Dat was een euh..thipo!quote:
Da's Erben Wennemars, die schaatst voor de ploeg TVM.quote:
Kun je dan niet beter beide eten? Fruit is gezond! Van die kcal kom je echt niet aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Qwea het volgende:
KUT. Ik ben verkocht
Ik heb een softijsje
Danmaar geen fruitsalade vandaag
ijsje is 136 kcal. Fruit heb ik al wel gehad. En appel en een peer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter beide eten? Fruit is gezond! Van die kcal kom je echt niet aan.
Heel veel succes!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Thrilled het volgende:
tvp
Rustig avondje voor de boeg, heb mn kuiten/scheenbenen ingespoten met een soort tijgerbalsum spray, ze gloeien nu lekker.. voor het slapen gaan doe ik ze nog even een keertjemorgen lekker uitslapen, rustig wakker worden, lekker douchen, goed ontbijten en dan er tegen aan
is het morgen al zover? Spannendquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Thrilled het volgende:
tvp
Rustig avondje voor de boeg, heb mn kuiten/scheenbenen ingespoten met een soort tijgerbalsum spray, ze gloeien nu lekker.. voor het slapen gaan doe ik ze nog even een keertjemorgen lekker uitslapen, rustig wakker worden, lekker douchen, goed ontbijten en dan er tegen aan
Als je echt fanatiek gaat sporten moet je 2 uur van te voren niet gegeten hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens weer terug van bootcamp en wéér had ik een steek in m'n zij. Mark had ook een steek. Komt het dan doordat we te kort van tevoren gegeten hebben? (om 17:45 had ik alles weggewerkt en om 19 uur ging ik bootcampen). Mark deed het trouwens heel netjes en hij zal nooit meer zeggen dat bootcamp niks voorstelt
.
Er is misschien nog een extra les volgende week. Krijgen we nog te horen
. Vond het verder een matige les op de één of andere manier. Mag van mij wel wat meer boks- en kickwerk in zitten.
Dat is echt bijna niks ik heb het voor me zelf wel is na gerekend maar ik zit op 3000!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Patries86 het volgende:
net ffies mijn calorienen na gerekend
1190 zat ik vandaag
jezus, das wel mega veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:34 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dat is echt bijna niks ik heb het voor me zelf wel is na gerekend maar ik zit op 3000!vandaag 2600
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:20 schreef Qwea het volgende:
Eens zien waar ik mee ga ontbijten aangezien ik weiger om wederom cornflakes te eten
Ja,wel lekker...alleen niet ELKE ochtendquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:58 schreef Plukie86 het volgende:
Goeiemorgen![]()
[..]
Niet lekker? Dan moet je het ook niet eten inderdaad, er zijn genoeg andere lekker dingen als ontbijt.
@ Thrilled: Heel veel suces vandaag he? Je kunt het best wel!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:27 schreef Thrilled het volgende:
Hoe kan ik morgen het beste ontbijten? Hoelang van tevoren, wat het beste te eten, wat juist niet.. zelfde met drinken enzo.. wil echt nergens last van hebben dus probeer zo veel mogelijk uit te sluitenEn heb niet veel verstand van licht verteerbaar en dingen waar je echt last van krijgt...
Ik heb vanmiddag een keuring bij de brandweerquote:
Je hoeft pas om 12.45 aan de bak toch? Dan zou ik nu een goed ontbijt nemen, een stuk of wat boterhammen. Om 10 uur nog een tussendoortje. Daarna zou ik niet teveel meer nemen, of het moet heel licht verteerbaar zijn. Ik weet niet echt wat licht verteerbaar is, maar volgens mij is fruit dat wel. Geen vette dingen in elk geval!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:09 schreef Thrilled het volgende:
GoedemorgenIk had de wekker gezet om 10 uur, maar kzei gisteravond al tegen mezelf dat ik dat niet ging halen
Zekere voor het onzekere
Kan iemand hier nog antwoord op geven aub?
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag een keuring bij de brandweer
Ik wil nog wel van m'n buikje afquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:40 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen weer 73,5 ik denk dat ik niet echt meer ga afvallen
misschien in de vakantie als ik meer tijd heb om te sporten maar grote kans dat ik dan meer spieren krijgen en toch niet afval
maar goed op het moment is mijn doel ook niet meer afvallen (ookal zou het mooi zijn als het nog wel gebeurde) maar vooral om op gewicht te blijven
vanmiddag mijn eindgesprek op stagemeteen alles in leveren hoef ik nergens meer aan te denken
alleen nog een week stage lopen
met hardlopen heb ik altijd wel last van als ik kort daarvoor gegeten heb (ongeveer 1 uur)
ja maar ik kom van iets verder dan jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel van m'n buikje af. En ik ga er vanuit dat het vanzelf wel een keer gebeurt dat ik weer meer afval. Dus ik moet er maar niet zo mee bezig zijn. Ga proberen me nu 1 keer per week te wegen ipv elke dag.
Waarom zou een blok spinning geen zin hebben? Ik denk het wel, als je minder gaat sporten boek je helemaal geen resultaat. Misschien sta je wel gewoon even stil. Troost je, ik sta al 4 weken stil omdat ik haast geen tijd had om te sporten. Hoop dat er volgende week wel wat af is omdat ik nu wel weer sport, anders ben ik niet blij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Maar mensen, ik schommel al 3 weken tussen de 75 en 76 kg. Die grens van 75 wil gewoon maar níet overschreden worden. Ik weet ook niet of het dan wel zoveel zin heeft om nog een blok spinning te doen. Doe het wel denk ik, maar dan puur voor conditie en uithoudingsvermogen... qua afvallen heeft het geen nut. Dus ik vestig al mijn hoop op het hardlopen. Wordt vanavond nog niet, denk ik, want ik heb lichte spierpijn van gisteren en Mark zal waarschijnlijk behoorlijke spierpijn hebben.
Jups, ik kan écht niet hardlopen met eten in mijn maag. Dan gaat het pijn doen en klotsen, niks aan. Ik loop meestal om 4-5 uur, dan is mijn maag leeg en ga ik koken als ik terug kom. Een half uurtje voordat je gaat koken kun je wel vrij maken toch? Zoveel tijd kost hardlopen niet. Tenminste, voor mij niet want na een half uurtje ben ik echt wel moe!quote:Geldt met hardlopen ook dat je niet te lang van tevoren gegeten moet hebben, trouwens? Dat wordt weer flink plannen dan.
Dus? al moet je 100 kg afvallen. Het lijkt mij toch dat je een tamelijk normaal gewicht kunt bereiken, ook al duurt het jaren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik kom van iets verder dan jij
en ik heb het geluk dat ik zo goed als geen buikje heb
ik was trouwens van plan nu wel weer elke dag te wegenen op te schrijven wat ik eet en sport, kijken of ik iets kan vinden waardoor ik kan afvallen
ja maar dat gaat zo langzaam dat je er niet meer op gaat lettenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus? al moet je 100 kg afvallen. Het lijkt mij toch dat je een tamelijk normaal gewicht kunt bereiken, ook al duurt het jaren.
Hou de katten tegen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Je lichaam went er toch aan als je steeds bepaalde sporten doet? Dus dan zou je weer iets heel anders moeten gaan doen. Ik heb een tijd geleden ook een maand stil gestaan en toen ik ging wandelen, ging er ineens 2 kg in een week af (blijvend).
Oeh, er zit een klein vogeltje op de rand van het balkon en de katten zitten vervaarlijk achter het raam te gluren.
Waarom wil je dan tot 65 als je met 73 ook al een goed figuur hebt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:
en ik heb een behoorlijk normaal gewicht
je kan mijn ribben tellen, mijn heupbeenderen steken uit
ik ben gewoon breed gebouwd en met een bmi 26 heb ik volgens mij echt wel een redelijk normaal gewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |