omdat de huidige lek was, en een nieuw model loopt aan de zijkanten door naar de portieren, dus die strips langs de zijkanten van de voorruit vervallen..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef fathank het volgende:
Dude, waarom een andere ruit? Zit daar zoveel verschil in ofzo
Kijk, nu wordt het leukquote:
Dan kan het water er niet meer uit en roest ie nog harder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Die rubbers waren er enkele van rondom een btje verroest, dus de gaten vielen in de bodemplaat.. vandaar dat ik ze preventief heb laten ruimen..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Thnx man!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vette shit Kees! Heb zelf een ibiza gehad en die vond ik super... jammer dat hij dood en ik nu in een trage 206 diesel rij maar goed... kan het topic erg waarderen!!!
Mooie bak!!!
Vraagje: waar moet je ongeveer aan denken voor deze facelift ( bodykit spuiten velgen lampen spiegels )
quote:The pinacle of VTEC implementation is the DOHC VTEC engine. The first engine to benefit from VTEC is the legendary B16A, a 1595cc inline-4 16Valve DOHC engine with VTEC producing 160ps and first appearing in 1989 in the JDM Honda Integra XSi and RSi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:17 schreef Stefan740 het volgende:
Respact voor je perfectionisme...
maarre raceje tegen mij doen met je ibiza?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:Kom een keer racen tegen een ouwelullebak van een nissan tegen een *stoere* Seat Ibiza als de jouwe? En film posten op YouTube?
SR20De met 115pk in een Primera (Je had de P10 toch?) is zeker trager. Een P11 met 130pk is trager dan die 1.6 in de Ibiza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |