Lekker ja! ga je nog weg?quote:
Zaterdagochtend vertrek ik voor twee weken Noorwegenquote:
Oeh! Noordwegen lijkt mij ook wel super vet. Hartstikke mooie land volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaterdagochtend vertrek ik voor twee weken Noorwegen. Ben erg benieuwd naar dit land hoog op m'n verlanglijstje
.
Yup. Veel fjordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! Noordwegen lijkt mij ook wel super vet. Hartstikke mooie land volgens mij.
Gewoon lekker genieten dus, veel plezier alvastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup. Veel fjorden. Prachtige landschappen
. Enz. enz.
. Ik ga samen met een vriend van me. Met eigen auto die kant op. Tent mee, alleen bootovertochten heen en terug geboekt. De rest zien we daar wel
.
Welkom/haaai!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef PretKroket het volgende:
hurray! serious radio!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 't voor mij elke werkdag(zwarte/donkere sokken onder pak
.
zeg........!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Alweer maar 1 feestdag? Is het komkommertijd in feestland of doet Maricha niet meer zo haar best met zoeken?
Ohja, Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom hoor ik die nieuwe Rihanna 3 keer op een dag terwijl het een klotenummer is en bv. http://youtube.com/watch?v=77ey1aWDnyY nog nooit![]()
Jij wel...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weekend? VAAAAAAAAAAKANTIE, Michiel.
Krijg net een fax dat de wind uit het NW komt dus dan zit je goed? Anders zit je inderdaad de hele dag in de bonke bonke sound. Laatst was hier Dominator in het Stadspark. Nou dat is ruim 35 minuten fietsen voor mij, maar de wind stond dus onze kant op en we hebben de hele dag de beats kunnen horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Mysteryland, dat ligt zo ongeveer in m'n achtertuin (5 minuutjes fietsen). Nu maar hopen dat er noordenwind staat zaterdag, want dan hoor ik er zo min mogelijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |