En zoals je ziet net probleemloos door de APKquote:Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming VISA S6
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 652 cm3
Vermogen 23 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Niet geregistreerd
Massa leeg voertuig 725 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.090 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 14-10-1988
Datum eerste toelating 14-10-1988
Datum aanvang tenaamstelling 14-10-2006
Vervaldatum APK 21-11-2007
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 362 kg
- geremd 500 kg
Dat ie nog wel een paar jaar meekan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Sjechov het volgende:
Euh, wat versta jij onder voor dit bedrag in goede staat?
€50 en de wielen vallen er nog niet onderuit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Sjechov het volgende:
Euh, wat versta jij onder voor dit bedrag in goede staat?
Zoiets dacht ik eerlijk gezegd ook inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:34 schreef existenz het volgende:
[..]
€50 en de wielen vallen er nog niet onderuit.
De motor is vergelijkbaar met die van mij, en ik kan 130 (wind mee)quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, geen Chronoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Met mijn Visa moet je niet hard willenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De top schijnt 120 te zijn!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(zal wel met wind in de rug zijn btw)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij was geen 50 euro maar 500om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met het dak OPEN haal je wel 150.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De motor is vergelijkbaar met die van mij, en ik kan 130 (wind mee)
...
Had dan een fatsoenlijke fiets gekocht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En hij was geen 50 euro maar 500om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien als ik een spinnaker op m'n eend zet, gaat ie nog harderquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met het dak OPEN haal je wel 150.
Als het maar hard genoeg waait.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een fiets heeft geen dak, geen motor, en geen fatsoenlijke stoelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had dan een fatsoenlijke fiets gekocht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan komt ie met een spartamet thuisquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had dan een fatsoenlijke fiets gekocht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
21 man in een visa????quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:37 schreef Metalfreak het volgende:
Wel avontuurlijk zo'n autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mogen we proberen of ik mijn record van de middelbare met 21 man in een Visa nog kan evenaren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was proppen, niet tijdens het rijden hequote:Op dinsdag 19 december 2006 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
21 man in een visa????
Dudeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop