Op school (Hro Autotechniek) zijn we begonnen met het maken van een Tiger Cat E1. We doen dit met ongeveer 20 man 2 dagen in de week dus 10 man per dag. We moeten dit klusje binnen ongeveer 20 weken gedaan hebben
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDe Ford Sierra (Donor auto)
Wat is er nodig van de Sierra voor de Tiger
-Achterwiel ophanging en vering,naven en remmen
-Differentieel en aandrijfassen
-Hoofdremcilinder en rembalans compensator/regelklep
-Wielen
-Stuurkolom, stuurslot
-Motor/koppeling en toebehoren
-Versnellingsbak en versnellingspook
-Ontsteking systeem,verdeelkap en bobine
-Carburateur
-Versnellingsbak bevestigingsplaat
-Stuurstang, stuurassen
-Voorste veerpoten, naven en remmen
-Ruitensproei reservoir
-Zekeringen
-Startmotor
Deze onderdelen worden gereviseerd wanneer mogelijk. De rest voor de kitcar wordt geleverd.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Achterbrug is gedemonteerd. Deze wordt geheel ook weer gedemonteerd en gestraald en weer opnieuw gespoten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatiePedalenbox wordt gedemonteerd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieStuurkolom + pedalenbox wordt gedemonteerd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieMotor is gedemonteerd. Deze wordt niet door ons gereviseerd (helaas) omdat wij er geen garantie op kunnen geven. (want de kitcar moet als hij klaar is verkocht worden)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDe Sierra klaar om opgehaald te worden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDifferentieel voor het schoonmaken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDifferentieel na het schoonmaken. Deze mocht niet gestraald worden dus moest helemaal met de hand worden schoongemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieAandrijfas + Draagarm
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieGestraalde aandrijfas
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieGespoten aandrijf as
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieRem gedemonteerd
Dit was het tot nu toe
Van vandaag heb ik de foto's nog niet
Die komen morgen ofzow
Nu is het kerstvakantie dus ligt het project 2 weken stil maar daarna gaan we er weer tegenaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie