doe datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast een OP aan het maken voor het jubileum-topic. Zal ik 'm dan maar openen zo?
Spamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast een OP aan het maken voor het jubileum-topic. Zal ik 'm dan maar openen zo?
Hej Domien, nog 18 reacties te gaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Topic nu vol?
Nog ongeveer 20 posts te gaan hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Topic nu vol?
Present en ook hier bakt de pizza bruin in de ovenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Bier/cola en chips is hier in elk geval al aanwezig.![]()
Welke smaak?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Present en ook hier bakt de pizza bruin in de oven.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat ze in een reclame zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef MutZ het volgende:
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke bierreclame het is...![]()
Mozzarella van, idd, Dr. Oetker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke smaak?![]()
Heb hier American Style (Maestro) Pizza Texas.![]()
Eergisteren trouwens Dr. Oetker, pizza Mozzarella en Funghi. Zo, dan zijn jullie ook weer op de hoogte wat ik aan pizza's heb gegeten.
heeej hoi Anne04 !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Anne04 het volgende:
![]()
Ik moest vandaag een stuk of 8 keer 'extra stof maken' in m'n agenda schrijven.
En ik kom er net achter dat ik 8 keer Ekstra heb opgeschreven![]()
Dank dank! u ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mozzarella van, idd, Dr. Oetker.
U hebt een goede smaak!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |