abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2008 @ 19:47:23 #1
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56650072
Link naar deel 1:
KeessieK z'n seat ibiza projectje..

FF wat fotootjes uit deel 1:







Maarja, aan alle goeds komt een eind, en je tante komt op visite..
resultaat:







Dusja, er zaten nog wat foutjes in de auto na de eerste makeover, had zelf me achterklep nog beschadigd met het inboren van de kentekenverlichting, dus dan laten we hem maar weer helemaal opnieuw doen..

Gister aangeweest bij de spuiter, was al een aardig eindje op weg..

Alle plastic doppen in de bodem eruit, en dichtgelast.. aangezien 1tje al rondom verroest was gelijk allemaal maar laten dichtmaken..












Achterbumper weer netjes gefixt..







echte einddatum kon ie niet geven, maar ergens rond begin/half maart zou ik hem toch wel terug hebben.. ik krijg nog ff een belletje van hem deze week over de kleur, moest ff uitzoeken wat me dat ging kosten..

Voorruit ligt eruit, komt een 2000 model ruit voor terug, en de zijramen gaan er ook nog uit, zodat de sponningen netjes meegespoten kunnen worden..
  zondag 10 februari 2008 @ 20:05:15 #2
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_56650493
Wat een hoop gedoe?

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_56650944
Van je familie moet je het hebben .

Heb je eigenlijk nog iets aan motorische tuning gedaan?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:46:21 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56651455
Dude, waarom een andere ruit? Zit daar zoveel verschil in ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:47:07 #5
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_56651478
tvp!
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  zondag 10 februari 2008 @ 20:59:30 #6
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56651767
blijft toch een 1.6? ik bedoel hij ziet er dan maybe flashy uit maar harder dan 180 gaatie nu echt niet.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:49:47 #7
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56653092
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef fathank het volgende:
Dude, waarom een andere ruit? Zit daar zoveel verschil in ofzo
omdat de huidige lek was, en een nieuw model loopt aan de zijkanten door naar de portieren, dus die strips langs de zijkanten van de voorruit vervallen..
pi_56653318
Ga je die G60 nog inbouwen ?
  zondag 10 februari 2008 @ 22:17:35 #9
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56654052
is nog wel het plan ja..
pi_56661528
TeamIbiza.nl sticker
Leuk project!
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
  maandag 11 februari 2008 @ 16:06:43 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56666841
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef KeessieK het volgende:
is nog wel het plan ja..
Kijk, nu wordt het leuk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_56688731
Ik vroeg me al af waar deel 2 nou bleef, nou hopelijk binnenkort komt dat ding ook nog beetje mee te planken.
............................
pi_56688933
Wou zegge, op het ibiza forum stonden al veel meer foto's
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:42:38 #15
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_56689024
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:46:50 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_56689115
Vette shit Kees! Heb zelf een ibiza gehad en die vond ik super... jammer dat hij dood en ik nu in een trage 206 diesel rij maar goed... kan het topic erg waarderen!!!

Mooie bak!!!

Vraagje: waar moet je ongeveer aan denken voor deze facelift ( bodykit spuiten velgen lampen spiegels )
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_56689235
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Dan kan het water er niet meer uit en roest ie nog harder.
pi_56689286
tvp
pi_56689983
wat een trieste opmerkingen hier zeg. KeessieK is duidelijk gepassioneerd over z'n hobby en een stel nerdjes zit hier continu trieste opmerkingen te maken dat het "maar" een 1.6je is e.d.

Daar gaat t toch niet om?!?!?! Het gaat over het personaliseren van je auto en dat is zeker goed gelukt.

Blijf bij je leest en als je het niet bevalt of niet begrijpt post dan aub niks en houd dan gewoon wijselijk je smoel.
pi_56691469
Respect dat je zoveel geld in een auto van 12 jaar stopt !

Wat zou het gekost hebben, alles totaal met 2 x spuiten erbij ?

ergens rond de 8000 euro ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:34:46 #21
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56691512
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Die rubbers waren er enkele van rondom een btje verroest, dus de gaten vielen in de bodemplaat.. vandaar dat ik ze preventief heb laten ruimen..
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vette shit Kees! Heb zelf een ibiza gehad en die vond ik super... jammer dat hij dood en ik nu in een trage 206 diesel rij maar goed... kan het topic erg waarderen!!!

Mooie bak!!!

Vraagje: waar moet je ongeveer aan denken voor deze facelift ( bodykit spuiten velgen lampen spiegels )
Thnx man! kosten, tsja.. hobby's kosten geld.. en af en toe weleens een hoop geld..

@ Monstarr, thnx voor het compliment..
pi_56694855
weer un TVPtje..
En in zo'n korte tijd 2e keer compleet laten spuiten??
Waarom een G60? om de 20k km reviseren die G-Ladder, liever een VR6 Compressor of 20VT'tje toch? Als je nog @ de VAG kant wilt staan, of anders een B16a?:
quote:
The pinacle of VTEC implementation is the DOHC VTEC engine. The first engine to benefit from VTEC is the legendary B16A, a 1595cc inline-4 16Valve DOHC engine with VTEC producing 160ps and first appearing in 1989 in the JDM Honda Integra XSi and RSi.
Kom een keer racen tegen een ouwelullebak van een nissan tegen een *stoere* Seat Ibiza als de jouwe? En film posten op YouTube?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56695223
Respact voor je perfectionisme...

maarre raceje tegen mij doen met je ibiza?
pi_56695425
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:17 schreef Stefan740 het volgende:
Respact voor je perfectionisme...

maarre raceje tegen mij doen met je ibiza?
Ik was eerst ja!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56697165
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom een keer racen tegen een ouwelullebak van een nissan tegen een *stoere* Seat Ibiza als de jouwe? En film posten op YouTube?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SR20De met 115pk in een Primera (Je had de P10 toch?) is zeker trager. Een P11 met 130pk is trager dan die 1.6 in de Ibiza.
pi_56698560
netjes hoor, volgens mij heb ik je (of in elk geval de auto dan) wel eens zien rijden bij zuidplein in Rotterdam.
heb zelf een Fje welke ik gestyled heb.
oh ja, en ik heb ook een ibiza, uit 2007 dan wel... een leasebak, dat dan weer wel
maar die is lang niet zo knap als die van jou
geef iemand macht en je leert 'm kennen
pi_56702626
Nette auto hoor en respect voor het werk. Alleen die 1.6 kan echt niet en een primera p11 is zeker sneller en behoorlijk ook bekijk de specs op autoweek maar.

Echter komt er gelukkig een ander blok in

Gezien nu een citroen ax first met een 1.4 sneller is .
http://videos.streetfire.(...)84e-9a3000c435b8.htm

Ok wellicht niet helemaal eerlijk gezien het ding 680 kilo weegt, maar die ziet eruit als een boodschappen kar en niet als een snelle ibiza
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:01:53 #28
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56703277
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef _Drake_ het volgende:Ok wellicht niet helemaal eerlijk gezien het ding 680 kilo weegt, maar die ziet eruit als een boodschappen kar
Daar kun je beter in zitten tijdens een crash, IPV in een AX
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:09:34 #29
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56703447
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom een G60? om de 20k km reviseren die G-Ladder liever een VR6 Compressor of 20VT'tje toch?
Een G-Ladder?
Mocht je een G-Lader bedoelen... Om de 20.000km reviseren??
Klets!
quote:
liever een VR6 Compressor
Ja, want die VR6-blokken zijn bullet-proof...
quote:
of 20VT'tje
Ik denk dat een 20VT'tje dan nog de beste keus is.


Maar aangezien KeessieK zo veel geld in het uiterlijk heeft gestoken en zo goed als niks in de performance, denk ik niet dat hij een scheurneus zal zijn.
Een anders blok zou waarschijnlijk meer voor de heb zijn of om de auto een beetje verkoopbaarder te maken.

Wil je echt een motorswap doen, dan zou ik er gewoon een 2-liter in hangen.
Niet te duur en toch een aardig stukje sneller dan die 1.6 die er nu in hangt.
pi_56703518
Curpa blokje erin anders? Dan blijf je tenslotte ook nog eens bij je eigen merk
pi_56703567
Godsklere. Ik neem aan dat je die tante wel een doodschophebt gegeven of niet? !!
pi_56704102
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:01 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Daar kun je beter in zitten tijdens een crash, IPV in een AX
Correct



En toch kwam ik hier zonder ook maar een schrammetje uit (reed zelf overgens niet).

En toch heb ik nu weer een ax en een ander leuk rood speeltje waar mr2 sw20 op staat (maar dan gaan we teveel offtopic)
pi_56705226
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef _Drake_ het volgende:
Alleen die 1.6 kan echt niet en een primera p11 is zeker sneller en behoorlijk ook bekijk de specs op autoweek maar.
Primera P11: 11.7 - 190km/h
Primera P10: 12.2 - 175km/h (T52 )
Ibiza: 12.1 - 170km/h

In werkelijkheid is de 0-100km/h acceleratie gelijk, behalve topsnelheid. Praktijk leert dat de Ibiza sneller weg is. Been there, done that.
pi_56705757
Al die tupperware.. zonde altijd..

En G-lader is achterhaalde techniek helaas

Dan kan je beter een fatsoenlijke compressor inbouwen of turbo...

maar eerst je motortuningplannen zien dan geloven
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:58:57 #35
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56706921
motorblok heeft voor mij geen haast, dus lul maar een eind aan met z'n allen.. dit blok draait nog prima, en als ie op is komt er wat anders.. simpel zat..
pi_56707080
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:56 schreef j0rrit het volgende:

[..]

SR20De met 115pk in een Primera (Je had de P10 toch?) is zeker trager. Een P11 met 130pk is trager dan die 1.6 in de Ibiza.
Ik heb een P11.. Dus 131PK.. (nu)
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Primera P11: 11.7 - 190km/h
Primera P10: 12.2 - 175km/h (T52 )
Ibiza: 12.1 - 170km/h

In werkelijkheid is de 0-100km/h acceleratie gelijk, behalve topsnelheid. Praktijk leert dat de Ibiza sneller weg is. Been there, done that.
Nogmaals, ik heb P11.. en die ging vloeiend (op teller) over de 180 heen.. nooit echt kans gehad om te planken, maar ik heb wel het vermoeden dat ie 200 op de teller wel haalt
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:09 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Een G-Ladder?
Mocht je een G-Lader bedoelen... Om de 20.000km reviseren??
Klets!
Geklets?:
Een normale G-Lader moet je om de 80.000km reviseren, dat klopt.
Maar als je een kleinere poulie neemt, en een chip, bewerkt etc (zoals meerdere mensen doen) dan moet je hem om de 20/25/30.000km al reviseren
Vaak genoeg gelezen op het VW Forum.. + google helped me out
quote:
Ja, want die VR6-blokken zijn bullet-proof...
Tja, genoeg koppel.. maar jammergenoeg dat ze niks meer dan 190PK kunnen persen uit een 2.9 V6.
quote:
Ik denk dat een 20VT'tje dan nog de beste keus is.
Word tegenwoordig veel gebruikt in lichte auto's, zoals hier in blerick: 20VT in een Golf1 Cabrio, of in Golf 2'tjes, Polotjes etcc.. etc..
quote:
Maar aangezien KeessieK zo veel geld in het uiterlijk heeft gestoken en zo goed als niks in de performance, denk ik niet dat hij een scheurneus zal zijn.
Een anders blok zou waarschijnlijk meer voor de heb zijn of om de auto een beetje verkoopbaarder te maken.
Ik sta 100% achter je mening
quote:
Wil je echt een motorswap doen, dan zou ik er gewoon een 2-liter in hangen.
Niet te duur en toch een aardig stukje sneller dan die 1.6 die er nu in hangt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56707145
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:58 schreef KeessieK het volgende:
motorblok heeft voor mij geen haast, dus lul maar een eind aan met z'n allen.. dit blok draait nog prima, en als ie op is komt er wat anders.. simpel zat..
Hoeveel heeft hij al op de teller Keessiek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56707984
waar haal jij je cijfers vandaan??

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=13079&cache=no
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:09:23 #39
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56708227
Nou weer ff optyfen met dat gezeur over nissans, dat interesseert me allemaal nie..
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:10 schreef Turquaz52 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me al af wanneer je weer dwaas kwam lullen in me topic, nou hulde.. je bent er weer snel bij..
pi_56708297
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef KeessieK het volgende:
Nou weer ff optyfen met dat gezeur over nissans, dat interesseert me allemaal nie..
[..]

Ik vroeg me al af wanneer je weer dwaas kwam lullen in me topic, nou hulde.. je bent er weer snel bij..
Dankje
Maar ik meende het stiekem eigelijk wel een beetje
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:12:56 #41
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56708303
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:05 schreef shameete het volgende:
netjes hoor, volgens mij heb ik je (of in elk geval de auto dan) wel eens zien rijden bij zuidplein in Rotterdam.
heb zelf een Fje welke ik gestyled heb.
oh ja, en ik heb ook een ibiza, uit 2007 dan wel... een leasebak, dat dan weer wel
maar die is lang niet zo knap als die van jou
Thnx! zuidplein ben ik nog nooit geweest.. btje te ver van almere af he..
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:15 schreef NED het volgende:
Godsklere. Ik neem aan dat je die tante wel een doodschophebt gegeven of niet? !!
Eerst verzekeringsgeld afgewacht.. nu praat ik niet meer met d'r..
pi_56708326
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:55 schreef _Drake_ het volgende:
waar haal jij je cijfers vandaan??

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=13079&cache=no
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
Ik keek hier.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:15:27 #43
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56708358
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dankje
Maar ik meende het stiekem eigelijk wel een beetje
daarom kan ik ook gewoon lachen om jou reacties..
pi_56708444
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef KeessieK het volgende:

[..]

daarom kan ik ook gewoon lachen om jou reacties..
Daar zijn mede-forummers toch voor of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56709503
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]

Tja, genoeg koppel.. maar jammergenoeg dat ze niks meer dan 190PK kunnen persen uit een 2.9 V6.
geheheh geen wonder dat ik laatst won met sprintje

met maar 160pk in een 1.6
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:38:28 #46
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56710079
Whoah!

Ik had die tante echt een uitbrander gegeven. .
Wat een werk heb je er weer van! Tis dat jij het leuk vind, als het mij was overkomen...

Ziet er top uit, maar is het dichtmaken van die gaten echt wel verstandig? Het lijkt me dat er ook vocht uit moet, als het er eventueel inkomt?

Ik heb geen verstand van auto's hoor...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_56710214
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Ik keek hier.
Maar da's een station, dat telt niet
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:16:28 #48
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_56711193
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef Jo0Lz het volgende:


Ziet er top uit, maar is het dichtmaken van die gaten echt wel verstandig? Het lijkt me dat er ook vocht uit moet, als het er eventueel inkomt?

Ik heb geen verstand van auto's hoor...
en hoe komt het vocht door de rubbers die er normaal inzitten dan??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:19:40 #49
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_56711310
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Whoah!

Ik had die tante echt een uitbrander gegeven. .
Wat een werk heb je er weer van! Tis dat jij het leuk vind, als het mij was overkomen...

Ziet er top uit, maar is het dichtmaken van die gaten echt wel verstandig? Het lijkt me dat er ook vocht uit moet, als het er eventueel inkomt?

Ik heb geen verstand van auto's hoor...
die doppen lieten geen vocht door ofzo hoor.. zaten ook onder het tapijt.. had het nagevraagd, maar die doppen zaten erin om de auto leeg te laten lopen zodra deze te water was geraakt.. nou, als me auto te water raakt is ie toch rijp voor de sloop, dan interesseert me dat water in de auto ook nie meer..
pi_56711388
waarom shop je kenteken af? Ik heb dat nog nooit begrepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')