Al die zooi dat vast gaat zitten is idd niet fijn. Ik heb nog een beugel, kan soms vrolijk met een tandenstoker aan de gang, moet er maar eens een gewoonte van maken om die in mijn schooltas te gooien, dan hoef ik ook minder na te denken over wat ik meeneem overdag.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Jups, onder en boven. Omdat mijn tanden na verschillende jaren beugelleed weer scheef gingen staan. Toen zijn ze in een paar weken weer recht getrokken en daarna zijn er ijzeren stangetjes achter geplakt.
Appelschillen, sinaasappels, mandarijnen en dergelijk voedsel dat een beetje draderig is, is funest daarvoor. Gelukkig biedt de tandenborstel dan hulp om het eten er tussen uit te halen. Maar soms heb ik geen tandenborstel bij de hand en probeer ik het met mijn tong -> auw na een paar minuutjes.
dat had ik vandaag ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:34 schreef Alcarin het volgende:
Muahaha.
4 dagen lang de grootste troep gegeten die er bestaat en alleen maar op mijn luie reet gezeten, en wat is het resultaat..?
Niet eens een halve kilo erbijOeh, eng
![]()
Dat is zo ongeveer een grote drol
Toch maar even updaten dan![]()
maar goed dat ik geen draadje heb danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik begon 3 weken geleden dus met lijnen, en toen had ik een appel meegenomen. De eerste appel in jaren die ik at verwoeste meteen de lijm achter mijn draad, de volgende ochtend zat ik bij de ortho.
Appels zijn afgeschaft.
klinkt inderdaad onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik heb ge-update. Maar het voelt altijd zo kut om naar boven te updaten
. Ik eet iig t/m dodag erg gezond deze week, dus ik heb goede hoop dat ik deze week op de 75 kg kom. En dan toch maar geen harde broodjes in het weekend, want ik heb het idee dat die de boosdoener zijn geweest, hoe onwaarschijnlijk dat ook mag klinken.
Ik doe het altijd met een standaard mesje... Gewoon in 4 stukken hakken en het klokhuis uit alle stukken snijden, en klaar!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:13 schreef Ticootje het volgende:
ja ik moet nog even een manier vinden om appels makkelijk te schillen en in stukken te hakken. Ik hoorde hier dat de ikea zo'n ding heeft. Die moet ik nog even halen.
dat vroeg ik me inderdaad ookal af.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
@Chicolate: ik zat net in het lijstje te kijken, en wil jij echt 55 kg wegen? Dat is ondergewicht bij jouw lengte, vandaar dat ik het vraag![]()
Moest je dat nou zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:23 schreef dynamiet het volgende:
Laatste tijd ben ik ook maar een beetje gezond bezig! ik ben nu precies 190 en 78 kilo dus dat is niet eens zo verkeerd vind ik. maar ik wil gewoon wat gezonder met me lichaam om gaan. ik snoep altijd zo veel dat het gewoon niet gezond kan zijn!
Vandaag had ik nog 9km hardgelopen in 43,5 minuten dat begint toch een stuk beter te worden want ik was 5 weken geleden begonnen met 4.5km!
door het hardlopen ging ik nog meer snoepen soms een halve zak drop na het hardlopen! maar dat ben ik van de week ook aan het minderen maar ik heb ook het idee dat het gewoon gewenning/verslaving is want heb nu al een stuk minder trek naar snoep!
hoi, ik heb geen tips, maar ik vroeg me wel af wat je met het vetgedrukte gedeelte bedoeltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggenIk voelde me net zo goed van mijn hardloopoverwinnig
Hahagrapje hoor
Met drop moet je trouwens uitkijken omdat het ook nog je bloeddruk flink verhoogd.. verder vind ik die 9 km zeer netjes.. dat is ook op het tempo wat ik moet lopen donderdag
6 km in 30 minuten of jij de 9 km in 45 minuten.. Ik vind hardlopen vooral mentaal ook vrij zwaar.. jij niet? Heb je misschien nog tips?
Nou hardlopen is gewoon een saaie bezigheid.. elke cardio is saai in principe.. dus je moet al motivatie hebben om maar te blijven rennen. En zoals gisteren ook, ik wilde van mezelf koste wat het kost, die 30 minuten halen.. Dus je loopt je benen onder je lijf, je staart naar de vloerbedekking voor je, en in je hoofd gaat het continue van: "Ik kan nu op die stopknop drukken en dan ben je klaar" "nog eventjes en dan ben je er" "zal ik stoppen of doorgaan" "mn benen gaan zeer doen" "mn hartslag is hoog, moet ik stoppen" etc.. allemaal gedachtes en twijfels of je door moet gaan of stoppen.. en bij mij speelt ook continue die brandweer in mn hoofd natuurlijk, je moet jezelf blijven motiveren om net dat beetje extra te rennen.. en dat heb je m.i. ook met roeien, fietsen, steppen enzo, omdat het allemaal zo saai is... tijdens de spinning lessen luister je naar de instructeur / instructrice en staat er muziek op.. als ik alleen cardio doe heb ik alleen mn mp3 en mijn gedachtesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoi, ik heb geen tips, maar ik vroeg me wel af wat je met het vetgedrukte gedeelte bedoelt.
Ga dan buiten rennen! Lijkt me veel leuker, al moet ik zeggen dat ik het nog steeds niet heb geprobeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:00 schreef Thrilled het volgende:
Nou hardlopen is gewoon een saaie bezigheid.. elke cardio is saai in principe.. dus je moet al motivatie hebben om maar te blijven rennen.
Precies. Ik heb op mijn mp3 verschillende nummers staan.. En ik merk dat ik op Jumpstyle (waarbij ik net iets harder dan de maat loop) veel beter ren dan op James Blunt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:06 schreef Miss_S het volgende:
daarom is de muziek waarop je sport ook wel belangrijk merk ik
met de ene cd gaat het een stuk makkelijker dan met de ander
Maar buiten heb ik geen digitale weergave van afstand en tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ga dan buiten rennen! Lijkt me veel leuker, al moet ik zeggen dat ik het nog steeds niet heb geprobeerd![]()
Hmm Ik had eerder ook al wel hard gelopen dus me conditie was ook zo maar weer goed dat merkte ik duidelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggenIk voelde me net zo goed van mijn hardloopoverwinnig
Hahagrapje hoor
Met drop moet je trouwens uitkijken omdat het ook nog je bloeddruk flink verhoogd.. verder vind ik die 9 km zeer netjes.. dat is ook op het tempo wat ik moet lopen donderdag
6 km in 30 minuten of jij de 9 km in 45 minuten.. Ik vind hardlopen vooral mentaal ook vrij zwaar.. jij niet? Heb je misschien nog tips?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb trouwens mijn broek aan!!!! Ja degene die niet meer dicht kon!!
3,5 in 3 weken is al erg snel hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja echt lekker, vanmorgen zat ik op 66,5 kilo. Dat betekend dat ik nu 3,5 kilo ben afgevallen in 3 weken. Ik had het toch graag sneller gezien, maar ik zie wel resultaten. Nu doe ik ook fietsen, dus misschien dat het dan iets sneller gaat.
Ik zit nu elke dag tussen de 1000 en 1100 cal. Het is ook niet goed om dat aantal te verkleinen, toch? Of kan ik een week proberen rond de 700 te komen? Misschien dat het dan iets sneller gaat.
ik vond je al zo stil de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef k_i_m het volgende:
en ik val nu ook heel langzaam af.
Ik had het zo graag sneller gezien. Mijn vader is in de eerste week 4 kilo afgevallen. Misschien toch maar Sonja Bakkeren??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
3,5 in 3 weken is al erg snel hoor
en 1000kcal is ookal erg weinig
als je dat gaat verkleinen is de kans alleen maar groter dat je uiteindelijk alles weer aan komt
Ik heb ook al geroepen dat ik dat nodig heb....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:32 schreef Qwea het volgende:
ik moet douchen maar heb geen zin![]()
Moeders wou me creme kopen waarvan je afvalt (tv reclame) ze denkt echt dat alles werkt
Dat kwam omdat ik geen zin in dat gezeik van jou hadquote:
volgens mij werkt die shit niet eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook al geroepen dat ik dat nodig heb....
Ik heb hier nog wel afslankpillen liggen, maar laat ik er maar niet aan beginnen. Ik word er zo onrustig van.
Joh, je hebt toch nog best wel veel weken tot je vakantie? Komt wel goed hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het zo graag sneller gezien. Mijn vader is in de eerste week 4 kilo afgevallen. Misschien toch maar Sonja Bakkeren??
Dat klinkt mij zo goed in de oren, maar ik ben slim genoeg om te weten dat wondermiddeltjes niet bestaan. Plastische chirugie daar gelaten..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
volgens mij werkt die shit niet eensCreme waarvan je afvalt, waarom zou je dan op dieet gaan
![]()
mannen vallen sowieso sneller afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het zo graag sneller gezien. Mijn vader is in de eerste week 4 kilo afgevallen. Misschien toch maar Sonja Bakkeren??
Maar je vader is een man (denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vader is in de eerste week 4 kilo afgevallen.
Och, ik moest daar 8 kilo voor afvallen, geloof ik. En nog steeds hebben veel mensen totaal niets door. Dus bij jou zien ze het nog snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Mensen gaat het trouwens eindelijk opvallen dat ik weer ruimer in mijn kleding zit. Okee, je moet er wel 5,5kg voor afvallen, maar dan heb je ook wat.
Same here. Mn zus zei laatst dat ik een nieuw colbert moest kopen, deze werd te ruimquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Mensen gaat het trouwens eindelijk opvallen dat ik weer ruimer in mijn kleding zit. Okee, je moet er wel 5,5kg voor afvallen, maar dan heb je ook wat.
bij mij werd nu pas opgemerkt door sommige dat ik afgevallen benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Mn zus zei laatst dat ik een nieuw colbert moest kopen, deze werd te ruimterwijl ze deze nog geen half jaar geleden met me heeft gekocht
![]()
Ik hoop het, want ik begin alweer aardig terug te plooien in mijn oude vorm. Niet helemaal natuurlijk, daar moet nog goed voor gesport wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Och, ik moest daar 8 kilo voor afvallen, geloof ik. En nog steeds hebben veel mensen totaal niets door. Dus bij jou zien ze het nog snel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |