abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:57:48 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695832

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub #161. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49695868
fipo?

FIPO!!!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:59:55 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695888
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef Alcarin het volgende:
fipo?

FIPO!!!
Sepo
pi_49696006
en gewoon een tvp
pi_49696187
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
en gewoon een tvp
Dat was een euh..thipo!
En dit een fopo.

Ik moet gaan koken, maar ik heb nergens zin in...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49696531
Is dit dan een pipo?

Edit: of ook een fipo?
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Chicolate het volgende:
TVM? Wat is je avatar dan eigenlijk?
Da's Erben Wennemars, die schaatst voor de ploeg TVM.
pi_49696555
Haha ga ik ook maar eens voor de eerste keer een ordinaire tvp achterlaten xD weet werkelijk niet wat te zeggen ... en wil wel in de buurt blijven ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49697044
tvp

Rustig avondje voor de boeg, heb mn kuiten/scheenbenen ingespoten met een soort tijgerbalsum spray, ze gloeien nu lekker.. voor het slapen gaan doe ik ze nog even een keertje morgen lekker uitslapen, rustig wakker worden, lekker douchen, goed ontbijten en dan er tegen aan
pi_49697327
ik ga trouwens vanavond weer dansen
pi_49697521
veel plezier met dansen Miss_S

Ik moet zo werken, echt geen zin in
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:40:29 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49697563
KUT. Ik ben verkocht

Ik heb een softijsje

Danmaar geen fruitsalade vandaag
pi_49697673
bah, ik zag net dat ik toch minstens een kilo ben aangekomen afgelopen week tijdens het stil zitten en ongezond eten... nu maar weer gezond bezig gaan
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49697733
Ik ben vandaag naar de frituur geweest
pi_49697784
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Qwea het volgende:
KUT. Ik ben verkocht

Ik heb een softijsje

Danmaar geen fruitsalade vandaag
Kun je dan niet beter beide eten? Fruit is gezond! Van die kcal kom je echt niet aan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:46:53 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49697844
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter beide eten? Fruit is gezond! Van die kcal kom je echt niet aan.
ijsje is 136 kcal. Fruit heb ik al wel gehad. En appel en een peer.

Alleen ik maak meestal 's avonds nog ff een salade met 2x peer 1x kiwi en 1x appel.

isch zo lekker
pi_49697943
@ Thrilled: heel veel succes morgen!!

Ik ging net bijna van m'n stokje tijdens 't sporten. Ik had om een uur of 4 nog een broodje gegeten en dacht dat ik om zes uur dan wel zou kunnen sporten: niet echt dus, ik werd hartstikke misselijk. Heb toen maar rustig aangedaan en toen ging het wel weer. Dat weten we dan ook weer: niet eten voor het sporten.
pi_49698483
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Thrilled het volgende:
tvp

Rustig avondje voor de boeg, heb mn kuiten/scheenbenen ingespoten met een soort tijgerbalsum spray, ze gloeien nu lekker.. voor het slapen gaan doe ik ze nog even een keertje morgen lekker uitslapen, rustig wakker worden, lekker douchen, goed ontbijten en dan er tegen aan
Heel veel succes!

*zit erover te denken om binnenkort maar weer eens naar de kapper te gaan en er een totaal ander model in te knippen (model nu = geen model) ... iemand ideetjes hoe of waar ik goede sites met voorbeelden kan vinden? (heb zelf ook al rond zitten kijken)
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:49:57 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49700598
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Thrilled het volgende:
tvp

is het morgen al zover? Spannend .
Succes hè . En denk maar zo: het zál je lukken!.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:51:48 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49700673
Ik ben trouwens weer terug van bootcamp en wéér had ik een steek in m'n zij . Mark had ook een steek. Komt het dan doordat we te kort van tevoren gegeten hebben? (om 17:45 had ik alles weggewerkt en om 19 uur ging ik bootcampen). Mark deed het trouwens heel netjes en hij zal nooit meer zeggen dat bootcamp niks voorstelt .

Er is misschien nog een extra les volgende week . Krijgen we nog te horen . Vond het verder een matige les op de één of andere manier. Mag van mij wel wat meer boks- en kickwerk in zitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_49700828
Gisteren was ook weer niet zo'n best dag, maar vandaag ging het wel goed. Bovendien was het vanavond heerlijk weer om even een stukje te fietsen. Heb dan ook 1,5 uur door de stad gefietst.

Helaas moet ik nu nog mijn kamer gaan opruimen of eigenlijk meer uitmesten
pi_49701430
Zo, jullie gaan ook hard door de topics heen! (Op de een of andere manier viel me dat nog niet op toen ik alleen maar mee las hier).

Maar goed, ik ben net terug van mijn bodypump les. Ik had veel zin in een ijsje, maar ik heb net besloten dat ik toch maar een peer en een sinaasappel ga eten, dan heb ik het helemaal netjes gehouden vandaag
pi_49702080
Waterijsje kan geen kwaad

Ik wil ook weer een waterijsje ... krijg last van mn keel, maar ze zijn op helaas ... moet zo maar aan de ... tja, even wat lekkers verzinnen, denk dat het kwark of fruit wordt
pi_49702716
Heb vandaag een foto aanschouwd waarop mijn buik er erg dik uitzag . Des te meer gemotiveerd ben ik nu om af te vallen, dat wel, maar het is wel een deuk in je zelfvertrouwen.

Hopelijk vanaf morgen weer fitnessen .
pi_49702861
Ik kan alleen leren als ik eet
dat sUx
pi_49703008
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens weer terug van bootcamp en wéér had ik een steek in m'n zij . Mark had ook een steek. Komt het dan doordat we te kort van tevoren gegeten hebben? (om 17:45 had ik alles weggewerkt en om 19 uur ging ik bootcampen). Mark deed het trouwens heel netjes en hij zal nooit meer zeggen dat bootcamp niks voorstelt .

Er is misschien nog een extra les volgende week . Krijgen we nog te horen . Vond het verder een matige les op de één of andere manier. Mag van mij wel wat meer boks- en kickwerk in zitten.
Als je echt fanatiek gaat sporten moet je 2 uur van te voren niet gegeten hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')