abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:07:59 #251
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49677922
Ik moet over een weekje wel gaan tellen, om weer op te bouwen naar normaal eten. Ik heb echt soms geen flauw idee hoeveel calorieën ergens inzitten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49678921
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ben de gezond eten-nazi ja.
Maar ik hoef ook niet op calorieen te letten daardoor
wat heeft dat met elkaar te maken dan?
ik hoef ook niet op kcal te leten ik weet zo ook wel of ik gezond of niet gezond eet

eet jij alleen maar dingen rechtstreeks van het land?
want ze voegen altijd wel iets toe aan de dingen die wij eten, kan ik niet echt van schrikken sorry
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:40:09 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49679170
damn, dilemma. Ze gaan pizza eten strax hier. Zal ik wel of niet mee eten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49679206
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef Qwea het volgende:
gewoon doen joh
tenminste als je het lekker vind
ik heb het zaterdag ook op
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:44:20 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49679338
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gewoon doen joh
tenminste als je het lekker vind
ik heb het zaterdag ook op
ik vind het wel lekker ja maar ik twijfel nog

als ik neem dan deel ik hem
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:47:16 #256
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_49679446
Je kan het toch eten in plaats van je brood...zolang je maar niet veel aan kilocalorieen binnenkrijgt zit je anyway goed voor vandaag en heb je heerlijk gegeten!
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:56:42 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49679856
pizza is echt mega slecht...

Maar wel erg lekker, en een dagje slecht eten kan wonderen doen las ik net.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:03:33 #258
166706 -Luxury-
pi_49680159
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:
pizza is echt mega slecht...

Maar wel erg lekker, en een dagje slecht eten kan wonderen doen las ik net.
Waarom is pizza megaslecht?
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:08:52 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49680381
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef Qwea het volgende:
je had toch al met jezelf afgesproken dat je brood zou eten? .

Ik eet twee gekookte eitjes op brood. Die zitten nu in het water .
Niet meer actief op Fok!
pi_49680506
ik heb net weer 2 broodjes met 20+ smeerkaas gegeten
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:03:05 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49682501
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je had toch al met jezelf afgesproken dat je brood zou eten? .

Ik eet twee gekookte eitjes op brood. Die zitten nu in het water .
ik sporeek wel meer met mezelf af. Het is patat met een frikandel geworden
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:32:48 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49683652
ik heb 2 broojes met soep op.

Voor vandaag ligt nog steeds de kiwi en het avond eten. Al met al zit ik nu onder de 800 cal. Dus vanavond eet ik dan nog een toetje en een meloen en rijstewafel en en langevinger. Dan kom ik er denk ik wel.
pi_49685703
Muesli van de Euroshopper

Hier nog een gezond eten-nazi. Waarschuwing: lang verhaal volgt:
Ik hoor een aantal mensen al denken, heb je haar weer met haar voedingsstoffengezeur... Voor diegenen: deze post overslaan

Ik moet eerlijk zeggen dat het me de laatste weken steeds meer opvalt dat mensen hier nogal op de kcal gefocussed zijn. Zoals Miss_S zegt, als ze muesli gaat eten krijgt ze helemaal minder binnen. Maar wat voegen die toevoegingen (misleidend woord) dan verder toe, qua voedingsstoffen?
Niets, geen vitamines, geen mineralen en geen spoorelementen. So why eat? (Dit is niet tegen Miss_S bedoelt, maar alleen als voorbeeld aangehaald). Ook las ik een paar posts terug: zolang je maar niet teveel kcal eet, zit je goed. Dat is dan nog maar de vraag... Ook Liga's doen echt niks voor je, behalve dat je suiker binnenkrijgt.

In plaats daarvan kun je beter voedsel eten dat ook nog eens voedzaam is, en dus ook gezond. Mensen die alleen patat of pizza eten op een dag en dan bezuinigen op brood of iets dergelijks, zijn echt niet gezond bezig. Een dagje is niet erg, maar bij een aantal mensen hier is er totaal geen besef van wat nu echt gezond is en wat niet, en dan niet gelet op de kcal maar op de voedingsstoffen. Een voorbeeldje: vitamine A, D, E en K zijn vetoplosbaar, en kunnen dus alleen opgenomen worden in combinatie met vet. Als je bijna geen vet eet, krijg je ook tekorten aan deze vitamines. Ander voorbeeld: Zink, zit veel in vlees, schelpdieren en brood. Als je op vlees en brood bezuinigd, krijg je al snel een zinktekort. Het gevolg daarvan is een slechtere afweer, en dus kun je sneller ziek worden.

We willen toch allemaal gezond afvallen? Ik geef toe, ik doe het zelf ook niet altijd goed, maar ik ben me er wel bewust van en let erop. Ik hoop dat meer mensen in dit topic zich bewust worden van wat nu écht gezond eten is, in plaat van eten met zo min mogelijk kcal.

Einde preek .
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:26:59 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49688183
Je preek is best aardig.

Maar je kan ook met minder cal. wel degelijk je voedingsstoffen binnen krijgen. Kijk maar naar Sonja Bakker, veel fruit en groente. Gewoon brood en vlees.

Ik denk niet dat ik iets verkeerd doe. Ik denk zelfs dat ik op dit moment gezonder bezig ben dan dat ik was met mijn patat en pizza dieet.
pi_49688497
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
eet jij alleen maar dingen rechtstreeks van het land?
want ze voegen altijd wel iets toe aan de dingen die wij eten, kan ik niet echt van schrikken sorry
Ja, in principe wel.
Alleen mijn brood en yoghurt komen uit de fabriek. Maar die vallen ook wel mee qua 'troep'. Verder is alles wat ik eet (op de uitzonderingsweekenden na dus..) vers en zoveel mogelijk biologisch en dus zonder toevoegingen.

Oh, en dat heeft er zeker wel mee te maken dat ik niet op calorieen hoef te letten. Ik eet vast geregeld meer dan 2000 kcalorieen op een dag. En toch val ik af. Als ik 2000 kcal aan chips e.d. zou eten, kom ik aan. Rara, hoe kan dat

[ Bericht 11% gewijzigd door Alcarin op 23-05-2007 15:57:48 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:38:56 #266
166706 -Luxury-
pi_49688710
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Plukie86 het volgende:
Niets, geen vitamines, geen mineralen en geen spoorelementen. So why eat? (Dit is niet tegen Miss_S bedoelt, maar alleen als voorbeeld aangehaald). Ook las ik een paar posts terug: zolang je maar niet teveel kcal eet, zit je goed. Dat is dan nog maar de vraag... Ook Liga's doen echt niks voor je, behalve dat je suiker binnenkrijgt.
Even ter verduidelijking: Ik had het wat betreft de kcal over dat zolang je niet te veel kcal eet, in dit geval niet meer dan de boterhammen bevatten, je in ieder geval niet dikker wordt daardoor. Ik had het niet over voedingsstoffen ofzo.
pi_49688918
quote:
<preek>
Einde preek .

Juist.
Maar goed, we kunnen zeggen wat we willen maar mensen blijven toch doen wat ze zelf willen. Ik weet in elk geval dat ik voor mezelf een goed voedingspatroon heb gevonden, waar ik een gezond gewicht van krijg en waar ik me heel goed bij voel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alcarin op 23-05-2007 18:54:54 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49690060
Ik mocht vandaag weer updaten ... eindelijk ... eindelijk sta ik niet meer stil op de 64 En het is nog te zien ook . Begin mn oude figuur weer terug te krijgen, mn bovenbenen krimpen in (rechts meer dan links ) en mn buik is ook een paar cm smaller. De rok die ik vorig jaar zomer pastte, krijg ik ook weer dicht en hij staat netjes (jammer dat ik een hekel aan rokken heb, maar gaat om het idee )

Vandaag ook weer gezond gegeten, nog geen chocola of iets dergelijks op (nouja, een handje hagelslag in de magere kwark) en de verjaardagstraktatie van een klasgenoot niet genomen (die jongen mag me toch al niet xD moet die blij zijn)

Vanavond shoarma >.< Caloriebom in een broodje dus ... maar kan het vandaag hebben, zit op 520 nu)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49690106
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Je preek is best aardig.

Maar je kan ook met minder cal. wel degelijk je voedingsstoffen binnen krijgen. Kijk maar naar Sonja Bakker, veel fruit en groente. Gewoon brood en vlees.
Dat klopt helemaal. Het is alleen wel verrekt moeilijk om alles binnen te krijgen als je minder kcal eet, zelfs met 2000 kcal per dag is het al moeilijk genoeg. Het is gewoon niet verstandig om dan producten te eten die laag zijn in voedingswaarde (kcal maakt dan niet uit), omdat het je dan gewoon niet lukt om genoeg vitamientjes binnen te krijgen.
Enne, Sonja Bakker, laat ik daar maar niet over beginnen. Die laat je ten eerste veel te weinig ontbijten en ten tweede ook nog eens belachelijke nutteloze tussendoortjes eten, zoals 1koffiekoekje enzo. Daar zit toch ook alleen maar suiker in?
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef Alcarin het volgende:

Juist.
Maar goed, we kunnen zeggen wat we willen maar mensen blijven toch doen wat ze zelf willen. Ik weet in elk geval dat ik voor mezelf het goed voedingspatroon heb gevonden, waar ik een gezond gewicht van krijg en waar ik me heel goed bij voel.
Eens. Ik denk ook dat ik kan babbelen wat ik wil, veel mensen zullen het toch niet toepassen. Je merkt namelijk niet zo snel dat er iets tekort is. Ja, je kunt vermoeider zijn, en vooral vaker ziek. Maar dat kan door zoveel factoren komen dat mensen zich niet realiseren dat gezonder eten wel eens de oplossing zou kunnen zijn. Bij wat zwaardere gebreken loop je wel tegen ziektes aan, die ook in de derde wereld voorkomen. Maar voor de meeste mensen is dat een ver-van-hun-bed-show, ook voor mij.

Ik eet trouwens niet allemaal eten uit de natuurwinkel, maar gewoon van de AH en de Aldi.

Ik heb me trouwens, ondanks dat ik het de afgelopen weken smoordruk heb gehad, niet vaak zo fit gevoeld! Dat afvallen kan me eigenlijk helemaal niet zoveel meer schelen.... Maar die laaste twee kilo moeten er nog af.
pi_49690701
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef Plukie86 het volgende:
Ik eet trouwens niet allemaal eten uit de natuurwinkel, maar gewoon van de AH en de Aldi.

Ik heb me trouwens, ondanks dat ik het de afgelopen weken smoordruk heb gehad, niet vaak zo fit gevoeld! Dat afvallen kan me eigenlijk helemaal niet zoveel meer schelen.... Maar die laaste twee kilo moeten er nog af.
Ik koop het meest ook bij AH hoor, daar hebben ze trouwens ook een hoop biologisch. Maar ik doe er niet heel moeilijk over als iets niet biologisch is. Een krop sla met bestrijdingsmiddelen erop is altijd nog beter dan een zak chips

En ik kan me eigenlijk ook niet zo druk meer maken over dat afvallen, ik vind mezelf wel prima zo, die laatste kilo gaat er ook nog wel af. Ik blijf het wel braaf invullen uiteraard. Maar inderdaad, het geweldige fitte gevoel is genoeg reden om mijn hele leven zo te willen blijven eten
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:29:21 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49690863
nou ik heb dus vanmiddag een patatje met een frikandel gehad. Dit gebeurt normaal niet. Ik eet zelden patat. Alleen bij extreme haast, of als leukheid met zn allen eens op stage.

Ik heb vanochtend ontbeten met cornflakes en yoghurt en een broodje jam. Verder een peer en appel gehad.

Denk dat ik ff een broodje pak als avond eten zo. En dan zit ik vrijwel aan mn max aantal kcal. Het zal iets meer worden vandaag omdat ik mn fruitsalade nog moet
pi_49691436
Hoi!
Ben boos op mezelf want ik heb een tentamen niet gehaald (dat wordt leuk in de vakantie ) en gisteren chocolade op uit stress voor het tentamen van vanmiddag. Hier ben ik ook al niet geheel zeker van...

Een toevoeging op alle gezondheidsnazi's: ik ben geen echte, maar wel half zeg maar . Ik denk dat velen hier weleens wat weinig ijzer (bv.) binnenkrijgen en dan is het helemaal niet zo slecht om af en toe een evergreen naar binnen te werken (alcarin: de B-merk versie van de bas bevat zelfs geen transvetzuren ).
Van sommige dingen sla je echter wel stijl achterover als je kijkt naar de ingredientenlijst: bijvoorbeeld de cruesli van een of ander vaag merk (ik heb het nog nagekeken. Cruesli met noten van jordan's heeft als enige vage ingredient vanillearoma). Als dit pak op is ga ik echter wel weer over op de euroshopper muesli, die had ik ook al.
Ander verwarrend ding: zoetstoffen met een bepaalde molecuulgrootte (heel groot ), mogen als 'vezels' aangeduid worden. Ze hebben echter geen positief effect op de stoelgang, dus eigenlijk is dat pure onzin. Verder bevatten 'light' producten vaak polyolen, zodat ze goed geschikt zijn voor diabetici, maar bijna net zoveel calorieen bevatten als de gewone versie.

Ohja en de anti-koolhydraatmensen hebben ongelijk wat mij betreft, afvallen gaat heel goed i.c.m. brood, aardappels e.d.

Dat was weer wat gepreek. Vanavond eet ik kipkerrie met verse ananas (de rest vd ananas eet ik lekker gewoon zo op). Daar zat ik nou al een paar dagen naar uit te kijken, want de ananas was nog niet geheel rijp, maar hij rook al wel lekker Dus af en toe rook ik zo eraan van hmm wat heb ik daar zin in
Het mooi kotsende meisje.
pi_49692581
waar halen jullie je calorieen schema vandaan..
pi_49692617
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:15 schreef Patries86 het volgende:
waar halen jullie je calorieen schema vandaan..
www.caloriechecker.nl

alleen doe ik het niet elke dag, alleen als ik wat speciaals heb gegeten ofzo.
pi_49692838
Ik zit totaal vandaag ( inclusief avondeten) op 788 cal, maar dat komt omdat ik nog steeds niet lekker ben en alleen tussen de middag 2 sneeen brood met 20+ smeerkaas heb gehad en vanavond als avondeten macaroni en verder niks eet vandaag. En als drank een kop thee en een paar glazen limonade.

Ik weet het, het is echt veel te weinig, maar heb zowat de hele dag geslapen vandaag. Was om 7 uur terug van Peter, toen van 8-half 11 geslapen en vanmiddag van 12-4. Hopen dat ik me morgen weer wat beter voel
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:01:15 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49693992
Sylvana waarom denk je dat mensen zoveel afvallen als ze ziek zijn..

Ik heb vandaag echt te weinig gegeten. Ik denk dat ik lekker mijn laatste restje kwark ga verslinden.
pi_49694096
Tja, alleen als je weer normaal gaat eten zit het er meteen weer aan meestal
pi_49694415
quote:
Muesli van de Euroshopper

Hier nog een gezond eten-nazi. Waarschuwing: lang verhaal volgt:
Ik hoor een aantal mensen al denken, heb je haar weer met haar voedingsstoffengezeur... Voor diegenen: deze post overslaan

Ik moet eerlijk zeggen dat het me de laatste weken steeds meer opvalt dat mensen hier nogal op de kcal gefocussed zijn. Zoals Miss_S zegt, als ze muesli gaat eten krijgt ze helemaal minder binnen. Maar wat voegen die toevoegingen (misleidend woord) dan verder toe, qua voedingsstoffen?

In plaats daarvan kun je beter voedsel eten dat ook nog eens voedzaam is, en dus ook gezond. Mensen die alleen patat of pizza eten op een dag en dan bezuinigen op brood of iets dergelijks, zijn echt niet gezond bezig. Een dagje is niet erg, maar bij een aantal mensen hier is er totaal geen besef van wat nu echt gezond is en wat niet, en dan niet gelet op de kcal maar op de voedingsstoffen. Een voorbeeldje: vitamine A, D, E en K zijn vetoplosbaar, en kunnen dus alleen opgenomen worden in combinatie met vet. Als je bijna geen vet eet, krijg je ook tekorten aan deze vitamines. Ander voorbeeld: Zink, zit veel in vlees, schelpdieren en brood. Als je op vlees en brood bezuinigd, krijg je al snel een zinktekort. Het gevolg daarvan is een slechtere afweer, en dus kun je sneller ziek worden.

We willen toch allemaal gezond afvallen? Ik geef toe, ik doe het zelf ook niet altijd goed, maar ik ben me er wel bewust van en let erop. Ik hoop dat meer mensen in dit topic zich bewust worden van wat nu écht gezond eten is, in plaat van eten met zo min mogelijk kcal.

Einde preek .
je zal vast helemaal gelijk hebben
maar ik kan me toch echt niet zo erg bezig zijn met mijn eten
gewoon een beetje normale keuzes maken en van alles iets binnen krijgen en gevarieerd dan vind ik het best
pi_49694673
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

je zal vast helemaal gelijk hebben
maar ik kan me toch echt niet zo erg bezig zijn met mijn eten
gewoon een beetje normale keuzes maken en van alles iets binnen krijgen en gevarieerd dan vind ik het best
Dat is dus juist de truc!
Je zegt het alleen wel zo makkelijk, maar gevarieerd eten en van alles iets binnen krijgen is lastig genoeg als je aan het afvallen bent. Ik doe het zelf ook niet altijd even goed. En jij ook niet als je ik posts zo lees, en met ons nog veel meer mensen.
pi_49695062
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Dat is dus juist de truc!
Je zegt het alleen wel zo makkelijk, maar gevarieerd eten en van alles iets binnen krijgen is lastig genoeg als je aan het afvallen bent. Ik doe het zelf ook niet altijd even goed. En jij ook niet als je ik posts zo lees, en met ons nog veel meer mensen.
ja maar ik bedoel gewoon voor mijn gevoel gevarieerd
ik ga niet alles wegen, of lezen wat er allemaal in zit
en ik doe het zeker ook niet altijd goed
maar ik doe wel mijn best
pi_49695139
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Juist.
Maar goed, we kunnen zeggen wat we willen maar mensen blijven toch doen wat ze zelf willen. Ik weet in elk geval dat ik voor mezelf het goed voedingspatroon heb gevonden, waar ik een gezond gewicht van krijg en waar ik me heel goed bij voel.
je hebt mijn plaats overgenomen van betweter?

maar jij hebt dus een goed voedingspatroon gevonden maar de mensen hier blijven doen wat ze zelf willen
dus de rest doet het niet goed alleen maar jij en plukie? (waar ik niet tegen in kan gaan vanwege haar avatar )
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:38:07 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695171
godver ik helemaal snel snel naar Emmen om hetzelfde blousje te scoren als zuslief (want die was wel erg tof) hebben ze hem niet meer gelukkig hadden ze hem in Alkmaar nog wel, dus morgen maar ff uit Alkmaar halen

Ik heb wel ff snel emmen door gerent, dus het was vast wel goed voor mn patatjes
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:39:10 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695203
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

www.caloriechecker.nl

Ik doe het elke dag,behalve int weekend.

Jouw totaal aantal kilocalorieën: 1412

inclusief patat en frikandel
pi_49695344
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

www.caloriechecker.nl

Ik doe het alleen de dagen dat ik me afvraag of ik niet te weinig op heb ... of juist al teveel (en zit te denken om nog iets te nemen)

Hmm ik kan het wel! Daarnet netjes aan mn planning gehouden: 1 broodje shoarma (oh wat lag daar toch een lekker broodje over te zijn, dat niemand wilde ), klein beetje knoflooksaus, veel sla en komkommer en een waterijsje (ah nee, moet je niet vandaag aankomen met stratiatella ijs! Dat is veel te lekker! )

Hihi maar nu wel trots
pi_49695354
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
Ben boos op mezelf want ik heb een tentamen niet gehaald (dat wordt leuk in de vakantie ) en gisteren chocolade op uit stress voor het tentamen van vanmiddag. Hier ben ik ook al niet geheel zeker van...

Een toevoeging op alle gezondheidsnazi's: ik ben geen echte, maar wel half zeg maar . Ik denk dat velen hier weleens wat weinig ijzer (bv.) binnenkrijgen en dan is het helemaal niet zo slecht om af en toe een evergreen naar binnen te werken (alcarin: de B-merk versie van de bas bevat zelfs geen transvetzuren ).
van ijzer krijg ik zeker genoeg binnen dankzij de appelstroop
pi_49695361
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar jij hebt dus een goed voedingspatroon gevonden maar de mensen hier blijven doen wat ze zelf willen
dus de rest doet het niet goed alleen maar jij en plukie? (waar ik niet tegen in kan gaan vanwege haar avatar )
Waarom kun je niet tegen mij ingaan vanwege mijn avater?
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:44:39 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695388
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]
(ah nee, moet je niet vandaag aankomen met stratiatella ijs! Dat is veel te lekker! )

Hihi maar nu wel trots
hey, ze kwamen bij mij aan met ben and jerry's.

But I was strong
pi_49695413
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Waarom kun je niet tegen mij ingaan vanwege mijn avater?
is lief

maar zou me niet tegen houden als ik echt tegen je in zou willen gaan
maar is nu niet zo
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:45:42 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695419
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

van ijzer krijg ik zeker genoeg binnen dankzij de appelstroop
ijzer zit in mijn vitamine pillen

zeg, wtf doe je als je dus morgen haast hebt, op het station oid moet eten en geen ongezonde hap wilt ?
ooh, eten in Alkmaar kan ook, maar wát eet ik dan?
pi_49695438
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:

Neen. Dat is niet wat ik zeg. Ik heb een voor mij goed voedingspatroon gevonden en daar ben ik blij mee. Mensen die niet blij zijn met wat ze eten doen het inderdaad niet goed, want die houden het vast niet lang vol.
En ja, ik kan blijven roepen dat je niet alleen op calorieen moet letten, maar de meeste mensen luisteren natuurlijk niet naar mij en doen wat ze zelf willen. En terecht. Ik ben maar wat lettertjes op een scherm hier.
Oh, en betweter was ik altijd al
pi_49695455
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

hey, ze kwamen bij mij aan met ben and jerry's.

But I was strong
Dat heb ik nou nog nooit gegeten ... maar lijkt me zo lekker , en dan vooral de chocoladeversies. Gelukkig vind ik het altijd veel te duur (maar wilde het deze zomer eigenlijk wel een keer proberen hihi)
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:48:14 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695503
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat heb ik nou nog nooit gegeten ... maar lijkt me zo lekker , en dan vooral de chocoladeversies. Gelukkig vind ik het altijd veel te duur (maar wilde het deze zomer eigenlijk wel een keer proberen hihi)
de chunky monkey is lekker

Banaan ijs,met walnoten en mega brokstukken chocolade. En daar kwamen ze daarstrax mee aan

*kwijlt
pi_49695543
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:

is lief
Klopt! En de rest van TVM ook.
pi_49695589
TVM? Wat is je avatar dan eigenlijk?
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:51:06 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49695603
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

ijzer zit in mijn vitamine pillen

zeg, wtf doe je als je dus morgen haast hebt, op het station oid moet eten en geen ongezonde hap wilt ?
ooh, eten in Alkmaar kan ook, maar wát eet ik dan?
Brood meenemen, fruit en rauwkost?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:52:38 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695663
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Brood meenemen, fruit en rauwkost?
Brood komt me een beetje mn strot uit. Dat eet ik morgen middag alweer. Fruit heb ik sowieso. Rauwkost is idd een optie ja

Nu ik toch jullie aandacht heb ( ) ik zal laatst iemand in de trein met een zakje gezonde snacks. Kleine tomaatjes, kleine worteltjes,komkommer ect. Iemand enig idee waar je dat kan kopen kant en klaar? Zelf maken kan ook maar dat duurt te lang
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:53:50 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49695711
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Brood komt me een beetje mn strot uit. Dat eet ik morgen middag alweer. Fruit heb ik sowieso. Rauwkost is idd een optie ja

Nu ik toch jullie aandacht heb ( ) ik zal laatst iemand in de trein met een zakje gezonde snacks. Kleine tomaatjes, kleine worteltjes,komkommer ect. Iemand enig idee waar je dat kan kopen kant en klaar? Zelf maken kan ook maar dat duurt te lang
Neem dan een kale krentenbol, da's nog wel eens een aardig alternatief voor boterhammen.

En even zelf klaarmaken (wassen, snijden) is echt zo'n kleine moeite.
The love you take is equal to the love you make.
pi_49695718
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Qwea het volgende:
Ik vermoed bij AH to go
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:55:52 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695780
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:53 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik vermoed bij AH to go
ik ga morgen naar de AH to go
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:56:04 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49695785
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem dan een kale krentenbol, da's nog wel eens een aardig alternatief voor boterhammen.

En even zelf klaarmaken (wassen, snijden) is echt zo'n kleine moeite.
ik neem morgen rauwkost mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')