ik wil er nog een beurtje aan doen, dus olie, filters, bougi's, etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:20 schreef wouter37 het volgende:
wat moet er verder nog gebeuren om de auto in orde te meken?
en wat ga je aan de motor doen ?
verder veel succes met je projectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je een beetje sleutelervaring hebt en een goede beschrijving is alles te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
Mooi project, mooie auto ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen: is het bij zo'n MR2 niet een ramp om ergens aan te komen in de motorruimte??
Tja, een Astra vervangen door een MR2. Ik kan me beroerdere omruilingen voorstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:08 schreef Youp het volgende:
Zoals sommigen al weten heb ik vorig weekend een AW11je gekocht...
[..]
Dit heeft alles te maken met dat ik de Astra moet missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar vernieuwing is nooit wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nope...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef eer-ik het volgende:
Ha Youpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi karretje wel!
ik zal er wel overheen gelezen hebben ergens, maar heb je je 2002 niet meer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen de astra was van school en deze is van mijquote:Op zondag 20 mei 2007 10:12 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Tja, een Astra vervangen door een MR2. Ik kan me beroerdere omruilingen voorstellen.
(TVP)
valt opzich nog best mee! het is geen monster maar de europese versie met 128pk (zonder katalysator) heeft maar 8 seconden nodig van 0 tot 100quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef Hugster het volgende:
Jammer dat zo'n AW11 standaard zo traag is..
Wel een heel cool bakkie zo!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo niet, what happened?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
nope...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soldquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo niet, what happened?
ik weet dat je 'm ooit aan puin had gereden ofzo, maar is er daarna nog wat mee 'beurt?
ah, okquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Soldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verkocht inderdaad en weer aan de vorige eigenaar... hij was trouwens wel weer opgeknapt hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo niet, what happened?
ik weet dat je 'm ooit aan puin had gereden ofzo, maar is er daarna nog wat mee 'beurt?
die zit ook op mr2club.nl, snel dingquote:Op zondag 20 mei 2007 15:49 schreef Hugster het volgende:
Youp, inspiratie!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef casejunkie het volgende:
Voor de AW11 zijn wel meerdere oplossingen:
4A-GE 20V blacktop
4A-GZE 16V supercharged
4A-GTE 16v Turbocharged
Of nog leuker:
3S-GTE 2.0 16v Turboom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop