Zeker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef rubbereend het volgende:
dit is wel een toffe remix
* Roel_Jewel jaloers isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef rubbereend het volgende:![]()
Annemieke nu eens in levende lijve radio zien maken op Lowlands
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Wooow de nieuwe Bruce Springsteen is best wel vet!
The Shinsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of vandaag inderdaad blijkt dat Rooney de nieuwe Megahit is of Sander L heeft zijn mogelijke verspreking goed in scène gezet en het is een compleet andere Megahit.
Ik hoop in elk geval dat het liedje van The Shins aan de 3FM playlist is toegevoegd..
Nou nee, maar hij kan wel eens leuke plaatjes draaien (VOXTROT net bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Een van de leukste programma's op de radio, Dolf
Uhuhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef cosmick het volgende:
HEeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi nummer van REM!
Als het in dit tempo doorgaat is het jubileum vanavond tijdens Ekstra Weekend, wat mooi zou zijn, omdat het daar ook begonnen is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:19 schreef MutZ het volgende:
Middag
Kom precies voor het jubileum binnen zie ik
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het in dit tempo doorgaat is het jubileum vanavond tijdens Ekstra Weekend, wat mooi zou zijn, omdat het daar ook begonnen is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Sirolf het volgende:
Even m'n voorwerk herhalen (anders vergeet ik 'm):
[afbeelding]
Omg die feesthoedjes!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het in dit tempo doorgaat is het jubileum vanavond tijdens Ekstra Weekend, wat mooi zou zijn, omdat het daar ook begonnen is.
Even m'n voorwerk herhalen (anders vergeet ik 'm):
[afbeelding]
-Hans-quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Bizarre Inc. - I'm gonna get you heeft dus gewonnen.. dat vind ik wel de minste van de drie.![]()
MutZ / Borisz![]()
* -Hans- is ook weer terug van het boodschappen doen. Spannend!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:36 schreef MutZ het volgende:
Ik hoop ook dat het een ouderwetse Ekstra weekend is
Het team is weer compleet hoor ! en er zijn lekkere hapjes dus het gaat vast weer eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Omg die feesthoedjes!
Maar idd vanavond wel een feestje bij Ekstra Weekend dan
Is ekstra weekend ook weer gewoon compleet zoals normaal of hebben we weer maar de helft of een invaller. Ik mis ze
Ben toch maar even snel gegaan want anders heb ik niks in huis als het Ek-stra weekend begint, en dat zou toch wel jammer zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:36 schreef MutZ het volgende:
-Hans-
Boodschappen, naahhhh, geen zin in... komt wel
Cam is nu blauw dus het kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
Hopelijk zijn de cams ook weer op hun plaats
Dat is nou het grote voordeel van thuis wonenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben toch maar even snel gegaan want anders heb ik niks in huis als het Ek-stra weekend begint, en dat zou toch wel jammer zijn.
Jera Zal kijken wat hij voor ons kan doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef MutZ het volgende:
Gaan we btw in het 250e topic nog een statslijstje maken?
waar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:15 schreef borisz het volgende:
hoiiiiiiiiiiii
terug van de introductieweek
Amsterdam, VU beetje maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waar?beetje gaar of niet?
Wel een voordeeltje inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef MutZ het volgende:
Dat is nou het grote voordeel van thuis wonen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Jera Zal kijken wat hij voor ons kan doen![]()
hier in Delft liep iedereen er zo fucked up bij gisteravondquote:
ah nog snel ff posten danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Jera Zal kijken wat hij voor ons kan doen![]()
Ik studeer daar niet ver vandaanquote:
Ik was toen aan het werk, dus ik kan je niet helpen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer wat gisteren tussen 18 en 19 uur op 3FM werd gedraait... raar genoeg staat het niet tussen de playlist... Ik weet alleen nog dat het een rustig nummer was, en de band uit 3 letters bestond... the GNW ofzo... de DJ verwees nog naar Youtube...
hoofdgebouw, afdeling economie is etage 4quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik studeer daar niet ver vandaan
Welk gebouw van de VU zit jij?
Dat gebouw wat ernaast zit, dat futuristische rode gebouw is mijn gebouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
hoofdgebouw, afdeling economie is etage 4![]()
okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gebouw wat ernaast zit, dat futuristische rode gebouw is mijn gebouw
Geen idee eigenlijk, maar via Uitzending gemist zou je eventueel de uitzending kunnen terug luisteren of mail Coen/Sander even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer wat gisteren tussen 18 en 19 uur op 3FM werd gedraait... raar genoeg staat het niet tussen de playlist... Ik weet alleen nog dat het een rustig nummer was, en de band uit 3 letters bestond... the GNW ofzo... de DJ verwees nog naar Youtube...
Dus je bent gewaarschuwdquote:
fijn, dat jij het verteld, Ik weiger nog steeds de C&S show te luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit is inderdaad Rooney.. het was dus toch een verspreking van Sander L.
zeker,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef MutZ het volgende:
Ik heb nu een heerlijke cd van Sarah Kelly opstaan, geweldige stem heeft ze...
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke bierreclame het is...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
zeker,
bekend in NL door een bierreclame![]()
Je kan via www.coenensandershow.nl de show van gisteren terugluisteren. Op die manier kan je de aan-/afkondiging nog eens terugluisteren en zo op de titel komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
Onderweg van werk naar huis, even "snel" nog langs de AH blablaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat viel dus ook tegen. Ik dacht dat het topic al vol zou zijn na mijn eten, maar er is zelfs helemaal niks gepost!
Och, ik moest net ook nog even snel langs de Dekamarkt om wat eten te halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onderweg van werk naar huis, even "snel" nog langs de AH blabla.
Zal ik dan maar ff helpen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat viel dus ook tegen. Ik dacht dat het topic al vol zou zijn na mijn eten, maar er is zelfs helemaal niks gepost!
doe datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast een OP aan het maken voor het jubileum-topic. Zal ik 'm dan maar openen zo?
Spamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast een OP aan het maken voor het jubileum-topic. Zal ik 'm dan maar openen zo?
Hej Domien, nog 18 reacties te gaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Topic nu vol?
Nog ongeveer 20 posts te gaan hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Topic nu vol?
Present en ook hier bakt de pizza bruin in de ovenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Bier/cola en chips is hier in elk geval al aanwezig.![]()
Welke smaak?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Present en ook hier bakt de pizza bruin in de oven.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat ze in een reclame zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef MutZ het volgende:
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke bierreclame het is...![]()
Mozzarella van, idd, Dr. Oetker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke smaak?![]()
Heb hier American Style (Maestro) Pizza Texas.![]()
Eergisteren trouwens Dr. Oetker, pizza Mozzarella en Funghi. Zo, dan zijn jullie ook weer op de hoogte wat ik aan pizza's heb gegeten.
heeej hoi Anne04 !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Anne04 het volgende:
![]()
Ik moest vandaag een stuk of 8 keer 'extra stof maken' in m'n agenda schrijven.
En ik kom er net achter dat ik 8 keer Ekstra heb opgeschreven![]()
Dank dank! u ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mozzarella van, idd, Dr. Oetker.
U hebt een goede smaak!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |