Ik was toen aan het werk, dus ik kan je niet helpen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer wat gisteren tussen 18 en 19 uur op 3FM werd gedraait... raar genoeg staat het niet tussen de playlist... Ik weet alleen nog dat het een rustig nummer was, en de band uit 3 letters bestond... the GNW ofzo... de DJ verwees nog naar Youtube...
hoofdgebouw, afdeling economie is etage 4quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik studeer daar niet ver vandaan
Welk gebouw van de VU zit jij?
Dat gebouw wat ernaast zit, dat futuristische rode gebouw is mijn gebouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
hoofdgebouw, afdeling economie is etage 4![]()
okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gebouw wat ernaast zit, dat futuristische rode gebouw is mijn gebouw
Geen idee eigenlijk, maar via Uitzending gemist zou je eventueel de uitzending kunnen terug luisteren of mail Coen/Sander even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer wat gisteren tussen 18 en 19 uur op 3FM werd gedraait... raar genoeg staat het niet tussen de playlist... Ik weet alleen nog dat het een rustig nummer was, en de band uit 3 letters bestond... the GNW ofzo... de DJ verwees nog naar Youtube...
Dus je bent gewaarschuwdquote:
fijn, dat jij het verteld, Ik weiger nog steeds de C&S show te luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit is inderdaad Rooney.. het was dus toch een verspreking van Sander L.
zeker,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef MutZ het volgende:
Ik heb nu een heerlijke cd van Sarah Kelly opstaan, geweldige stem heeft ze...
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke bierreclame het is...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
zeker,
bekend in NL door een bierreclame![]()
Je kan via www.coenensandershow.nl de show van gisteren terugluisteren. Op die manier kan je de aan-/afkondiging nog eens terugluisteren en zo op de titel komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Ace1 het volgende:
Hallo allemaal,
Onderweg van werk naar huis, even "snel" nog langs de AH blablaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat viel dus ook tegen. Ik dacht dat het topic al vol zou zijn na mijn eten, maar er is zelfs helemaal niks gepost!
Och, ik moest net ook nog even snel langs de Dekamarkt om wat eten te halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onderweg van werk naar huis, even "snel" nog langs de AH blabla.
Zal ik dan maar ff helpen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat viel dus ook tegen. Ik dacht dat het topic al vol zou zijn na mijn eten, maar er is zelfs helemaal niks gepost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |