helaas haha hij is nog niet af

Eigenlijk moest ik alweer uit het pand zijn per Maart, maar gelukkig hoefde ik er van m'n baas nog niet uit dus kan ik voorlopig nog even aankloten
12-03-2008Ik zal nog wat van die kleine dingetjes posten waar ik dan tegenaan loop met zo'n ombouw, vaak laat men dit niet zien op internet maar kan het best nog eens wat geld kosten voordat je de juiste onderdelen hebt.
![]()
Ik kan maar geen kortere bouten vinden, de huidige zijn de originele van de golf 1 cabrio, het probleem is nu dat ik de koppelingshevel niet kan monteren...
![]()
Momenteel twijfel ik nog of ik alu eindstukken op de intercooler moet laten lassen, op die manier hoef ik niet 2 maal een 90 graden bocht te maken en dat komt de flow natuurlijk ten goede! Het enige probleem met die alu eindstukken is dat het een aparte vorm moet zijn omdat er aan de voorkant maar erg weinig plek is!
![]()
Zoals je kunt zien is er maar beperkte ruimte tussen de intercooler en de luchtinlaat/gasklephuis, hiertussen moet nog een radiateur komen met ventilator (ongeveer 9cm dik) en dan kan de motor nog bewegen.
Na een aantal dagen en nachten denken heb ik dan toch een oplossing gevonden, er is maar 1 manier om die radiateur te monteren en dan kan er een 11inch spal ventilator op en dan past het allemaal maar NET
![]()
Mijn ecu loopt niet zonder elektrisch gaspedaal, dus moet ik of de bovenkant om laten lassen op het oude gaspedaal of een nieuwe beugel op de bodem plaat laten lassen, met beide oplossing ben ik niet erg happy!
Moet trouwens ook iemand vinden die echt goed kan lassen voor dit soort dingen! Iemand die wil helpen??
![]()
Omdat ik geen secundaire luchtpomp heb ga ik ook het (bijna) volledige vacuumsysteem verwijderen!
Dit is verder geen probleem, het lastige is dat ik geen internet in de loods waar de cabrio staat
![]()
De versnellingsbak is dus gereviseerd en toen zijn er nieuwe bouten geplaatst, maar ik kwam er later pas achter dat de custom achterste baksteun langere bouten dan normaal moet hebben. :evil: (nu zit de bout vanuit de andere kant erin zodat de bak daar in ieder geval vast zit)
![]()
Dit zijn de bouten die er nu in zitten maar deze zou ik dus 1 cm langer moeten hebben om een moertje aan de andere kant te kunnen monteren.
[ Bericht 4% gewijzigd door kevin20vt op 26-06-2008 23:39:44 ]