abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43558384
Onderdeeltje 3 alweer, vorige posts hieronder:

- [Project] Nissan 200sx
- [Project] Nissan 200SX S13 Part II

Even korte samenvatting met foto's:

De 200SX S13

De Nieuwe achterremmen ( schijven + blokken ), omdat die gebroken waren:

De Nieuwe Fuelpump ( Walbro, rechts op de foto ):

Schade gereden door Noidea op een SXOC meeting:

Reparatie ( gelijk vleugel eraf en wat kleine roestplekjes laten verwijderen:

Resultaat:

Tein Coils vanuit Japan ( HA serie, verstelbaar in hoogte, hardheid en camber ):

Gemonteerd:

Laag :

Motor voor de Swap ( Toyota Supra MK2 5M-GE, 2.8i 6cill ):

Front TC Arms:

En alle andere onderdelen die in de vorige posts zijn geweest zijn allemaal weer verkocht
pi_43558522
Afgelopen weekend dus weer is bezig geweest

5M-GE blok hangt op zn plek:

Ruimte genoeg voor de firewall:

Ruimte zat aan de voorkant:
pi_43558649
Dat zijn alle foto's voor nu, project zit vooruitgang in, mn motorkap kan nu ook gewoon netjes dicht, dat scheelt een hoop gedoe.

Volgende punten waar we nog aan moeten werken:

- Custom Front-Swaybar
- Custom Driveshaft
- Custom Gearmount
- Custom Fuel Feed & Return
- Custom Brakebooster
pi_43558671
Dit is alleen voor de keuring eh?
Er komt toch een 1JZ in?
pi_43558876
Uiteindelijk wel, eerst maar is zonder teveel problemen en zo'n laag mogelijk budget door de RDW keuring komen. Dan een tijdje ermee rondrijden, wel 170pk 225nm koppel constant en kijken hoe de auto reageerd, maybe dan nog wat aan de handling veranderen, en dan daarna pas naar een 1JZ of 2JZ ( en dat praat je weer over een bedrag van 6000euro en meer )
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:59:24 #6
145121 GC_Stef
is en blijft kansloos
pi_43558915
Wat is er gebeurt dat er zo'n fikse zij-schade aan zat?
En waarom een Toyota blok erin? Uit welke Toyota is dat blok eigenlijk?
Ik weet trouwens nog een zeeeer mooie bodykit voor je auto te koop, mocht je interesse hebben, laat het maar weten.
Oversteer is when passengers are scared, understeer is when the driver is scared
pi_43559201
Iets te hard de bocht in en de achterkant breekt uit en een greppel in

Waar het blok vandaan komt staat tussen de ( ). een Toyota Supra MK2

Waarom Toyota? Omdat het gewoon een beter merk is dan de Nissan motoren, ook omdat ik het doe bij een Supra Tuner, dus daar is veel meer voorraad + kennis aanwezig dan bv over RB26DETT blokken

En nee dank je, er worden geen bodykits op deze auto geplaatst. Hooguit een S15 Conversion, maar liever gewoon bone Stock aan de buitenkant, trekt het tenminste geen aandacht
pi_43565550
Ik dacht dat je de auto verkocht? Of was dat een andere?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43568075
dat was alleen een interesse peiling, had wat extra cash nodig en had er niet al te veel zin in, maar Arnout en Edwin hebben me toen weer overgehaald om door te gaan, dus toen maar weer verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')