Met spuitverf van de hemaquote:Op zondag 23 mei 2004 16:31 schreef hifonics het volgende:
waar heb je het mee gespoten? en zou je niet je zadel en handvaten even weghalen voordat je begint
zitten toch nie vastgeroest he anders ken je dalijk weer heel je fiets uitmekaar halen om de roestschade op je nieuwe metallic lak te fiksenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:34 schreef Boink het volgende:
[..]
Met spuitverf van de hema![]()
En Zadel wilde niet los, en het stuur ook niet
ik wel Optische Tuning!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik noem je fiets spuiten niet echt tuning.![]()
Zegt wie?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:39 schreef bonfie het volgende:
Tuning = Motorische Tuning, Optische tuning valt daar buiten...
tuning is volgens mij wel een breder begrip dan alleen de motorquote:Op zondag 23 mei 2004 19:39 schreef bonfie het volgende:
Tuning = Motorische Tuning, Optische tuning valt daar buiten...
Styling en Tuning zou je het als je perse een onderscheid wilt maken het beste kunnen noemen.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Zegt wie?
Op de laatste foto is de linker van mij, de rechter is van een vriend van mequote:Op zondag 23 mei 2004 22:54 schreef hifonics het volgende:
fiets is lachen man
wist niet dat het er 2 waren
Als je der 1 kan fixen moet zet ik hem eronderquote:Op maandag 24 mei 2004 11:41 schreef alki het volgende:
je voorwiel moet 13"zijn das pas pimp'in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |