oke doe ik zodra de kit binnen isquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zul je eerst een topic moeten openen, me dunkt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef wouter37 het volgende:
[..]
oke doe ik zodra de kit binnen is
Moet je eerst een topic openen idd, anders kan ie er ook niet bijquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef wouter37 het volgende:
nog geen topic geopend maar ik ga een striker bouwen.
zet je mij nu ook in de openingspost ?
Dan stampt ik 'm daarna direct in de OP.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Neejoh! Maak alvast een inleidend geheelquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan, na 48 uur kunnen alleen mods nog wijzigen..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je eerst een topic openen idd, anders kan ie er ook niet bij
[..]
Dan stampt ik 'm daarna direct in de OP.
Verder: geupdate
Donders, das waar ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Neejoh! Maak alvast een inleidend geheel
[..]
Dat zal niet gaan, na 48 uur kunnen alleen mods nog wijzigen..
het duurt nog wel wat langer dan 48 uurquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Donders, das waar ook
Naja, dan moeten de modjes het hier maar bijhouden
Als ze het maar wel netjes doen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Absoluut overduidelijk TVP'tje!
je hebt helemaal gelijk en zodoende link verwijderd....quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:30 schreef SMEK het volgende:
Het RH9 project is niet eens van Jacco.
Als we in plaats van Fok-users, alle projecten van de hele wereld gaan posten, is het eind écht zoek.
Ah vandaar dat je dat hier plaatst.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef BazzieK het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 536] Kenkerslome Ikookhier
Mag dicht
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:04 schreef BazzieK het volgende:
fipo en enigzins beschonken * BazzieK off
checkquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef Pumatje het volgende:
Project honda civic honda civic ed7![]()
Project: Honda civic ed7
Ook alquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Deze dan maar: [Project] 1966 Mustang fastback gt
nou eerlijk denk ik dat er niet genoeg actieve projecten zijn om een een sub-fora voor te maken, weliswaar kan er eventueel over een verzamel fora gedacht worden met bv: slowchats, projecten en reeksen....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef eer-ik het volgende:
begint al een lekker lijstje te worden zo
Zeg TF, een vraag die zomaar in me opkwam, eigenlijk nadat ik bij V&A keek, hoelang zou dit topic nog bestaan nu er dit sub-subfora zijn?
ok, het ligt dus (nog) niet in de planningquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou eerlijk denk ik dat er niet genoeg actieve projecten zijn om een een sub-fora voor te maken, weliswaar kan er eventueel over een verzamel fora gedacht worden met bv: slowchats, projecten en reeksen....
maar als het er daar beter van wordt zou ik zo niet weten
tot nu toe zijn het meer dromen dan wat andersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Supra_Turbo het volgende:
Met al die 'projecten' van Asmooh en Turquaz52 zijn er genoeg topics of een Projecten-subfora te vullen
dit topic is voor projecten wat hier op het forum loopt......quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn project dan maar
Rijdend project!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Supra_Turbo het volgende:
Met al die 'projecten' van Asmooh en Turquaz52 zijn er genoeg topics of een Projecten-subfora te vullen
als het goed is bijven oude topics gewoon open, alleen als ze vol zijn gaan ze automatisch dicht...quote:Op maandag 6 juli 2009 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
Kan er niet voorgezet worden dat een topic ouder is dan zoveel dagen en dat je er dan niet meer op kan reageren? of hoe oud een topic is.. want ik keek zo in dit rijtje open een stuk of 5 topics en alle 5 kon ik niet meer op reageren en alle foto's kon ik niet bekijken, dat vind ik wel een beetje jammer, nu ben schieuwnierig naar die foto's
buiten dat je link niet klopt is het topic alleen voor projecten die daadwerkelijk in PTA lopen, dus zodra je een topic hier in PTA gaat bijhouden kom je in het lijstje te staan!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Mag ik ook naar een blog linken die ik buiten Fok! heb lopen?
Zo nee, doe ik het toch
Project e28: BMW 525i uit 1984
vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn Cabrio Projecten..?
En Kevin20VT's 20VT Cabrio..?
Tikvaut .nl moet .com zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
buiten dat je link niet klopt is het topic alleen voor projecten die daadwerkelijk in PTA lopen, dus zodra je een topic hier in PTA gaat bijhouden kom je in het lijstje te staan!!
luiwammesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tikvaut .nl moet .com zijn
Flikker 'm dan maar weg, ik ga absoluut geen dubbel werk doen. Ik houd het gewoon op één plek bij en ga niet 26x keer hetzelfde tikken. Ook koppie peest is teveel werk.
Efficiënt denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
luiwammes![]()
zoveel is het imo nog niet
Ja, dat snap ik....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is bijven oude topics gewoon open, alleen als ze vol zijn gaan ze automatisch dicht...
er tussen gezetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:32 schreef oshiro het volgende:
Iets simpels en kleins, maar wel geinig (en van mij)
[Project] Revisie van een Wolseley WD8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |