abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:57:48 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695832

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub #161. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49695868
fipo?

FIPO!!!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:59:55 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695888
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef Alcarin het volgende:
fipo?

FIPO!!!
Sepo
pi_49696006
en gewoon een tvp
pi_49696187
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
en gewoon een tvp
Dat was een euh..thipo!
En dit een fopo.

Ik moet gaan koken, maar ik heb nergens zin in...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49696531
Is dit dan een pipo?

Edit: of ook een fipo?
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Chicolate het volgende:
TVM? Wat is je avatar dan eigenlijk?
Da's Erben Wennemars, die schaatst voor de ploeg TVM.
pi_49696555
Haha ga ik ook maar eens voor de eerste keer een ordinaire tvp achterlaten xD weet werkelijk niet wat te zeggen ... en wil wel in de buurt blijven ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49697044
tvp

Rustig avondje voor de boeg, heb mn kuiten/scheenbenen ingespoten met een soort tijgerbalsum spray, ze gloeien nu lekker.. voor het slapen gaan doe ik ze nog even een keertje morgen lekker uitslapen, rustig wakker worden, lekker douchen, goed ontbijten en dan er tegen aan
pi_49697327
ik ga trouwens vanavond weer dansen
pi_49697521
veel plezier met dansen Miss_S

Ik moet zo werken, echt geen zin in
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:40:29 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49697563
KUT. Ik ben verkocht

Ik heb een softijsje

Danmaar geen fruitsalade vandaag
pi_49697673
bah, ik zag net dat ik toch minstens een kilo ben aangekomen afgelopen week tijdens het stil zitten en ongezond eten... nu maar weer gezond bezig gaan
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49697733
Ik ben vandaag naar de frituur geweest
pi_49697784
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Qwea het volgende:
KUT. Ik ben verkocht

Ik heb een softijsje

Danmaar geen fruitsalade vandaag
Kun je dan niet beter beide eten? Fruit is gezond! Van die kcal kom je echt niet aan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:46:53 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49697844
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter beide eten? Fruit is gezond! Van die kcal kom je echt niet aan.
ijsje is 136 kcal. Fruit heb ik al wel gehad. En appel en een peer.

Alleen ik maak meestal 's avonds nog ff een salade met 2x peer 1x kiwi en 1x appel.

isch zo lekker
pi_49697943
@ Thrilled: heel veel succes morgen!!

Ik ging net bijna van m'n stokje tijdens 't sporten. Ik had om een uur of 4 nog een broodje gegeten en dacht dat ik om zes uur dan wel zou kunnen sporten: niet echt dus, ik werd hartstikke misselijk. Heb toen maar rustig aangedaan en toen ging het wel weer. Dat weten we dan ook weer: niet eten voor het sporten.
pi_49698483
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Thrilled het volgende:
tvp

Rustig avondje voor de boeg, heb mn kuiten/scheenbenen ingespoten met een soort tijgerbalsum spray, ze gloeien nu lekker.. voor het slapen gaan doe ik ze nog even een keertje morgen lekker uitslapen, rustig wakker worden, lekker douchen, goed ontbijten en dan er tegen aan
Heel veel succes!

*zit erover te denken om binnenkort maar weer eens naar de kapper te gaan en er een totaal ander model in te knippen (model nu = geen model) ... iemand ideetjes hoe of waar ik goede sites met voorbeelden kan vinden? (heb zelf ook al rond zitten kijken)
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:49:57 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49700598
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Thrilled het volgende:
tvp

is het morgen al zover? Spannend .
Succes hè . En denk maar zo: het zál je lukken!.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:51:48 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49700673
Ik ben trouwens weer terug van bootcamp en wéér had ik een steek in m'n zij . Mark had ook een steek. Komt het dan doordat we te kort van tevoren gegeten hebben? (om 17:45 had ik alles weggewerkt en om 19 uur ging ik bootcampen). Mark deed het trouwens heel netjes en hij zal nooit meer zeggen dat bootcamp niks voorstelt .

Er is misschien nog een extra les volgende week . Krijgen we nog te horen . Vond het verder een matige les op de één of andere manier. Mag van mij wel wat meer boks- en kickwerk in zitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_49700828
Gisteren was ook weer niet zo'n best dag, maar vandaag ging het wel goed. Bovendien was het vanavond heerlijk weer om even een stukje te fietsen. Heb dan ook 1,5 uur door de stad gefietst.

Helaas moet ik nu nog mijn kamer gaan opruimen of eigenlijk meer uitmesten
pi_49701430
Zo, jullie gaan ook hard door de topics heen! (Op de een of andere manier viel me dat nog niet op toen ik alleen maar mee las hier).

Maar goed, ik ben net terug van mijn bodypump les. Ik had veel zin in een ijsje, maar ik heb net besloten dat ik toch maar een peer en een sinaasappel ga eten, dan heb ik het helemaal netjes gehouden vandaag
pi_49702080
Waterijsje kan geen kwaad

Ik wil ook weer een waterijsje ... krijg last van mn keel, maar ze zijn op helaas ... moet zo maar aan de ... tja, even wat lekkers verzinnen, denk dat het kwark of fruit wordt
pi_49702716
Heb vandaag een foto aanschouwd waarop mijn buik er erg dik uitzag . Des te meer gemotiveerd ben ik nu om af te vallen, dat wel, maar het is wel een deuk in je zelfvertrouwen.

Hopelijk vanaf morgen weer fitnessen .
pi_49702861
Ik kan alleen leren als ik eet
dat sUx
pi_49703008
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens weer terug van bootcamp en wéér had ik een steek in m'n zij . Mark had ook een steek. Komt het dan doordat we te kort van tevoren gegeten hebben? (om 17:45 had ik alles weggewerkt en om 19 uur ging ik bootcampen). Mark deed het trouwens heel netjes en hij zal nooit meer zeggen dat bootcamp niks voorstelt .

Er is misschien nog een extra les volgende week . Krijgen we nog te horen . Vond het verder een matige les op de één of andere manier. Mag van mij wel wat meer boks- en kickwerk in zitten.
Als je echt fanatiek gaat sporten moet je 2 uur van te voren niet gegeten hebben
pi_49703229
Klopt, en ik zou ook zuivel voor een training vermijden, vooral yoghurt kan erg slecht vallen. *heeft daar ervaring mee, en wil dat niet nog eens meemaken
pi_49704954
Bedankt voor diegene die me succes wensen, maar ik post morgenochtend ook nog hier Ik moet om 12.45 aanwezig zijn, dus ik kan nog 3 uur lang zenuwachtig wakker zijn en jullie lastig vallen..

Buikpijn van de zenuwen, diarree Kruip nu mn bedje in, kzie jullie morgen hopen dat ik de slaap snel kan vatten.. truste

/snelle edit

Hoe kan ik morgen het beste ontbijten? Hoelang van tevoren, wat het beste te eten, wat juist niet.. zelfde met drinken enzo.. wil echt nergens last van hebben dus probeer zo veel mogelijk uit te sluiten En heb niet veel verstand van licht verteerbaar en dingen waar je echt last van krijgt...

Nu ben ik wel slapen doegg
pi_49705225
wat ga je doen
pi_49706348
net ffies mijn calorienen na gerekend

1190 zat ik vandaag
pi_49707773
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Patries86 het volgende:
net ffies mijn calorienen na gerekend

1190 zat ik vandaag
Dat is echt bijna niks ik heb het voor me zelf wel is na gerekend maar ik zit op 3000! vandaag 2600

[ Bericht 11% gewijzigd door dynamiet op 23-05-2007 23:44:46 ]
pi_49708051
ik ben ook weer terug van dansen
ging deze keer wel een stuk beter
pi_49710105
ik ben weer terug van het werken, in het begin was het rustig, maar laatste 1,5 uur wel druk en ik had natuurlijk steeds de clienten die op de 4e verdieping wonen, dus aardig wat trapgelopen vanavond

Nu duik ik lekker mn bedje in, morgenochtend om 11 uur gesprek op het werk over hoe het tot nu toe gaat
  donderdag 24 mei 2007 @ 07:20:17 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49712731
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:34 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Dat is echt bijna niks ik heb het voor me zelf wel is na gerekend maar ik zit op 3000! vandaag 2600
jezus, das wel mega veel

Goeiemorgen trouwens. Eens zien waar ik mee ga ontbijten aangezien ik weiger om wederom cornflakes te eten
pi_49712939
Goeiemorgen
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 07:20 schreef Qwea het volgende:
Eens zien waar ik mee ga ontbijten aangezien ik weiger om wederom cornflakes te eten

Niet lekker? Dan moet je het ook niet eten inderdaad, er zijn genoeg andere lekker dingen als ontbijt .

@ Thrilled: Heel veel suces vandaag he? Je kunt het best wel!
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:02:40 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49712991
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 07:58 schreef Plukie86 het volgende:
Goeiemorgen
[..]

Niet lekker? Dan moet je het ook niet eten inderdaad, er zijn genoeg andere lekker dingen als ontbijt .

@ Thrilled: Heel veel suces vandaag he? Je kunt het best wel!
Ja,wel lekker...alleen niet ELKE ochtend ik eet het nu 3 maanden nonstop ELKE ochtend het komt mn strot uit

2 broodjes 20+ kaas gehad

Alles met alles inclusief aaf eten zit ik op 1045 kcal. In de trein nog wat fruit mee en ik zal rond de 1200 uitkomen
pi_49713078
Goedemorgen Ik had de wekker gezet om 10 uur, maar kzei gisteravond al tegen mezelf dat ik dat niet ging halen Zekere voor het onzekere

Kan iemand hier nog antwoord op geven aub?
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:27 schreef Thrilled het volgende:
Hoe kan ik morgen het beste ontbijten? Hoelang van tevoren, wat het beste te eten, wat juist niet.. zelfde met drinken enzo.. wil echt nergens last van hebben dus probeer zo veel mogelijk uit te sluiten En heb niet veel verstand van licht verteerbaar en dingen waar je echt last van krijgt...
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat ga je doen
Ik heb vanmiddag een keuring bij de brandweer
pi_49713156
Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen even op de weegschaal gestaan maar er is geen verandering. Gister lekker macaroni gemaakt, vandaag dan maar de kip.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49713277
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:09 schreef Thrilled het volgende:
Goedemorgen Ik had de wekker gezet om 10 uur, maar kzei gisteravond al tegen mezelf dat ik dat niet ging halen Zekere voor het onzekere

Kan iemand hier nog antwoord op geven aub?
[..]

[..]

Ik heb vanmiddag een keuring bij de brandweer
Je hoeft pas om 12.45 aan de bak toch? Dan zou ik nu een goed ontbijt nemen, een stuk of wat boterhammen. Om 10 uur nog een tussendoortje. Daarna zou ik niet teveel meer nemen, of het moet heel licht verteerbaar zijn. Ik weet niet echt wat licht verteerbaar is, maar volgens mij is fruit dat wel. Geen vette dingen in elk geval!
En misschien een sportdrankje van te voren? Let dan wel op het type, dat je niet die vol koolhydraten neemt want die zijn voor na de tijd, daar kun je echt niet op lopen. Je moet dan een isotoon drankje hebben, dan wordt supersnel opgenomen. En anders water? Maar niet teveel, dan krijg je een klotsende buik en dat loopt niet lekker.
Ik zou niet al te anders eten dan normaal, anders kun je daar misschien ook weer last van krijgen.
Eet ze!
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:36:23 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713329
Goedemorgen ,

ik heb net yoghurt met muesli weggewerkt en het was nog lekker ook . Denk dat ik er de vorige keer teveel yoghurt heb bijgegooid. Ik gooi er altijd 50 gram muesli bij en als je dan teveel yoghurt hebt, proef je bijna geen muesli meer. Nu heb ik een kleiner bakje gepakt (de grote waren vies), dus dat doe ik de volgende keer maar weer.

Maar mensen, ik schommel al 3 weken tussen de 75 en 76 kg . Die grens van 75 wil gewoon maar níet overschreden worden. Ik weet ook niet of het dan wel zoveel zin heeft om nog een blok spinning te doen. Doe het wel denk ik, maar dan puur voor conditie en uithoudingsvermogen... qua afvallen heeft het geen nut. Dus ik vestig al mijn hoop op het hardlopen. Wordt vanavond nog niet, denk ik, want ik heb lichte spierpijn van gisteren en Mark zal waarschijnlijk behoorlijke spierpijn hebben.
Geldt met hardlopen ook dat je niet te lang van tevoren gegeten moet hebben, trouwens? Dat wordt weer flink plannen dan.

Straks een overleg op stage en daarna overleg over een project waar ik mee bezig ben. Eén van de meisjes heeft haar dingen niet online gezet, dus dat wordt nog 'gezellig'. Ik ben blij dat iedereen nu voor zichzelf bezig is ipv dat we samenwerken, anders had ik nu weer een probleem gehad.
Niet meer actief op Fok!
pi_49713381
ik woog vanmorgen weer 73,5 ik denk dat ik niet echt meer ga afvallen
misschien in de vakantie als ik meer tijd heb om te sporten maar grote kans dat ik dan meer spieren krijgen en toch niet afval

maar goed op het moment is mijn doel ook niet meer afvallen (ookal zou het mooi zijn als het nog wel gebeurde) maar vooral om op gewicht te blijven

vanmiddag mijn eindgesprek op stage meteen alles in leveren hoef ik nergens meer aan te denken
alleen nog een week stage lopen

met hardlopen heb ik altijd wel last van als ik kort daarvoor gegeten heb (ongeveer 1 uur)
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:43:02 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713433
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:40 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen weer 73,5 ik denk dat ik niet echt meer ga afvallen
misschien in de vakantie als ik meer tijd heb om te sporten maar grote kans dat ik dan meer spieren krijgen en toch niet afval

maar goed op het moment is mijn doel ook niet meer afvallen (ookal zou het mooi zijn als het nog wel gebeurde) maar vooral om op gewicht te blijven

vanmiddag mijn eindgesprek op stage meteen alles in leveren hoef ik nergens meer aan te denken
alleen nog een week stage lopen

met hardlopen heb ik altijd wel last van als ik kort daarvoor gegeten heb (ongeveer 1 uur)
Ik wil nog wel van m'n buikje af . En ik ga er vanuit dat het vanzelf wel een keer gebeurt dat ik weer meer afval. Dus ik moet er maar niet zo mee bezig zijn. Ga proberen me nu 1 keer per week te wegen ipv elke dag.
Niet meer actief op Fok!
pi_49713485
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil nog wel van m'n buikje af . En ik ga er vanuit dat het vanzelf wel een keer gebeurt dat ik weer meer afval. Dus ik moet er maar niet zo mee bezig zijn. Ga proberen me nu 1 keer per week te wegen ipv elke dag.
ja maar ik kom van iets verder dan jij
en ik heb het geluk dat ik zo goed als geen buikje heb

ik was trouwens van plan nu wel weer elke dag te wegen en op te schrijven wat ik eet en sport, kijken of ik iets kan vinden waardoor ik kan afvallen
pi_49713496
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:36 schreef Viking84 het volgende:

Maar mensen, ik schommel al 3 weken tussen de 75 en 76 kg . Die grens van 75 wil gewoon maar níet overschreden worden. Ik weet ook niet of het dan wel zoveel zin heeft om nog een blok spinning te doen. Doe het wel denk ik, maar dan puur voor conditie en uithoudingsvermogen... qua afvallen heeft het geen nut. Dus ik vestig al mijn hoop op het hardlopen. Wordt vanavond nog niet, denk ik, want ik heb lichte spierpijn van gisteren en Mark zal waarschijnlijk behoorlijke spierpijn hebben.
Waarom zou een blok spinning geen zin hebben? Ik denk het wel, als je minder gaat sporten boek je helemaal geen resultaat. Misschien sta je wel gewoon even stil. Troost je, ik sta al 4 weken stil omdat ik haast geen tijd had om te sporten. Hoop dat er volgende week wel wat af is omdat ik nu wel weer sport, anders ben ik niet blij.
quote:
Geldt met hardlopen ook dat je niet te lang van tevoren gegeten moet hebben, trouwens? Dat wordt weer flink plannen dan.
Jups, ik kan écht niet hardlopen met eten in mijn maag. Dan gaat het pijn doen en klotsen, niks aan. Ik loop meestal om 4-5 uur, dan is mijn maag leeg en ga ik koken als ik terug kom. Een half uurtje voordat je gaat koken kun je wel vrij maken toch? Zoveel tijd kost hardlopen niet. Tenminste, voor mij niet want na een half uurtje ben ik echt wel moe!
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:47:14 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713499
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik kom van iets verder dan jij
en ik heb het geluk dat ik zo goed als geen buikje heb

ik was trouwens van plan nu wel weer elke dag te wegen en op te schrijven wat ik eet en sport, kijken of ik iets kan vinden waardoor ik kan afvallen
Dus? al moet je 100 kg afvallen. Het lijkt mij toch dat je een tamelijk normaal gewicht kunt bereiken, ook al duurt het jaren.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:51:34 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713565
Je lichaam went er toch aan als je steeds bepaalde sporten doet? Dus dan zou je weer iets heel anders moeten gaan doen. Ik heb een tijd geleden ook een maand stil gestaan en toen ik ging wandelen, ging er ineens 2 kg in een week af (blijvend).

Oeh, er zit een klein vogeltje op de rand van het balkon en de katten zitten vervaarlijk achter het raam te gluren .
Niet meer actief op Fok!
pi_49713614
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus? al moet je 100 kg afvallen. Het lijkt mij toch dat je een tamelijk normaal gewicht kunt bereiken, ook al duurt het jaren.
ja maar dat gaat zo langzaam dat je er niet meer op gaat letten
ik ben sinds vorige zomer 15 kilo weer kwijt en ik denk dat ik volgende zomer zeker slanker zal zijn maar goed 10 kilo afvallen in een jaar is gewoon te langzaam om teveel mee bezig te zijn

en ik heb een behoorlijk normaal gewicht
je kan mijn ribben tellen, mijn heupbeenderen steken uit
ik ben gewoon breed gebouwd en met een bmi 26 heb ik volgens mij echt wel een redelijk normaal gewicht
pi_49713659
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Je lichaam went er toch aan als je steeds bepaalde sporten doet? Dus dan zou je weer iets heel anders moeten gaan doen. Ik heb een tijd geleden ook een maand stil gestaan en toen ik ging wandelen, ging er ineens 2 kg in een week af (blijvend).

Oeh, er zit een klein vogeltje op de rand van het balkon en de katten zitten vervaarlijk achter het raam te gluren .
Hou de katten tegen!

Je traint met sporten inderdaad bepaalde spiergroepen, afhankelijk van welke sport je doet. Inhet begin boek je sneller resultaat dat na een tijdje, spieren kunnen niet onbeperkt snel groeien. Daar komt bij dat je na een poosje steeds de intensiteit wel op moet voeren, omdat je spieren aan de zwaarte van de oefening wennen. En dus moet je steeds een tandje harder voor hetzelfde resultaat in vermoeidheid (maar word jenatuurlijk wel steeds getrainder!)
Maar ik denk niet dat je na 1 blok spinnen al die fase bereikt hebt hoor. Dat gaat wel iets langzamer (bij mij dan). Maar afwisseling is nooit verkeerd, omdat je dan ook eens andere spiergroepen traint.
pi_49713663
bmi zegt niet echt alles, zeker niet als je veel sport.

Je kan beter je maten opnemen, dat zegt dan iets meer.

Welke kledingmaat heb je nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49713675
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:

en ik heb een behoorlijk normaal gewicht
je kan mijn ribben tellen, mijn heupbeenderen steken uit
ik ben gewoon breed gebouwd en met een bmi 26 heb ik volgens mij echt wel een redelijk normaal gewicht
Waarom wil je dan tot 65 als je met 73 ook al een goed figuur hebt?
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:59:05 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713704
Ik heb maat 42/44. Ik draag nog maat 44 (omdat ik pas na de zomer nieuwe lange broeken wil kopen), maar pas wel in 42 en soms ook in 40/42
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')