"dik de lente in deel 1"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:24 schreef morgane het volgende:
Is er ook een topic voor mensen die aan willen komen? Kan er zo snel geen vinden
dat zomerjurkje? die heb ik ooit uit de wehkampquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
miss s, in je fobo staat een foto met een rode jurk. Waar heb je die vandaan??
straks loopt half fok met dat stippenjurkje rondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zomerjurkje? die heb ik ooit uit de wehkamp
of die met stippen....die komt bij esprit vandaan
eerder half dit topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
straks loopt half fok met dat stippenjurkje rond(conleche immers ook al
)
Ik mis de koolhydraten: maar 3 crackers, geen brood en geen rijst/aardappels/pasta?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef Babbel1 het volgende:
Ik heb vandaag een beetje vaag gegeten:
Ontbijt: 3 crackers met slankie, ham en suiker
Lunch: kippensoep
Tussendoor: sultana, een klein stukje oude kaas en een paar salmiaksnoepjes (hmm)
Avondeten: bloemkool met kipfilet
En vanavond ga ik hardlopen, dus t zit wel goed vandaag denk ik![]()
Oja, ik heb ook nog een beetje aardappels op bij het avondeten, even vergeten (ik hou er niet van, dus waarschijnlijk verdrongen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik mis de koolhydraten: maar 3 crackers, geen brood en geen rijst/aardappels/pasta?
In het lijstje sta ik al,alleen in de verkeerde haha!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef Tangarine het volgende:
je moet troel pm-en dat je in ons lijstje wilt, al kan het ff duren, aangezien ze net getrouwd isEn je komt in het lijstje zodra je dan een update doet via dieet-web
Hoi, hier is een heel topic erover te vinden, succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,
Ik heb even een vraagje, ik zat een paar bladzijden mee te lezen en ik hoor jullie over podcasts met hardloopschema;s? Ik kon er in de openingspost niets over vinden en had geen zin om hele reeksen door te spitten. Dus vraag ik maar zo even: waar hebben jullie ze vandaan?
Zit namelijk er weer aan te denken om het hardlopen op te pakken
ik ga slapen,morgen vroeg opquote:Optimel Control
Het klinkt haast te mooi om waar te zijn: als je dagelijks een flesje Optimel Control drinkt, helpt dit je vanzelf minder te eten bij de volgende maaltijd. Optimel Control is dus een perfect steuntje in de rug om je gewicht in balans te houden.
Minder eten
Optimel Control is een lekkere zuiveldrank met een mix van natuurlijke plantenextracten. Deze bijzondere extracten helpen je minder te eten bij de volgende maaltijd en tussendoor.
Zo werkt het
De natuurlijke plantenextracten uit Optimel Control bestaan uit minuscule bolletjes palmolie, omhuld met stoffen uit haver. De unieke werking schuilt in het feit dat je lichaam deze bolletjes wat langzamer verteert. Dit activeert je natuurlijke verzadigingsmechanisme sterker. En dat helpt je bij de volgende maaltijd: je gaat dan minder eten.
Wetenschappelijk aangetoond!
Uit diverse onderzoeken blijkt dat je tenminste 10-15 % minder calorieėn gaat gebruiken bij je volgende maaltijd. Als je een flesje Optimel Control bij de lunch neemt, helpt het vooral om 's avonds bij de warme maaltijd minder te eten. Slim, want juist de warme maaltijd levert altijd veel calorieėn. Neem je een flesje bij het ontbijt, dan helpt dat om tijdens de lunch minder te eten. Gebruik tenminste 1 flesje per dag; meer dan 3 heeft geen zin.
ooh graag, ben wel erg benieuwd namelijk. Als het werkt wil ik het best halen, maar ik vind het zo jammer om 3.25 voor 4 kleine kutflesjes weg te moeten gooienquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:58 schreef Plukie86 het volgende:
Goeiemorgen, de zon schijnt!
@ Qwea: Ik heb morgen presentaties, er gaat ook ééntje (niet de mijne) over Optimel Control. Ben benieuwd of er echt wetenschappelijk bewijs voor is dat het werkt... Ik zal het morgen wel even posten.
ik heb volgens mij gemist waarom je nu muesli gaat eten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Ook goedemorgen,
ik zit aan de yoghurt met muesli. Ik vind yoghurt met cruesli toch echt lekkerder, maar ik zet door. Wellicht ga ik het nog eens echt lekker vinden.
Verder niet zoveel bijzonders vandaag. Moet wat dingen inleveren vanmiddag, dus daar ga ik zo even mee aan de slag.
omdat cruesli ongezond isquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb volgens mij gemist waarom je nu muesli gaat eten?
Om de hoeveel tijd doe je dat, heb je gewoon 1 dag in de week. Of doe je dat 1x in de 4 weken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:40 schreef Alcarin het volgende:
Ennn.....76.
De 10 kilo-grens!![]()
Volgens mij werkt het bij mij wel om mijn lijf af en toe even te laten schrikken met allerlei vieze troep (patat, chips, taart e.d.), dan val ik daarna weer af.
ik flik dat meestal elke zaterdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd doe je dat, heb je gewoon 1 dag in de week. Of doe je dat 1x in de 4 weken?
Eens in de paar weken, denk ik. 2 of 3 weken braaf en dan een weekend waarin mijn vriend me volpropt met chips en chocoladequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef Ticootje het volgende:
Om de hoeveel tijd doe je dat, heb je gewoon 1 dag in de week. Of doe je dat 1x in de 4 weken?
ja dat begrijp ikquote:
Suiker! Glucosestroop! Olie! En karamel als kleurstof!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:
ja dat begrijp ik
maar als je muesli niet lekker vind kan je dan niet beter cruesli balans eten?
dat is wel weer gezonder, en lekker
en duurquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik
maar als je muesli niet lekker vind kan je dan niet beter cruesli balans eten?
dat is wel weer gezonder, en lekker
99 cent voor een kilo!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel muesli ook niet erg goedkoop is.
Dan koop jij het ergens anders dan ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
99 cent voor een kilo!Zelfs nog met fruitjes erin
![]()
Ik koop het niet, maar het is euroshopper bij de AH.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Dan koop jij het ergens anders dan ik. Ik koop het merk van Plus en dat kost iets van 1,29 voor 350 gram oid.
ja en?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Suiker! Glucosestroop! Olie! En karamel als kleurstof!![]()
(ja, ik heb het opgezocht)
ik weet niet preciesquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en duur. Hoewel muesli ook niet erg goedkoop is. Voor 450 gr cruesli betaalde ik 59 ct. Wat kost jouw cruesli balans?
Ik ben de gezond eten-nazi ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:
ja en?
sommige van jullie zijn wel heel erg doorgeslagen he
als ik ook nog muesli ga eten dan krijg ik helemaal weinig binnen op een dag
dan ben ik de nsb vanaf vandaagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ben de gezond eten-nazi ja.
Maar ik hoef ook niet op calorieen te letten daardoor![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ben de gezond eten-nazi ja.
Maar ik hoef ook niet op calorieen te letten daardoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |