Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Nou M&M, het is jullie weer gelukt. Enorm vermaakt, maar nauwelijks verder gekomen met wat ik wilde doen.![]()
Vlak Freaks en vooral Lakini's Juice van Secret Samadhi niet uit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Dolphins Cry vind ik toch wel een van de weinige Live-nummers sinds Throwing Copper die goed te pruimen is.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Nou M&M, het is jullie weer gelukt. Enorm vermaakt, maar nauwelijks verder gekomen met wat ik wilde doen.![]()
Prettig weekend Maricha.
En tot morgen bij de freaknacht Michiel!
Een van weinige... dus er zijn er nog wel een paarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:53 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vlak Freaks en vooral Lakini's Juice van Secret Samadhi niet uit!
Jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, wie zou deze nou gerequest hebben.![]()
Fijn weekend Marichaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Jullie allemaal ook alvast een fijn weekend!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn weekend Maricha
Tot morgen Michiel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Toad het volgende:
Maar je ex niet!
Die sucks inderdaad ook.. geluid zet ik ook bij die reclame uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
De rede van de reclame is goed natuurlijk. Maar de uitvoering![]()
Zelde als die "met ijsblokjes" reclame![]()
Mashup van 2 concertenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het begin ff gemist. Is dit concert van Paradiso eerder dit jaar? Of LL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |