quote:Youp zegt:
ijsmeis, verander de tt eens van mijn project topic mag je daarna mn post verwijderen
msn powerquote:
18 februari vertrekken wequote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef Kolkie het volgende:
Nice! Wanneer begint die gein!?
dank jequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:02 schreef cofi het volgende:
meteen een schaamteloze TVP! Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen. In ieder geval heeeel veeel succes!!
je kan er nog 7 weken blijven en dan in feite daar stage lopen... maar daar wilde onze school niet aan meewerken...quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:27 schreef B_BOY het volgende:
lachen projectje. telt het ook niog mee voor school of iets?
valt best wel mee hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:07 schreef MrSkyline het volgende:
dat beestje heeft nog best wat werk nodig, succes!
tof project
de prijs was 1600 euro maar we hebben hem voor 1200 meegekregen in ruil voor wat sponsorstickersquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Teringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vet project zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat kostte dat ding nog, eigenlijk? Ziet er behoorlijk doorgerot uit, voorafgaande aan het bak- en braadwerk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nissan patrols zijn duur... omdat ze (vooral technisch) onverwoestbaar zijn en goed presteren... (denk nu niet aan 400 meter sprints maar aan terreineigenschappen)quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef errorken het volgende:
1600 euro is dat niet verschrikkelijk veel voor zo'n hok ?
waarom zo geen toyota ding waar ze in Afrika veel mee rijden ?
had dat dan gezegdquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:40 schreef Youp het volgende:
[..]
nissan patrols zijn duur... omdat ze (vooral technisch) onverwoestbaar zijn en goed presteren... (denk nu niet aan 400 meter sprints maar aan terreineigenschappen)
oude toyota landrcruisers zijn nóg duurder en heel zeldzaam...
dit heeft niks met school te maken hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:07 schreef Thorical het volgende:
Geil, gaf mij zo'n school
weet ik veelquote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
had dat dan gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kan nog aan een mooie FJ70 komen voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel een gaaf project, ook met een Nissan, succesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat had je onderhand wel kunnen weten jaquote:Op zondag 19 november 2006 14:49 schreef Youp het volgende:
weet ik veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we rijden in eerste instantie naar Dakar in Senegal en van daaruit rijden we nog een stukje verder naar Banjul, de hoofdstad van Gambia. we vertrekken 18 februari met ongeveer 25 auto's.quote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef Gurb het volgende:
Gaaf project, heel veel succes, naar welk land gaan jullie rijden, en wanneer is het vertrek gepland, en met hoeveel auto's gaan jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop