daar niet ver vandaan
Welk gebouw van de VU zit jij?
Dat gebouw wat ernaast zit, dat futuristische rode gebouw is mijn gebouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
hoofdgebouw, afdeling economie is etage 4![]()
okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gebouw wat ernaast zit, dat futuristische rode gebouw is mijn gebouw
Geen idee eigenlijk, maar via Uitzending gemist zou je eventueel de uitzending kunnen terug luisteren of mail Coen/Sander even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer wat gisteren tussen 18 en 19 uur op 3FM werd gedraait... raar genoeg staat het niet tussen de playlist... Ik weet alleen nog dat het een rustig nummer was, en de band uit 3 letters bestond... the GNW ofzo... de DJ verwees nog naar Youtube...
Dus je bent gewaarschuwdquote:
fijn, dat jij het verteld, Ik weiger nog steeds de C&S show te luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit is inderdaad Rooney.. het was dus toch een verspreking van Sander L.
zeker,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef MutZ het volgende:
Ik heb nu een heerlijke cd van Sarah Kelly opstaan, geweldige stem heeft ze...
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke bierreclame het is...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
zeker,
bekend in NL door een bierreclame![]()
Je kan via www.coenensandershow.nl de show van gisteren terugluisteren. Op die manier kan je de aan-/afkondiging nog eens terugluisteren en zo op de titel komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
Onderweg van werk naar huis, even "snel" nog langs de AH blablaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat viel dus ook tegen. Ik dacht dat het topic al vol zou zijn na mijn eten, maar er is zelfs helemaal niks gepost!
Och, ik moest net ook nog even snel langs de Dekamarkt om wat eten te halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onderweg van werk naar huis, even "snel" nog langs de AH blabla.
Zal ik dan maar ff helpen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat viel dus ook tegen. Ik dacht dat het topic al vol zou zijn na mijn eten, maar er is zelfs helemaal niks gepost!
doe datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast een OP aan het maken voor het jubileum-topic. Zal ik 'm dan maar openen zo?
Spamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast een OP aan het maken voor het jubileum-topic. Zal ik 'm dan maar openen zo?
Hej Domien, nog 18 reacties te gaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Topic nu vol?
Nog ongeveer 20 posts te gaan hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Topic nu vol?
Present en ook hier bakt de pizza bruin in de ovenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Bier/cola en chips is hier in elk geval al aanwezig.![]()
Welke smaak?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Present en ook hier bakt de pizza bruin in de oven.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat ze in een reclame zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef MutZ het volgende:
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke bierreclame het is...![]()
Mozzarella van, idd, Dr. Oetker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke smaak?![]()
Heb hier American Style (Maestro) Pizza Texas.![]()
Eergisteren trouwens Dr. Oetker, pizza Mozzarella en Funghi. Zo, dan zijn jullie ook weer op de hoogte wat ik aan pizza's heb gegeten.
heeej hoi Anne04 !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Anne04 het volgende:
![]()
Ik moest vandaag een stuk of 8 keer 'extra stof maken' in m'n agenda schrijven.
En ik kom er net achter dat ik 8 keer Ekstra heb opgeschreven![]()
Dank dank! u ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mozzarella van, idd, Dr. Oetker.
U hebt een goede smaak!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |