quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast wat voorbereidingen gedaan voor het volgende topic...![]()
[afbeelding]
Andersom is erger lijkt me....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:04 schreef Toad het volgende:
Dus Maricha kan ook al mijn liefdesmailtjes naar Michiel lezen. Tssk!
Daar mag wel voor gewaarschuwd worden!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:04 schreef Toad het volgende:
Dus Maricha kan ook al mijn liefdesmailtjes naar Michiel lezen. Tssk!
Daar mag wel voor gewaarschuwd worden!![]()
Naja, het probleem is nu dat Maricha doorheeft dat ik niet alleen liefdesmailtjes naar haar stuur, maar ook naar Michiel! Ik vrees dat ik me er maar over heen moet zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Andersom is erger lijkt me....![]()
En dat is het mooie, Michiel kan mijn mailbox niet lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Andersom is erger lijkt me....![]()
Thanksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
It's Dare!
Sterkte L-L met het verlies van je Nokia..![]()
Goed om te weten, de mogelijkheid dat Michiel ze zou kunnen lezen heeft denk ik een heleboel mensen ervan weerhouden om Maricha liefdesmailtjes te sturenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat is het mooie, Michiel kan mijn mailbox niet lezen
Ik adviseer om een modeltrein transformator te pakken. Vervolgens pak je 2 draden en die zet je gewoon op wat chips en dan draai je de transformator vol open. Denk dat 'ie het dan wel weer zal doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks
Hij gaat net drie weken te vroeg heen.... Ben aan het reanimeren nu...![]()
Ben ik trouwens op het moment aan het beluisteren. Ik zat op Lowlands, dus eh tja... Ik had iets beters te doen, zal ik maar zeggen. Heb wel Eric Corton in de studio gezien en Coen Swijnenberg zelfs met zender op het terrein (en in de studio).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou wel gepast zijn om die morgen tijdens Ekstra Weekend te openen. Daar is het ook begonnen
Het gaat wel lekker met die elektronische apparaten deze week hè? Gisteren wilde mijn laptop niet meer opstarten (al is die reeds gereanimeerd) en vandaag is jouw mobieltje doods...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Thanks
Hij gaat net drie weken te vroeg heen.... Ben aan het reanimeren nu...![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat is het mooie, Michiel kan mijn mailbox niet lezen
Er was dit jaar niet eens Campingradio (al vond ik de editie op Pinkpop al erg matigjes) en dat is toch best jammer te noemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:12 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Maar overigens: mag Giel ons volgend jaar WEL weer in de rij vermaken? Het was nou maar een suffe boel om te wachten
Vorige week overleed mijn hd met XP van mijn PC.. *klung klung*.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met die elektronische apparaten deze week hè? Gisteren wilde mijn laptop niet meer opstarten (al is die reeds gereanimeerd) en vandaag is jouw mobieltje doods...
vonden wij ook allemaal jammer, maar er was op dat moment even niets aan te doen! Wegens omstandigheden, zeg maarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was dit jaar niet eens Campingradio (al vond ik de editie op Pinkpop al erg matigjes) en dat is toch best jammer te noemen...![]()
Dan neem ik terug wat ik eerder zei, niet echt gepast. Het was al een beetje vaag want het was volgens mij wel aangekondigd dat Campingradio zou komen, maar door omstandigheden is het dus niet doorgegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
vonden wij ook allemaal jammer, maar er was op dat moment even niets aan te doen! Wegens omstandigheden, zeg maar
Giel ging net op vakantie, misschien heeft dat ook wel meegespeeld (geen idee verder). Jammer, maar helaas. Volgend jaar weer een kans.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
vonden wij ook allemaal jammer, maar er was op dat moment even niets aan te doen! Wegens omstandigheden, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |