Mn beste vriend, Noidea reed, na een inschattingsfout, de greppel in, Verdere info staat allemaal in het Gesloten Topicquote:Op zondag 5 september 2004 00:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat heb je in hemels naam gedaan? In de vangrail gezeten ofzo?
Tnx, zal nog wel even duren voordat alle mooie Add-On spulletjes er zijnquote:Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef Wh33L het volgende:
veel suces met het inbouwen van je nieuwe motortje en IC
Ja dat is Wanadoo die weer over zn limiet is, ben bezig met een Cardomain op te zetten, zodat de foto's gewoon te zien zijn, check morgen weer, dan doen ze het weerquote:Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef jacco het volgende:
de eerste 4 foto's doen het helaas niet meermaar ben zeer benieuwd naar de rest
Don't Worry, hier geen BodyKit fan.quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef GWD het volgende:
Mijn lievelings auto wat doe je ... hoop dat je er iets moois van maakt, anders moet ik je helaas even komen opzoeken
sterkte, ik lees mee
Das ook de bedoeling, S15 Conversionquote:Op maandag 6 september 2004 10:04 schreef pwnd het volgende:
toch zijn er een hoop mooie bodykits op de markt hoor! Ik ben ook geen bodykit fan maar als ik dit zie http://www.wholehyper.com/89-94N240sxkitspage.html vooral die s13 > s15 front end conversie![]()
![]()
Eerst waarschijnlijk ff gewoon tubbie-kitje ( ff testen of alles ok is ), maar uiteindelijjk een Greddy TD-06 TopMounted Turbo-Kitquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:07 schreef pAin het volgende:
Sterker nog: een plasticloze S13.5 is nog fokking geiler.
Plastic op een S13.
Maar een tof project hoor, vooral die SR20DET. Al enig idee wat voor Turbo je erop gaat schroeven (als vervanger natuurlijk)
??
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versiequote:Op zaterdag 11 september 2004 15:11 schreef MikdawG het volgende:
Wat kost het om een S15 conversion op een S13 uit te voeren?
Hebben we met SXOC.nl ( de club voor 200SX rijders ) geregeld, oftewel, de baan is bezetquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Klonk het volgende:
ff helemaal offtopic, maar Estolan heb je iets meer info over die drifting day op Niederrhein ?
Uhm als je het los zou kopen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef MikdawG het volgende:
Gewoon twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap is goedkoper of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |