en weer een update, we zijn pas nog bij AST langs geweest omdat we onze achterveren nog niet hadden.. die hadden we nog niet omdat het nog niet duidelijk was of we voor de coilovers gingen of alleen voor instelbare schokbrekers met vervangingsveren... nou we zijn dus natuurlijk voor de coilovers gegaan
klein voorraadje....
onze veertjes
compleet en achterin geladen
tadaa
racing
onze zelfgemaakte kogels voor in de draagarmen
hij staat!
welliswaar een beetje hoog...
nou komt het mooie... achter moesten we aanpassen voor de coilovers aangezien er gewoon geen plaats voor was... zo was het standaard...
ready.... set....
GO!!
ff later...
waar grof geweld toch al niet goed voor is...
en er word 3mm dikke plaat tegenaan gelast!
eindresultaat van binnen gezien
(ondertussen waren de glaszetters een ruit aan het vervangen, van vrijdag op zaterdag hadden ze geprobeerd in te breken in de werkplaats)
jaaaa! het zit er onder
en achter staat hij ook!
nou voor de oplettende kijkers, hij staat inderdaad een beetje hoog... hier klopt iets niet helemaal mee... voor hebben we hem maximaal omlaag gedraaid en achter hebben we hem bijna maximaal omhoog gedraaid, dat hij wat hoger staat kan kloppen aangezien we rally vering hebben (niet anders dan race vering, alleen de veerweg is wat langer) maar het lijkt er op dat we achter wel race vering hebben.... we kunnen echter de voorvering nog altijd laten inkorten bij AST
ook hebben we nu wat huis tuin en keuken lichtmetaal er onder gelegd om de strijd iets eerlijker te maken, volgende keer gaan we als alles goed is met slicks en echte lichtmetalen velgen..
ik heb ook een rondje gemaakt over de parkeerplaats en die is beklinkerd, nou ik kan je vertellen dat deze vering echt daadwerkelijk NOT FOR ROAD USE is
tering wat een bottenrammelaar is het geworden
als je met 2 man op de motorkap gaat hangen veert hij +- 5mm in
en dan staat het spul op 50% ingesteld nog nieteens op het stugste
morgen gaan we hem als alles goed is uitlijnen, woensdag komen er nog wat sponsorstickers en donderdag gaan we weer naar het circuit