abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40603164
Geen boeiende games, maar het zijn er vier. Catz, Dogz, Hamsterz Life, en Horsez, verschijnen allemaal in november 2006.
[size=1]Bron[/size]
pi_40603227
Uit het vorige topic:
quote:
Nintendo DS Browser PAL Termin

08.08.06 - Der Nintendo DS Browser kommt laut Nintendo am 06.10.06 in Europa auf den Markt. Preis: ca. Euro 45 (USD 57 / Yen 6.581)
45 euro
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40603250
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Thomper het volgende:
Geen boeiende games, maar het zijn er vier. Catz, Dogz, Hamsterz Life, en Horsez, verschijnen allemaal in november 2006.
Omg

Nee serieus. Catz is wel grappig op de pc. Maar laat het niet naar een klein schermpje komen Hebben ze al opgefokt met de gba.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40603418
Sorry dat ik een hoop over spellen vraag, maar ik durf nooit zo goed af te gaan op reviews. Ik hoor liever van mensen zelf wat ze ervan vinden. Nog zo'n titel waar je eigenlijk weinig over hoort: Super Mario 64 DS. Doen of niet doen als je NSMB een leuk spel vond en sowieso van platformers houdt? Het is natuurlijk niet écht een (2D) platformer natuurlijk... Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40603452
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Sorry dat ik een hoop over spellen vraag, maar ik durf nooit zo goed af te gaan op reviews. Ik hoor liever van mensen zelf wat ze ervan vinden. Nog zo'n titel waar je eigenlijk weinig over hoort: Super Mario 64 DS. Doen of niet doen als je NSMB een leuk spel vond en sowieso van platformers houdt? Het is natuurlijk niet écht een (2D) platformer natuurlijk... Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Nee man. Je weet toch.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40603489
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:41 schreef disjfa het volgende:

[..]

Nee man. Je weet toch.
Nee, ik weet niet. Vandaar dat ik het vraag.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:44:17 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_40603544
quote:
Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Ik heb geen NDS maar Mario 64 is een van de beste platformers ooit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40603552
quote:
Nooit Mario64 gespeeld?!?

DOEN DOEN DOEN

1 van de beste spellen allertijden, hoewel de DS versie wel te leiden heeft aan het gebrek van een analoge stick.
pi_40603562
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet. Vandaar dat ik het vraag.
Je weet dat reviews ook meningen van mensen zijn hé. Daarom zijn het reviews en kan je daarop bouwen. Worden ze iets algemener gehouden zodat je als algemeen publiek er makkelijker in komt. Dus of je een regel extra wilt van een willekeurige fok!ker die zegt "ja moet je kopen" of "nee man, kutspel" en daarmee een spel gaat kopen vind ik erg .... Tjsa
www.indiegamer.nl
pi_40603688
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je weet dat reviews ook meningen van mensen zijn hé. Daarom zijn het reviews en kan je daarop bouwen. Worden ze iets algemener gehouden zodat je als algemeen publiek er makkelijker in komt. Dus of je een regel extra wilt van een willekeurige fok!ker die zegt "ja moet je kopen" of "nee man, kutspel" en daarmee een spel gaat kopen vind ik erg .... Tjsa
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc. Kunnen we alsjeblieft een keer ophouden met het geneuzel over het wáárom van een vraag elke keer? Vind je het een domme vraag: antwoord dan niet. Wil je me niet helpen: prima, antwoord dan niet.
pi_40603714
Thanks speknek en alex, deze gaat dus (ook!) op de lijst. . Nu alleen nog het inkoopbeleid van de lokale winkels aan zien te passen want hier zie je alleen Brain Training en Dogz liggen. .
pi_40603775
Weet iemand hoe het zit met die opera browser?
jammer
pi_40603791
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc.
Ik heb een review gelezen, gezien en nog wat. Daarbij ben ik tot conclusie gekomen dat hij op de 64 beter wegspeelde aangezien een analoge stick lekkerder werkt dan de 4punts toets op de ds.

Dus ik wacht op de wii. Zonde om nu 40 euro uit te geven als ik hem dan voor 10 euro (oid) kan krijgen op full screen
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
Die zit goed.
www.indiegamer.nl
pi_40603872
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc. Kunnen we alsjeblieft een keer ophouden met het geneuzel over het wáárom van een vraag elke keer? Vind je het een domme vraag: antwoord dan niet. Wil je me niet helpen: prima, antwoord dan niet.
Vergeet niet dat de review rekening houdt met het feit dat het reeds een bestaand spel is.
Hij kreeg toen ie uitkwam een 9.8.
pi_40604002
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:54 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de review rekening houdt met het feit dat het reeds een bestaand spel is.
Hij kreeg toen ie uitkwam een 9.8.
Maar dat cijfer kan je onmogelijk ook aan de DS versie geven, want voor zo'n cijfer wordt ook gekeken naar dingen als besturing, en die is wel minder met de DS versie.
pi_40604307
quote:
Nou gewoon Het werkt.
Ik snap ook niet waarom niemasnd nog heeft gereageert op m'n eerste bericht in dit topic 45 euro is toch schandalig duur
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40604330
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef Thomper het volgende:

[..]

Maar dat cijfer kan je onmogelijk ook aan de DS versie geven, want voor zo'n cijfer wordt ook gekeken naar dingen als besturing, en die is wel minder met de DS versie.
Ok, maar de DSversie heeft wel weer meer content dan de N64 versie en subgames. Dat en het feit dat het een portable game is zou dit moeten rechtzetten.

Kijk maar naar New Super Mario, die krijgt een 9.5 bij IGN, zou Mario64 een nieuwe release zijn geweest dan zou die veel hoger krijgen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:17:47 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40604584
quote:
Ik heb het spel en ik vind het erg leuk!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40604740
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niemasnd nog heeft gereageert op m'n eerste bericht in dit topic 45 euro is toch schandalig duur
Ohw moeten we zeiken

Jezus 45 euro Damn ik ga nu snel een illegale browser instaleren waar alles wel werkt.Opera 45 euro ! Damn hoe kut. Stom zeg dat ze dat zo doen. Veel te duur en dan is het alleen een opgefokte cube, ow wacht dat is een andere bash ! 45 euro Duur !
www.indiegamer.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:30:42 #21
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40605012
TVP
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_40605092
quote:
Opera rulez
Ik heb alle vertrouwen in Opera op de Ds

Firefox.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_40605159
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Nou gewoon Het werkt.
En dan denk jij dat ik hem in de winkel ga kopen
jammer
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:38:09 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40605267
Ik zit nog steeds te wachten op nieuwe, goeie DS games
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40605453
Hebben we een draadloos netwerk, mag ik de beveiliging niet op WEP zetten.. wat is dat nou voor raars.. misschien stiekem zelf maar eens wijzigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')