Lekker ja! ga je nog weg?quote:
Zaterdagochtend vertrek ik voor twee weken Noorwegenquote:
Oeh! Noordwegen lijkt mij ook wel super vet. Hartstikke mooie land volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaterdagochtend vertrek ik voor twee weken Noorwegen. Ben erg benieuwd naar dit land hoog op m'n verlanglijstje
.
Yup. Veel fjordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! Noordwegen lijkt mij ook wel super vet. Hartstikke mooie land volgens mij.
Gewoon lekker genieten dus, veel plezier alvastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup. Veel fjorden. Prachtige landschappen
. Enz. enz.
. Ik ga samen met een vriend van me. Met eigen auto die kant op. Tent mee, alleen bootovertochten heen en terug geboekt. De rest zien we daar wel
.
Welkom/haaai!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef PretKroket het volgende:
hurray! serious radio!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 't voor mij elke werkdag(zwarte/donkere sokken onder pak
.
zeg........!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Alweer maar 1 feestdag? Is het komkommertijd in feestland of doet Maricha niet meer zo haar best met zoeken?
Ohja, Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom hoor ik die nieuwe Rihanna 3 keer op een dag terwijl het een klotenummer is en bv. http://youtube.com/watch?v=77ey1aWDnyY nog nooit![]()
Jij wel...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weekend? VAAAAAAAAAAKANTIE, Michiel.
Krijg net een fax dat de wind uit het NW komt dus dan zit je goed? Anders zit je inderdaad de hele dag in de bonke bonke sound. Laatst was hier Dominator in het Stadspark. Nou dat is ruim 35 minuten fietsen voor mij, maar de wind stond dus onze kant op en we hebben de hele dag de beats kunnen horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Mysteryland, dat ligt zo ongeveer in m'n achtertuin (5 minuutjes fietsen). Nu maar hopen dat er noordenwind staat zaterdag, want dan hoor ik er zo min mogelijk van.
Neem een pallet Starbucks koffie, een pallet Rennies en een pallet ijsthee mee en je bent binnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Mag ik morgen bij Ekstra Weekend een vorkje meeprikken?![]()
Jammer dat de webcam niet werkt, anders hadden we vast kunnen zien dat Paul Rabbering met een klappertjespistool en een Faithless-CD de studio in kwam zetten.quote:
Daarover gesproken: heeft die in de studio de geest gegeven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat de webcam niet werkt
Nee, ze waren ontvoerd naar Biddinghuizen. Vandaag waren ze bezig met het opnieuw ophangen ervan, maar de kabels zullen nog wel niet allemaal liggen. Morgen zal het klaar moeten zijn voor de Freaknacht, dus we zullen zien...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daarover gesproken: heeft die in de studio de geest gegeven?
Wel handig, ik hoef nergens meer antwoord op te geven, Sirolf weet alles!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze waren ontvoerd naar Biddinghuizen. Vandaag waren ze bezig met het opnieuw ophangen ervan, maar de kabels zullen nog wel niet allemaal liggen. Morgen zal het klaar moeten zijn voor de Freaknacht, dus we zullen zien...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel handig, ik hoef nergens meer antwoord op te geven, Sirolf weet alles!
Wel blijven hier hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Valt het op?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Of Starbucks...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Michiel's wachtwoord? Disney.
quote:
Killers?quote:
Ik verwacht dat Michiel toch eigenlijk wel zo'n iemand is met een wachtwoord met cijfers, letters en leestekens enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Als Maricha nu een vloek hoort dan is dat ws. Michiel die zijn wachtwoord moet wijzigen.![]()
youtube motherf*ckerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Is Somebody Told Me de enige track die vrijgegeven is van het optreden? Ik wil eigenlijk wel meer van The Killers op Lowlands horen.
Je zou het inderdaad wel denken, maar in de praktijk zijn het zelfs de admins die een te simpel wachtwoord hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht dat Michiel toch eigenlijk wel zo'n iemand is met een wachtwoord met cijfers, letters en leestekens enzo.
quote:
Gerard heeft een keer z'n wachtwoord on-air verteld tijdens Ekstra Weekend. Het was 'neuken'...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad wel denken, maar in de praktijk zijn het zelfs de admins die een te simpel wachtwoord hebben.![]()
Timbaland![]()
Ik weet zijn wachtwoord zelfsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Als Maricha nu een vloek hoort dan is dat ws. Michiel omdat hij zijn wachtwoord moet wijzigen.![]()
quote:Je stem op My Chemical Romance met Teenagers is ontvangen
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:stem eens ff snel op stereophonics!!!
Donequote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:stem eens ff snel op stereophonics!!!
Haha! die is wel goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerard heeft een keer z'n wachtwoord on-air verteld tijdens Ekstra Weekend. Het was 'neuken'...
Dan gebruiken jullie vast niet Outlook 2000/2003quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
Ik weet zijn wachtwoord zelfs(moet ook ivm de mailbox)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast wat voorbereidingen gedaan voor het volgende topic...![]()
[afbeelding]
Zou wel gepast zijn om die morgen tijdens Ekstra Weekend te openen. Daar is het ook begonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Die stem van jou is bijna even machtig als de ''Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'-vinger!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef Timo20 het volgende:
Weer gewonnen door die stem van mij he? Het is me wat![]()
![]()
Chapeau! Chapeau! ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
precies!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die stem van jou is bijna even machtig als de ''Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'-vinger!
Dat is ook allang gebeurd hoor! Maar thuis en op de redactie kan dat nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! die is wel goed
[..]
Dan gebruiken jullie vast niet Outlook 2000/2003![]()
Als jullie die wel gebruiken dan zou Michiel jou kunnen machtigen op bijvoorbeeld de inbox (postvak in). Vervolgens kan jij, mits de machtigingen goed staan aan de kant van Michiel, zijn mailbox kunnen toevoegen. Dan heb je geen wachtwoord of wat dan ook nodig. Anyway, zo werkt het bij mij op het werk en het zal bij 3FM misschien wel heel anders gaan, daar heb ik natuurlijk geen kijk op.
Oohh op zo'n fiets. Ik snap het!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:00 schreef Maricha het volgende:
Dat is ook allang gebeurd hoor! Maar thuis en op de redactie kan dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |