45 euroquote:Nintendo DS Browser PAL Termin
08.08.06 - Der Nintendo DS Browser kommt laut Nintendo am 06.10.06 in Europa auf den Markt. Preis: ca. Euro 45 (USD 57 / Yen 6.581)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Thomper het volgende:
Geen boeiende games, maar het zijn er vier.Catz, Dogz, Hamsterz Life, en Horsez, verschijnen allemaal in november 2006.
Nee man. Je weet toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Sorry dat ik een hoop over spellen vraag, maar ik durf nooit zo goed af te gaan op reviews. Ik hoor liever van mensen zelf wat ze ervan vinden. Nog zo'n titel waar je eigenlijk weinig over hoort: Super Mario 64 DS. Doen of niet doen als je NSMB een leuk spel vond en sowieso van platformers houdt? Het is natuurlijk niet écht een (2D) platformer natuurlijk... Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Nee, ik weet niet. Vandaar dat ik het vraag.quote:
Ik heb geen NDS maar Mario 64 is een van de beste platformers ooit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Nooit Mario64 gespeeld?!?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Sorry dat ik een hoop over spellen vraag, maar ik durf nooit zo goed af te gaan op reviews. Ik hoor liever van mensen zelf wat ze ervan vinden. Nog zo'n titel waar je eigenlijk weinig over hoort: Super Mario 64 DS. Doen of niet doen als je NSMB een leuk spel vond en sowieso van platformers houdt? Het is natuurlijk niet écht een (2D) platformer natuurlijk... Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Je weet dat reviews ook meningen van mensen zijn hé. Daarom zijn het reviews en kan je daarop bouwen. Worden ze iets algemener gehouden zodat je als algemeen publiek er makkelijker in komt. Dus of je een regel extra wilt van een willekeurige fok!ker die zegt "ja moet je kopen" of "nee man, kutspel" en daarmee een spel gaat kopen vind ik erg .... Tjsaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet. Vandaar dat ik het vraag.
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc. Kunnen we alsjeblieft een keer ophouden met het geneuzel over het wáárom van een vraag elke keer? Vind je het een domme vraag: antwoord dan niet. Wil je me niet helpen: prima, antwoord dan niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat reviews ook meningen van mensen zijn hé. Daarom zijn het reviews en kan je daarop bouwen. Worden ze iets algemener gehouden zodat je als algemeen publiek er makkelijker in komt. Dus of je een regel extra wilt van een willekeurige fok!ker die zegt "ja moet je kopen" of "nee man, kutspel" en daarmee een spel gaat kopen vind ik erg .... Tjsa
Ik heb een review gelezen, gezien en nog wat. Daarbij ben ik tot conclusie gekomen dat hij op de 64 beter wegspeelde aangezien een analoge stick lekkerder werkt dan de 4punts toets op de ds.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc.
Die zit goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die opera browser?
Vergeet niet dat de review rekening houdt met het feit dat het reeds een bestaand spel is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc. Kunnen we alsjeblieft een keer ophouden met het geneuzel over het wáárom van een vraag elke keer? Vind je het een domme vraag: antwoord dan niet. Wil je me niet helpen: prima, antwoord dan niet.
Maar dat cijfer kan je onmogelijk ook aan de DS versie geven, want voor zo'n cijfer wordt ook gekeken naar dingen als besturing, en die is wel minder met de DS versie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:54 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de review rekening houdt met het feit dat het reeds een bestaand spel is.
Hij kreeg toen ie uitkwam een 9.8.
Nou gewoonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
Ok, maar de DSversie heeft wel weer meer content dan de N64 versie en subgames. Dat en het feit dat het een portable game is zou dit moeten rechtzetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar dat cijfer kan je onmogelijk ook aan de DS versie geven, want voor zo'n cijfer wordt ook gekeken naar dingen als besturing, en die is wel minder met de DS versie.
Ik heb het spel en ik vind het erg leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Ohw moeten we zeikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niemasnd nog heeft gereageert op m'n eerste bericht in dit topic45 euro is toch schandalig duur
![]()
![]()
Opera rulezquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
En dan denk jij dat ik hem in de winkel ga kopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou gewoonHet werkt.
Ik snap ook niet waarom niemasnd nog heeft gereageert op m'n eerste bericht in dit topic45 euro is toch schandalig duur
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |