heb niet de behoefte me bij nog meer fora aan te melden en hier zitten genoeg mensen met verstand van opelsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef PeuRac het volgende:
probeer het eens op een Opel forum Youp had wel verwacht dat je daarin wat creatiever zou zijn.
Zeker!! Ik ben zelfs een Opel!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef Youp het volgende:
[..]
heb niet de behoefte me bij nog meer fora aan te melden en hier zitten genoeg mensen met verstand van opels
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
PNG eat your heart out! !
linkie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Fugie het volgende:
op opel-forum is een apart hoekje voor c20xx motoren (2.0 16v , 2.0 turbo en 2.0 8v) Misschien wel hendig
luilakkiequote:
oja daar was ik al geweestquote:
quote:foutmelding
je moet geregistreerd zijn om dit forum te kunnen bekijken. Registreer OF Log in
Dan weet je wat je moet doen, zei ik toch eigenwijze limburgerquote:
voor deze keer danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen, zei ik toch eigenwijze limburger
MBO niveau 4 TIND motorvoertuigentechniek en ondernemer klein bedrijf...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef Sloper het volgende:
Watvoor opleiding doe je Youp? Autotechniek?
Das een mond vol.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef Youp het volgende:
[..]
MBO niveau 4 TIND motorvoertuigentechniek en ondernemer klein bedrijf...
wat voor beugel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
Tering, wat een donders gave opdracht....
ik heb nog wel een beugel van een kadett E GSI 2.0
misschien pas te maken voor een Astra.
Waar je op moet letten is de krukaspositiesensor(heeft ook veel andere benamingen, maar is al een tijdje geleden dus weet niet meer precies), zit helemaal onderin.... die willen nog wel is kapot gaan, gevolg: slecht lopen, uitvallen en daarna niet meer willen starten...
controleer dat ding, desnoods prefentief vervangen...
jep daar was ik al achterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef yup het volgende:
Waterpomp is zwak punt en thermostaat.
2 dingen die zeker gecontroleerd moeten worden.
Als ik jou was: gewoon spanrol, distributieriem, v-snaar, waterpomp en thermostaat allemaal vervangen. Weet je vrijwel zeker dat je veilig zit... V-snaar juist spannen ajb (alhoewel ik denk wel dat je zoeits weet )
Volgens mij is het een zeer degelijk blok voor de rest. Gaat lang mee. GEen koppakkingsproblemen of olieboten (mits normaal behandelt).
En verder kan Herr.Flick of PNG je hier veel meer over vertellen :-)
Oh ja: just for the info. De blokje in je Opel Astra 2.0i 8v (20NE)115 pk GT is gewoon identiek aan de ander 2 liter 8v blokjes in ander slopels :-)
Kadett, Omega, Frontera (zat ie ook dacht ik in), Vectra, Calibra etc: allemaal zelfde. De Astra 2.0i 8v GT (je hebt ook gewone 2.0i 8v, dus geen GT versie) heeft geen motorische aanpassingen gehad. Heeft alleen sportiever interieur (kuipstoelen etc) en iets spannender uiterlijk (striping e.d. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |