Ik kan me geen tank herinneren in Mario World... Wel in Mario Bros. 3, maar die was vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit vast bij die tank-eindbaas van super mario world...
http://guides.ign.com/guides/682879/page_29.htmlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Hoe zo dan? je moet gewoon op die tank springen als dat ventje er even uit gaat. Je kan ook op die tank blijven staan dan springt ie vanzelf tegen je aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
zoals nlboy vroeg, waar heb jij dat setje besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Same hereZat in een een tasje voor de DS+2 stylussen+ doosjes voor je cartridges+de thumpstrap en dat voor maar ¤14,95
![]()
Jamaar.. op een gegeven moment is hij 3 verdiepingen hoog en doet ie heel veel schieten enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe zo dan? je moet gewoon op die tank springen als dat ventje er even uit gaat. Je kan ook op die tank blijven staan dan springt ie vanzelf tegen je aan.
Gewoon op de loop springen en van daaruit bovenop de tank.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jamaar.. op een gegeven moment is hij 3 verdiepingen hoog en doet ie heel veel schieten enzo
Heb het ook maar 2 keer geprobeerd hoor. Mn DS ligt al een week uit te rusten
Fase 1: springquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jamaar.. op een gegeven moment is hij 3 verdiepingen hoog en doet ie heel veel schieten enzo
Heb het ook maar 2 keer geprobeerd hoor. Mn DS ligt al een week uit te rusten
Zit nu ook in de laatste fase world 8 bowser,s castle.. Al 30 levens verspeeld maar kom er niet echt doorheenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gewoon op de loop springen en van daaruit bovenop de tank.
maar wereld 8 is een stervende hoere tyfuslevel!!@@#$#!~
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja idd, helemaal mee eens.![]()
[..]
Waar gekocht?
Zaten ook nog oordopjes bij, vergeten te meldenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
zoals nlboy vroeg, waar heb jij dat setje besteld?
bij http://www.import-gaming.nl/ toevallig?
Is het niet zo dat je in een kanon moet kruipen? (weet het niet zeker, heb het zelf niet)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Maraca het volgende:
Bij Super Mario 64.. hoe krijg ik in vredesnaam vleugels? Ik weet nog van N64 dat je naar die grote zon in het midden van het kasteel moest gaan als er licht op scheen.. dan keek je naar boven en was je in dat level. Nu krijg ik alleen maar de volgende melding:
"a voice from above is saying: Hey Mario.."
ja, ook met Mario
Je moet eerst 10 sterren hebben geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Maraca het volgende:
Bij Super Mario 64.. hoe krijg ik in vredesnaam vleugels? Ik weet nog van N64 dat je naar die grote zon in het midden van het kasteel moest gaan als er licht op scheen.. dan keek je naar boven en was je in dat level. Nu krijg ik alleen maar de volgende melding:
"a voice from above is saying: Hey Mario.."
ja, ook met Mario
Mooi, heb er namelijk 40quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je moet eerst 10 sterren hebben geloof ik.
Dan moet het lukken door gewoon het licht in te kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi, heb er namelijk 40![]()
en volgens mij had je echt geen kanon nodig![]()
Dat gaat dus nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan moet het lukken door gewoon het licht in te kijken
haa beter!!...thanks!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Zaten ook nog oordopjes bij, vergeten te melden
Niks besteld, gewoon bij de Dixons gehaald![]()
Idd, dat is de zelfde die ik ook heb. Ook bij de dixons gehaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Zaten ook nog oordopjes bij, vergeten te melden
Niks besteld, gewoon bij de Dixons gehaald![]()
Het spel (rayman 2) is goed.. De port is idd rukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de DS versie van Raving Rabbids? Volgens Wikipedia komt die er aan. Rayman DS heb ik nooit gespeeld, maar was dat spel echt totaal ruk?
FF 3quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef Oksel het volgende:
NSMB is leuk.. maar ik wacht op een goede RPG!
Goed dat jer er over begin,het duurt nog wel even dat Rayman Raving Rabbids DS in de winkel gaat liggen, maar als ze leuke minigames met gebruik van het tweescherm/touchscreen gaan gebruiken kan het nog een leuke titel wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de DS versie van Raving Rabbids? Volgens Wikipedia komt die er aan. Rayman DS heb ik nooit gespeeld, maar was dat spel echt totaal ruk?
Ja, maar het is de meest hectische puzzelgame die je ooit zult spelen. Denk qua snelheid aan Tetris lvl 15 ofzo. Een potje Meteos duurt ook nooit langer dan 3 minuten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meteos leuk ?
Wil eigenlijk nog een puzzelspelletje erbij.
Ik had hem volgens mij bij de intertoys zien staan voor 20,-quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meteos leuk ?
kirby canvas:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meteos leuk ?
Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
[[url=kirby canvas:]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Hij ziet er wat "kinderachtig" uit... maar geloof me je hoeft alleen de tutorial te doen en je bent al verkocht!!!
Gelukkig zag ik iemand in mijn buurt hem spelen, en mocht ik hem proberen....!!
Kort samengevat:
- je speelt alleen met stylus
- jij bent kirby het roze ronde wezentje
- tik op vijand en hij blijft een een paar sec. bevroren, tik op kirby om turbo roll te maken naar voren om vijand uit te schakelen.
- vijand schiet vuur, geen probleem tik vijand aan en jij kan het ook (eigenschap overnemen).
- je kan bruggen en (beschermings) muren maken (zie regenboog lijn screenshots) om kirby over obstakels te leiden, of om vijandelijk vuur te blokkeren of om kirby een andere kant te laten rollen (kirby rolt vanzelf langzaam 1 kant op)
Op een gegeven moment haal je de meest wilde toeren uit op je scherm om overal te komen.
ooh oeps...ik ga ook maar meteos proberen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik al
En is inderdaad erg cool.
Dat is best wel normaal hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb mijn DS niet zo lang, wil ik wel eens met mijn stylus de bovenste screen aantikken...![]()
Same here. Maar steeds minder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dat is best wel normaal hoorIk doe regelmatig hetzelfde.
Ze spelen ook vaak vals héquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:17 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren heb ik Mario Kart DS gekocht en een paar potjes online gedaan, best vet maar iedereen is sneller
De Tingle RPGquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Thomper het volgende:
Elite Beat Agents en de Tingle RPG gaan elke andere topper de grond in hakken dit jaar.
Tingle gaat awesome worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Tingle RPG
Ik wil dat Contact hebben, beetje vissen, beetje beesten verzamelen, RPGen.
Erm... koop ondertussen Animal Crossing? Is een beetje hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat Contact hebben, beetje vissen, beetje beesten verzamelen, RPGen.
Nah dat lijkt me dan weer nietsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm... koop ondertussen Animal Crossing? Is een beetje hetzelfde?![]()
![]()
Hoe spelen die rekels dan valsch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze spelen ook vaak vals héDan lijkt het alsof ze een ADHD aanval krijgen..
![]()
Je krijgt een boost als je slipt.. Snakers slippen om de halve seconde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:51 schreef jpg97 het volgende:
En snaken is de hele tijd heen en weer rijden ofzo?
Ik zie dan nog steeds niet waarom zij zoveel sneller zijn![]()
Nee, komt uit een overgehyped filmpje van een jochie die een N64 krijgt, en helemaal uit zijn dak gaat.. en later op internet diezelfde N64 verkoopt voor > 1000 dollar..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:01 schreef Megalomaniac het volgende:
OffTopic: Is de 'FOOOUURRRRR' in de TT een parodie op het introotje van Resident Evil 4?? xD
Precies, hij lacht uiteindelijk het hardstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, komt uit een overgehyped filmpje van een jochie die een N64 krijgt, en helemaal uit zijn dak gaat.. en later op internet diezelfde N64 verkoopt voor > 1000 dollar..
Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Thomper het volgende:
Pro Evolution Soccer DS komt op 26 oktober. Vreemd dat het online-logo van de box is verdwenen...
[afbeelding]
T-mobile hotspots werken perfect. Je gaat gewoon 1 keer naar wifi settings, klikt op search accespoint en binnen een paar seconden ben je geconnect.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hebben jullie al eens geprobeerd om op plaatsen met een hotspot online te spelen?
Ik heb al in verschillende plaatsen geprobeerd, maar het is me geen enkele keer gelukt
Aan de instellingen van mijn DS kan het toch niet liggen? Aangezien je daar zelf niks op moet doen...
OWJAH!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, komt uit een overgehyped filmpje van een jochie die een N64 krijgt, en helemaal uit zijn dak gaat.. en later op internet diezelfde N64 verkoopt voor > 1000 dollar..
Ik heb het op telenet (Belgiė) geprobeerd en in Engeland ook eens. Iedere keer wordt er een netwerk gevonden, dan connect ik en geeft die een probleem dat het niet lukt..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
T-mobile hotspots werken perfect. Je gaat gewoon 1 keer naar wifi settings, klikt op search accespoint en binnen een paar seconden ben je geconnect.
Komt omdat het gesloten netwerken zijn. Bij dat soort netwerken moet je geld betalen om online te kunnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb het op telenet (Belgiė) geprobeerd en in Engeland ook eens. Iedere keer wordt er een netwerk gevonden, dan connect ik en geeft die een probleem dat het niet lukt..
Ik weet niet hoor, twas wel een gratis hotspot denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt omdat het gesloten netwerken zijn. Bij dat soort netwerken moet je geld betalen om online te kunnen
In NL kun je gratis en zonder problemen bij iedere T-mobile hotspot (mcdonalds, V&D, Bijenkorf etc etc) online met je DS.
Met die viewtiful joe, die heb ik ook een uur nadat ik hem heb aangeschaft al geruild!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer moet je met zowel Dpad als touchscreen wat doen dan?
Ik vind het met rechts al vervelend (mario DS) doe het dus ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef McGilles het volgende:
Even een heel ander iets, maar zijn hier meer linkshandige mensen die het maar irritant vinden om dan met stylus en vierpuntdruktoets tegelijk te moeten werken, als ik de stylus gebruik doe ik dit altijd met m'n linkerhand
Als het niet zo precies hoeft te gebeuren maakt het ook niet zoveel uit, dan werkt een vinger ook nog goed, maar ik zag bij zelda in het filmpje ook al stylus gebruik, hopelijk gaat dat allemaal goedkomen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, die heb ik dan niet gespeeld. Maar verder zijn er weinig games waarbij dat is. Peach heeft het ook een beetje, maar de emoties zijn prima met je duim aan te tikken.
Ik ben benieuwd of dit voetbal spel wel echt scoort op de DSquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Thomper het volgende:
Pro Evolution Soccer DS komt op 26 oktober. Vreemd dat het online-logo van de box is verdwenen...
[afbeelding]
Trace Memory speel je topdown. Da's een puzzelspel dat wel interessant is, maar traag speelt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:47 schreef Dragonetti het volgende:
Weet iemand toevallig nog een paar goede topdown shooters / "adventures" denk aan: alienbreed / gauntlet?
alien breed
[afbeelding]
gauntlet
[afbeelding]
(je vecht je battles ook uit in die top-down view)
Advance of DS, maakt niet uit.
Kan me vaag iets herinneren van de N64 dat je eerst met de Toad moet hebben gesproken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gaat dus nietAls ik naar het licht kijk krijg ik dus die melding
![]()
ok thanks is in iedere geval iets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Trace Memory speel je topdown. Da's een puzzelspel dat wel interessant is, maar traag speelt.
Je kan hem opsturen naar Nintendo dacht ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:03 schreef De_Postbode het volgende:
Vraagje:
Er zit sinds gisteren een haarscheurtje in één van de twee scharniertjes van m'n Lite. Ik had hier al meer mensen over gehoord, want het had schijnbaar te maken met een productiefout in de eerste lichting (kan dus kloppen, ik heb de mijne op de releasedag gekocht). Het lijkt me dat ik zo'n scheurtje niet moet laten zitten, maar weet iemand ook wat ik er aan kan doen? Teruggeven aan de winkel en 'm laten repareren?
Waarom zou je als het gratis vervangen kan worden?quote:
Het makkelijkst is om Nintendo te bellen (zie handleiding of website). Zij kunnen je dan het beste advies geven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:46 schreef De_Postbode het volgende:
Lijkt me niet sportief, het enige wat ik heb gedaan is 'm bij me in m'n broekzak dragen, wat volgens mij nou juist de bedoeling is van een handheld.
Maare, contact opnemen met Nintendo Benulux dus? Of kan het ook via de Intertoys waar ik 'm vandaan heb?
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14oquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees al impressies van gamers die het hebben over een kwaliteit die tussen die van FFVII en FFX inzit. Dat zou fantastisch zijn
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o
hij is mooi![]()
Gimmick? Niet als het de sfeer & presentatie van de game verbeterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Woooow, wtf. Hoe hebben ze al die FMV op die cartridge gepropt?
En blijft het niet een prachtige gimmick, die simultaan lopende schermen?![]()
OH MY FUCKING GOD!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o
hij is mooi![]()
Shiiiitquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Theebag het volgende:
Dit is nog mooier, de intro en de eerste momenten van de game..
http://www.youtube.com/watch?v=J-JKorML92A
Inderdaad, mijn broer heeft het eindelijk meegenomen. Nadat ik het al minstens 2 weken had aangekregen op zijn adres...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren zowat de hele dag Advance Wars DS gespeeld, wat is dat toch een heerlijk spel
Ik ben bij missie 17 geloof ik, net een pittige achter de rug waar ik in mijn eerste twee pogingen dood was rond turn 20, en bij mijn winnende poging in turn 6 wonquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Webby het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Mario & Luigi, maar hij wordt toch wel erg moeilijk zeg. Ben nu in "Star Shrine". Ik heb echt per batlle 5 a 6 mushrooms nodig ...
Ben nu bij Bowser old en Bowser young, kom er maar niet voorbij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Webby het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Mario & Luigi, maar hij wordt toch wel erg moeilijk zeg. Ben nu in "Star Shrine". Ik heb echt per batlle 5 a 6 mushrooms nodig ...
Het is echt een geweldig spel! Zeker rond de 100 speluren als je alles uiteindelijk wilt halen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben bij missie 17 geloof ik, net een pittige achter de rug waar ik in mijn eerste twee pogingen dood was rond turn 20, en bij mijn winnende poging in turn 6 won
Oh, die had ik eigenlijk best heel snel verslagen. Ben nu wat verder, en heb nog niet vastgezeten of zo, maar ik wil het ook niet te snel uitspelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ben nu bij Bowser old en Bowser young, kom er maar niet voorbij.
Je hoeft helemaal niet tegen de hondjes te spreken, tikken op je scherm werkt makkelijker en sneller. Nintendogs is gewoon een leuke game die je alleen geen uren achter elkaar moet spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Maraca het volgende:
Nintendogs lijkt me eigenlijk helemaal niks aanFeit dat ze voor altjd en eeuwig puppies blijven is niet echt zo leuk.. en natuurlijk in het openbaar tegen je DS praten zorgt ook voor de nodige verwarring gok ik
![]()
het zuigtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet tegen de hondjes te spreken, tikken op je scherm werkt makkelijker en sneller. Nintendogs is gewoon een leuke game die je alleen geen uren achter elkaar moet spelen.
quote:Final Fantasy III NDS Square Enix 9, 9, 8, 8
Rune Factory -- Shin Bokujou Monogatari NDS Marvelous Interactive 9, 9, 8, 7
Novemberquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Wat was de release van FFIII nou ook alweer? Oktober of november?
Nee, 14 nov is de US releasequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat de EU release?
Raid over the river trailer (click wel op het size knopje voor een goede aspect ratio).quote:Star Fox Command: 9.5/10
-30 missions, 9 endings, several RTS elements, bigger focus on "all-range mode" battles, WFC 4-player dogfights. Review mentions game is "more of a pick-me-up than youll get from a quad-shot mocha," and adds a "perfectly tuned element of turn-based strategy." This combination makes it "the most wholly satisfying Star Fox game yet."
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime: 9.0/10
-Game mixes RPG and adventure elements with tank battling and it works surprisingly well. Says "it's a chore to run around the interior of your tank to the three locations" where the ammo may or may not appear, but "the wars between the tanks are exhilarating." Recruiting crew members, arranging the ammo, adding armor is "a tactical pleasure that most light RPG-tinged action titles don't provide." Also supports 2-player multicart play.
As far as I can tell, the game is mainly action based with heavy RTS and RPG elements. The tanks attack in real-time on the top screen, while the Slime and his crew traverse the inside of the tank on the bottom screen to gather ammo and make tactical decisions. Sounds...unique.
Deep Labyrinth: 6.0/10
Mega Man ZX: 8.5/10
-"...finely balanced, precisely controlled, extremely challenging blast-and-slash action. It delivers a sweat-inducing adrenaline rush..." and they mention an aspect I always thought the MM games could benefit from: "...an interconnected, METROIDESQUE GAME WORLD." However, it says that this concept isn't always pushed as far as it can go because you have to pick missions, and if you don't pick the right mission, your exploration is limited since things won't "activate" in certain spots if you aren't in the right place. "Hopefully the series will embrace a more organic structure if there's a sequel." Says graphics and powerups are great and balanced.
Rainbow Islands Revolution: 4.5/10
Madden NFL 07: 7.5/10
Bubble Bobble Revolution: 6.0/10
Harvest Moon DS: 6.0/10
-Says it takes too long to build up your farm at the beginning. Your stamina is really low, weeds overrun the whole place, everything's expensive and you have to rely on flowers to make money. You do, however, have a big rucksack and items stack. Translation is still bad, the DS's features are hit-and-miss--they say you mainly use them for menus, when it would've been more intuitive to do chores like watering and digging with it (a la ACWW).
Alex Rider: Stormbreaker: 4.5/10
Tenchu: Dark Secret: 5.0/10
GameCube:
Madden NFL 07: 9.0/10
The Ant Bully: 5.0/10
Super Monkey Ball Adventure: 5.5/10
One Piece: Grand Adventure: 5.5/10 (not a good month for GCN "Adventures" apparently)
Pac-Man World Rally: 5.5/10
Dat heeft iedereen toch zeker zelf al vrij gespeeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef McReal het volgende:
NSMB Wallpaper :
http://www.youtube.com/watch?v=-0mQCbgp5Gs&mode=related&search=
Oja hoe dan ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch zeker zelf al vrij gespeeld?
Als je het spel hebt uigespeeld moet je teruggaan naar wereld 1 en daar staat dat huisje. Je loopt naarbinnen en legt per wallpaper 20 munten neer.quote:
hey je zou toch donderdag een halen...laat me raden...je hield het niet meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:11 schreef Blinker het volgende:
Ook eindelijk in bezit van een DSL
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
WTF!
Oké, dat komt dus nķet buiten Japan.
Ik liep 4 rondjes om de stapel DS'en in de mediamarkt ... 3x raden wat ik besloot na de 5e rondje...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:56 schreef Blinker het volgende:
Ik zou donderdag stufi krijgen, maar ik kreeg een belastingmeevaller dus ik was gelijk naar de winkel gerend!
Ik had hetzelfde bij de Mediamarktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik liep 4 rondjes om de stapel DS'en in de mediamarkt ... 3x raden wat ik besloot na de 5e rondje...
DS is toch wel verslavend... ik heb mijn xbox360 een beetje verwaarloosd...![]()
Mijn Xbox krijgt ook geen aandacht meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik liep 4 rondjes om de stapel DS'en in de mediamarkt ... 3x raden wat ik besloot na de 5e rondje...
DS is toch wel verslavend... ik heb mijn xbox360 een beetje verwaarloosd...![]()
Ik heb nooit een Nintendo gehad (eigenlijk nooit een console of handheld, 360 en DS zijn de eerste)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn Xbox krijgt ook geen aandacht meer't is alleen nog maar Nintendo voor mij
(NES, N64, DS)
Wel handig, zo heb je altijd een kookboek bij je als je je DS bij je hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
WTF!
Oké, dat komt dus nķet buiten Japan.
en leer je nieuwe gerechten makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel handig, zo heb je altijd een kookboek bij je als je je DS bij je hebt.
Maar strax niet meer dus, dan vertelt je DS precies hoe je moet kokenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
en leer je nieuwe gerechten maken![]()
Jammergenoeg brand alles aan bij mijof is het niet gaar.. of ..
Laat me raden: Mario's Kitchen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar strax niet meer dus, dan vertelt je DS precies hoe je moet koken![]()
Of je leest een pagina terug.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Laat me raden: Mario's Kitchen?![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je leest een pagina terug.
Was een garpje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom kom je dan aanzetten met Mario's Kitchen?
Ja, leuk... Mario's Kitchen.. hoe je op verschillende manieren pasta kan makenquote:
Als ze nou de nfsu2 engine hebben genomen + een leuke AI dan kan dit nog best een goede game worden. NFSU2 was opzich ook een behoorlijke game alleen de AI verneukte het. Alleen zie ik toch veel liever echte sportwagens ipv al die tune bagger. Je kan een miljoen in je tunebak stoppen maar een Ferrari zal altijd vetter blijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
NFS carbon, ingame trailer: http://www.youtube.com/watch?v=CYE7-RkwNTc
ziet er best goed uit
En Pizzaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, leuk... Mario's Kitchen.. hoe je op verschillende manieren pasta kan maken![]()
Oeh, geen idee eigenlijk. Ik heb dat niet meegemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Super Princess Peach, die tentakel intkviseindbaas.
Wat kun je doen als je in z'n tentakels terecht komt? Dan blijven er maar hartjes afgaan tot je dood gaat, geen enkele vibe werkt ertegen.
LoLquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Dragonetti het volgende:
maar Castlevania is huuuge...oeff..ik dacht dat de GBA titels altijd kleine games waren...![]()
Dat vind ik ooK! Nouja dan ligt het in ieder geval niet aan mijn DSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef netto_m het volgende:
Volgens mij iedereen wel, het is een kwestie van wennen denk ik. Maar diagonaal sturen ermee is moeilijker vind ik.
Ik niet, heb er totaal geen problemen meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef netto_m het volgende:
Volgens mij iedereen wel, het is een kwestie van wennen denk ik. Maar diagonaal sturen ermee is moeilijker vind ik.
Met flink friemelen met je D-pad kom je er inderdaad weer uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, geen idee eigenlijk. Ik heb dat niet meegemaaktProbeer ns flink te drukken op de knoppen (links/rechts of slaan enzo)
nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
HEY moet ik boos worden:![]()
...![]()
Die van mij was ook als joke bedoeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
nee hoormaar ik mag het toch grappig vinden ?
Zeker weten GBAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Die van mij was ook als joke bedoeldvond het zweepje wel toepasselijk
![]()
Maar dat ik die GBA titels zo heb onderschat verdient ook wel een paar...
![]()
Astroboy, Drill Dozer, Riviera, Mario vs. Donkey Kong, Gunstar Heroesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zeker weten GBAvelen uren /dagen plezier aan en nog steeds
Lekker golden sun en doom 2 aan het spelengewoon een meesterlijk apparaat
Echt niks werkte ertegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, geen idee eigenlijk. Ik heb dat niet meegemaaktProbeer ns flink te drukken op de knoppen (links/rechts of slaan enzo)
Ik weet niet hoor, maar ik vind dat duur...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
service zit wel goed ja, maar 15 euro voor 3 thumbstrabs damn
Graphics zien er top uit, maar die besturing.. gatverdammequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
NFS carbon, ingame trailer: http://www.youtube.com/watch?v=CYE7-RkwNTc
ziet er best goed uit
Was dat rembours?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef CyberTijn het volgende:
Trouwens wil ik nog even opmerken dat de service van Nintendo echt razendsnel is! Gisteren begin van de middag gebeld dat ik een thumbstrap wilde hebben (voor Mario64), en vanmiddag stond er al iemand voor deur met een rembourspakketje met daarin 3 thumstraps. Kosten: nog geen 15 euro. Toppie Nintendo!
Nouja 2 heb ik er al verkocht, dus netto heb ik 5 euro betaald voor zo'n dingetje...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vind dat duur...
Oh dat is lekker, hoe moeten andere mensen dan Mario 64 DS spelen ? Ik heb het geprobeerd met de vierpunts druktoets, maar dat is dus echt niet te doen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Tjah. Komt omdat ze die dingen niet meer maken.
Het was gewoon onder rembours, maar dat wist ik dus niet, dus ik had zelf geen geld. Gelukkig had m'n pa nog 15 euro dus daar maar mee betaald. Alsnog opgelost.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Was dat rembours?
Of moest je vooraf eerst het geld op een bepaald rekening storten of zo?
Mag ik het telefoon nummer wat je hebt gebeld.
*Spankquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:42 schreef TYNOz het volgende:
hehe dit is nog wel een leuk filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=SYHr6H_5pos&NR
spank me niet als die oud is !
quote:
Ik heb er anders geen problemen mee, wel ef zorgen dat de controls goed staan bij Options en gaan met die banaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef CyberTijn het volgende:
Oh dat is lekker, hoe moeten andere mensen dan Mario 64 DS spelen ? Ik heb het geprobeerd met de vierpunts druktoets, maar dat is dus echt niet te doen!
Heb het ook gespeeld met de de gewone controls geen probleem mee hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef Kevv het volgende:
[..]
Ik heb er anders geen problemen mee, wel ef zorgen dat de controls goed staan bij Options en gaan met die banaan!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:34 schreef Wunk het volgende:
Weeee, ik heb net new super mario bros gehaald..
LEUK !!!, echt weer 2d mario hup jump paddo style
Ja, must have. Het is een vrij vermoeiende game maar zeer zekers de moeite waardquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef Darkzell het volgende:
Ben van plan Phoenix Wright te gaan halen. Is dat wat?
Je moet wel de hele tijd opletten maar ik zou het niet echt vermoeiend willen noemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef Darkzell het volgende:
Hoezo is het een vermoeiende game?
Oke bedankt. Phoenix Wright ga ik dan maar eens halen. Heb ik iets te doen in de treinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je moet wel de hele tijd opletten maar ik zou het niet echt vermoeiend willen noemenje moet gewoon een beetje nadenken.
En hoop lezen, lezen en lezen. Ik vond het geweldig, maar mijn vriendin van het bijvoorbeeld erg veel leeswerk. Ik zou nog gaan twijfelen aan haar smaakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je moet wel de hele tijd opletten maar ik zou het niet echt vermoeiend willen noemenje moet gewoon een beetje nadenken.
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
ze maken naar mijn gevoel nog altijd te weinig spellen wifi compatible...
Spellen als bomberman en Worms zouden toch zoveel malen beter verkopen als zoiets erin zit...
Kblijf het jammer vinden, anders had ik die spellen ook al gekocht
Klopt.. sommige spellen hebben wel multi-player, maar dat is ook zo vervelend want niemand in mijn omgeving heeft een DSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
ze maken naar mijn gevoel nog altijd te weinig spellen wifi compatible...
Spellen als bomberman en Worms zouden toch zoveel malen beter verkopen als zoiets erin zit...
Kblijf het jammer vinden, anders had ik die spellen ook al gekocht
Bij de meeste winkels kun je er vanuit gaan dat je geen invoerrechten hoeft te betalen bij normale verzending. Ik heb al talloze zaken geimporteerd en enkel bij UPS/DHL verzending (resp mn DS en mn Dreamcast) invoerrechten moeten betalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
He, volgens de price compare zijn de spellen via cduniverse veel goedkoper, maar hoe zit het met de mogelijkheid dat ik importheffing moet betalen of zo? En hoe veel is die dan?
Hou er opzich wel van om dingen gewoon thuisgestuurd te krijgen, maar als ik er dan uiteindelijk meer voor moet betalen dan in de winkel is het toch vrij kut.
Mario Kartquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb er ook 1 voor in het vliegtuig gehaald
Een zwarte met mario bros!
Iemand nog aanraders qua spellen ?
Mario kart en brain nog wat wil ik sowieso hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario Kart
Kirby Canvas Curse / Power Paintbrush
Super Princess Peach
Dr. Moeilijkenaam's Brain Age
Wario Ware Touched
Grote stylus op penformaat, screenprotectors (brando), tasje waar alles in past (ook adapter)quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:56 schreef Steve-O het volgende:
Nog accesoires die die mischien van pas komen ?
Wel vet zo'n Ds trouwens die mario minigames zijn verslavend
De GBA versies van castlevania (circle of the moon, aria of snow, harmony of dissonance)... stuk voor stuk verlsavend...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb er ook 1 voor in het vliegtuig gehaald
Een zwarte met mario bros!
Iemand nog aanraders qua spellen ?
Ik heb 2 keer gehad dat ik moest betalen 1x bij amazon.com (had voor 180 euro boeken besteld en die vielen toch wel een beetje op (groot pakket enzo)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
He, volgens de price compare zijn de spellen via cduniverse veel goedkoper, maar hoe zit het met de mogelijkheid dat ik importheffing moet betalen of zo? En hoe veel is die dan?
Hou er opzich wel van om dingen gewoon thuisgestuurd te krijgen, maar als ik er dan uiteindelijk meer voor moet betalen dan in de winkel is het toch vrij kut.
http://forum.fok.nl/forum/62quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:15 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden Animal Crossing World Wide gekocht maar dat is toch niet helemaal mijn spel.. Nu zou ik graag dit spel willen ruilen/verkopen. Iemand intresse?
Je verwerkt play-asia niet in je pricecompare?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gehad dat ik moest betalen 1x bij amazon.com (had voor 180 euro boeken besteld en die vielen toch wel een beetje op (groot pakket enzo)
en een keer via gamestop ofzo die moet via DHL en die klaren alles in.
Dus airmail enz. is meestal geen kosten.
DHL bijna als het meer dan 22 euro is (de porto is dat al bijna die telt gewoon mee)
En ja CD universe is wel een erg goede goedkope winkel
Ja wel ik verwerk wat ik kan... heb maar een paar handjes....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Webby het volgende:
[..]
Je verwerkt play-asia niet in je pricecompare?
Yoshi's Island 2 is daar 33,65 incl. verzenden.
En Cooking Mama is goedkoper bij CDWOW (20,99)
Zij een D'arc game wij een arc game.. I likequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tactische RPG!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk maar eens op http://ds-gamer.nl/release/2006/08.html .. daar staat per maand wat de nieuwe release isquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Verschijnt er eigenlijk nog iets leuks voor FFIII?
Mijn eerstvolgende DS game is ook pas FFIII. Cooking Mama komt tussendoor ook nog ff, maar daar kijk ik niet echt naar uit. Die koop ik gewoon omdat ik er benieuwd naar ben en hij maar 20 euro kost ofzo. Daarnaast is het niet echt een gamequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef Kill_em_all het volgende:
De paar dingen die mij boeien komen nog lang niet uit.
Nintendo DS Browser 06 oktoberquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk maar eens op http://ds-gamer.nl/release/2006/08.html .. daar staat per maand wat de nieuwe release is![]()
Nee, het blijft vrijwel hetzelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef netto_m het volgende:
Vandaag Big Brain Academy gehaalt. Valt me toch wel tegen. Ga hem morgen omruilen voor Brain Training. Of kan iemand me nog overhalen om hem te houden. Dat er nog features zijn die ik misschien niet heb gezien of dat hoe langer je speeld hoe leuker het wordt?
Niets officieel bekend, maar met het succes van deel 1 kun je er op rekenen dat 2 ook komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef netto_m het volgende:
Duidelijk, BT it is.
Iemand enig idee of deel 2 van BT ook in Europa uit komt?
Yup, andere muziek, Engelstalig nu enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef Wessiej het volgende:
Is Elite Beat Agents het eigelijk nog waard als je Osu Takea Ouendan al hebt?
Is er andere muziek oid?
*noteert*.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tactische RPG!
[afbeelding]
[afbeelding]
told yaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef netto_m het volgende:
Vanmiddag dus BBA omgeruild voor BT. Het is echt een stuk leuker en ben er zeker niet zo snel op uitgekeken als BBA.
In Osu! Tatakae! Ouendan zat een homo die pottenbakker was.quote:
gewoon spelen op helderheid 2, meer dan genoeg om een werkdag mee door te komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef polo306 het volgende:
ben ff te moe[lees: te lui] om terug te lezen. zijn er ook krachterige accus voor de DS?
hij is zo snel leeg...gamen tijdens je werk en dan erachter komen dat ie byna leeg is![]()
Aangezien hij niet erbij vermeld welke versie van de NDS hij heeft kan het dus ook om de oude versie gaan, waarbij het advies zou luiden: koop een Lite, die laad je praktisch nooit opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon spelen op helderheid 2, meer dan genoeg om een werkdag mee door te komen.
Ik heb zo'n USB-kabeltje om hem tijdens het werk op te laden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef polo306 het volgende:
ben ff te moe[lees: te lui] om terug te lezen. zijn er ook krachterige accus voor de DS?
hij is zo snel leeg...gamen tijdens je werk en dan erachter komen dat ie byna leeg is![]()
waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 06:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n USB-kabeltje om hem tijdens het werk op te laden.
Starfox is toch nog niet uit??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er al mensen die starfox hebben gespeeld? zag hem staan bij cdwow en zit te twijfelen of ik starfox of mph zal kopen (gaat mij vooral om de singleplayer).
Lik-Sangquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
waar heb je die gekocht?
Wel in Amerika. Op cdwow.nl is al te koop, zal dus wel een import versie zijn (kreeg ook de US versie van NSMB toen ik die daar kocht).quote:
Zonde van je geld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:16 schreef Steve-O het volgende:
Marvel nemesis gehaald voor een tientje
kijken of het wat is
Tsja, need I say morequote:Japanse softwarecharts 21 t/m 27 augustus
01 NDS Final Fantasy 3 - 503.051
02 NDS NEW Super Mario Bros. - 65.556
03 NDS Rune Factory - 42.210
04 NDS Brain Age 2 - 41.784
05 NDS Cooking Navi - 37.326
06 NDS Tamagotchi 2 - 30.504
07 NDS Mario Slam Basketball - 30.355
08 NDS Animal Crossing Wild World - 30.023
09 NDS Brain Age - 22.866
10 NDS English Training - 17.465
Die is van jou BMH? Tofquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Zonde van je geld.
Inderdaadquote:
De puzzels van Polarium houden je wel even bezig, en door codes in te voeren kun je nieuwe puzzels van internet toevoegen. Maar de Challenge Mode is een tegenvaller en is niet niet goed uitgebalanceerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef McGilles het volgende:
Is Meteos of Polarium de moeite waard om aan te schaffen?
Wat is de duurbaarheid van beide spellen en ben je er later na een kwartiertje alweer op uitgekeken of wat?
Wifi gaat pas aan als jij daar toestemming voor geeft.. Standaard zend de DS geen wireless signalen uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef Steve-O het volgende:
Mag je met je Ds in het vliegtuig spelen ? dit vraag ik me af vanwege wifi enzo
Ok thnxquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Wifi gaat pas aan als jij daar toestemming voor geeft.. Standaard zend de DS geen wireless signalen uit.
stomstomquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien hij niet erbij vermeld welke versie van de NDS hij heeft kan het dus ook om de oude versie gaan, waarbij het advies zou luiden: koop een Lite, die laad je praktisch nooit op![]()
Da's minder goed voor de accu, helemaal leegtrekken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef polo306 het volgende:
laden doe ik trouwens als ie echt leeg is.:P
Nee, electronica mag ook niet meer mee aan boord sinds die pakistanen die vliegtuigen wilden opblazen. Dus geen vloeistoffen en geen electronica. Dus stop die DS maar in je reiskoffer, aan boord komt ie niet meer , met dank aan dat soort jojo's.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef Steve-O het volgende:
Mag je met je Ds in het vliegtuig spelen ? dit vraag ik me af vanwege wifi enzo
Helemaal geen elektronica?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef JK het volgende:
[..]
Nee, electronica mag ook niet meer mee aan boord sinds die pakistanen die vliegtuigen wilden opblazen. Dus geen vloeistoffen en geen electronica. Dus stop die DS maar in je reiskoffer, aan boord komt ie niet meer , met dank aan dat soort jojo's.
In ieder geval niet in Europa.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef netto_m het volgende:
Dat gold volgens mij alleen voor vluchten tussen London en LA (of ergens anders in de USA).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |