Een zwarte Ds.lite hoort in de hand. Niet in de TT.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Xrenity het volgende:
Had iets van de zwarte lite in de TT vermeld
Ja bij meteos, mijn saves zijn bij dat spel ook ineens wegquote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg steeds vaker dat ie een DS cartridge soms niet herkent, bekend probleem?
Hier ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, nog steeds nergens last van hier
Maar ik denk dat vuil veel meer zal opvallen op de witte.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
de zwarte zou wel eens erg vingerafdrukgevoelig kunnen zijn, net zoals de psp.
Ik heb de witte nu een maand ofzo, tenzij je echt een vuillak bentquote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Maar ik denk dat vuil veel meer zal opvallen op de witte.
Ben er zelf nogsteeds niet uit welke ik wil. Wit is hip, maar die zwarte heeft ook wel wat.
Koop project rub. Als je dan nog wat kan zien ben je een juiste ds gebruikerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb de witte nu een maand ofzo, tenzij je echt een vuillak bentvalt het reuze mee met vuiligheid, qua krasgevoeligheid: niks te zien hier
![]()
Ik heb het over de buitenkantquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Koop project rub. Als je dan nog wat kan zien ben je een juiste ds gebruiker
Heb zelf een witte laptop en die zit wel onder de krassen (dagelijks in de trein en in de tas....) maar ze vallen gewoon niet op. Probeer dat maar een met zwart... elk krasje zie je....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb de witte nu een maand ofzo, tenzij je echt een vuillak bentvalt het reuze mee met vuiligheid, qua krasgevoeligheid: niks te zien hier
![]()
oplossing: beidequote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06211/wiidscomp1kj.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hmm, moeilijk, moeilijk.
Jep vanavond stond geplanned om wat gegevens weer op te voeren.... (heb nu wat minder tijd baten kaitos kost veel tijd om uit te spelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:09 schreef philipnorth het volgende:
Het is gewoon irritant dat ik moet kiezen
En ik ga niet wachten tot we hier die Navy en Lite Blue hebben.
Ik maak m'n keuze wel in de winkel als ik ze in t echt zie
MeZZin: heb je nog plannen om de DS lijst uit te breiden?
Mooi, can't wait, vind je initiatief met de pricecompare sowiesoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:57 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Jep vanavond stond geplanned om wat gegevens weer op te voeren.... (heb nu wat minder tijd baten kaitos kost veel tijd om uit te spelen)
Zo zal het gaan ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef MacGreagor het volgende:
ja precies en als we dan tegen elkaar gamen pakt ze altijd de lite natuurlijk omdat zij die betaald heeft.
Schrijf een userreview, een van de geweldige functies van FOK! waar je gratis gebruik van kunt makenquote:
De laatste keer dat ik gekeken heb kwam NSMB pas de 23e in nederland uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Schrijf een userreview, een van de geweldige functies van FOK! waar je gratis gebruik van kunt maken
Huh? Alleen in het zwart of ook de witte? *paniek*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef jap85 het volgende:
Ik neem een zwarte! Echt blij dat ie in het zwart wordt gereleased hier![]()
Ik zie importkansenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef kipknots het volgende:
Nog wat grappig nieuws uit Japan: http://www.joystiq.com/20(...)e-in-value-in-japan/
En daar zijn weer importwinkels als dvdboxoffice, play-asia, lik-sang, VideoGamesPlus en in dit geval ook de Nedgame voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Wii het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gekeken heb kwam NSMB pas de 23e in nederland uit..
Tnx.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Mooi, can't wait, vind je initiatief met de pricecompare sowieso
Zelfde hier in huis, al een DS sinds het begin uit JPN, dus komt er een DSL bij, en die is voor mij (aangezien vriendin hem praktisch in beslag heeft genomen vanwege Animal Crossing)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:32 schreef MacGreagor het volgende:
Ik heb al een gewone ds vanaf het begin.
Ik verheug me al heel erg op de ds lite maar nu wil me vriendin die kopen.
Voor ons zegt ze!![]()
Dat wil ik niet ik wil de ds lite voor MIJ MIJ MIJ MIJ![]()
(denk ik nou verkeerd??)
Zal wel een lijstje met verzoek games makenquote:MeZZin schreef
[..]
Tnx.
Trouwens misschien is het een beter idee als jullie een paar verzoek games aanvragen ofzo ... (er zijn namelijk te veel games om gelijk in een keer in te voeren tevens heb ik nog geen ds dus ben nog niet heel bekend ermee).
Ach we multiplayeren regelmatig op de cube enzo (Mario Party/Kart) en dat gaat prima hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:43 schreef MacGreagor het volgende:
ja inderdaad is wel relax maar pas op he met dat multiplayer.
je maakt haar natuurlijk zo in met ieder spel![]()
dan gaat ze het niet meer leuk vinden, dus laat haar zo nu en dan winnen
Tnx en ja ik wacht op de DS lite. Dus ik hou het nu wel een beetje bij maar ben nog meer bezig met GC en GBA voor nu vandaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Zelfde hier in huis, al een DS sinds het begin uit JPN, dus komt er een DSL bij, en die is voor mij (aangezien vriendin hem praktisch in beslag heeft genomen vanwege Animal Crossing)
En een 2e is wel relaxed voor multiplayer enzo
[..]
Zal wel een lijstje met verzoek games maken
Je gaat de ds kopen als de lite hier uitkomt zeker?
Oh, en de beta 0.0.0.0.0.0.1 interface ziet er prima uit
Moet je voor de verzoeken alleen namen hebben van het spel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:47 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx en ja ik wacht op de DS lite. Dus ik hou het nu wel een beetje bij maar ben nog meer bezig met GC en GBA voor nu vandaar.
Namen zijn prima de linkjes moet ik namelijk zelf opbreken in stukjes en voeren aan de pricecompare ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:02 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Moet je voor de verzoeken alleen namen hebben van het spel?
Of ook linkjes van diverse webshops?
Bij de witte DS lite is de shell gewoon wit, maar er zit een plastic laagje overheen. Op die manier zal de verf dus nooit loslatenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoe zit het eigelijk met de lak/verf op de DSL? is die een beetje goede kwaliteit? want die op de DS is brak en ik heb geen zin in een vergeelde witte DS of een zwarte die binnen de kortste keren vol met krasjes zit (ja ik ben wel zuinig op mijn spullen).
New Super Mario Bros.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe game voor mn DS. Ik houd altijd al van Nintendo franchises, dus zat zelf te denken aan Mario & Luigi, maar misschien hebben jullie nog ideeen..?
Ik bezit reeds Mariokart en Animal Crossing..
Thx
Is die dan al te koop in de winkels? Komt toch pas eind deze maand uit?quote:
Naja, hij komt binnekort, dus je moet even wachten. Tenzij je importeert uiteraard.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is die dan al te koop in de winkels? Komt toch pas eind deze maand uit?
Kzal eens op schiphol kijken![]()
Daar heb ik dus weer niets aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, hij komt binnekort, dus je moet even wachten. Tenzij je importeert uiteraard.
Ahum.... Bovenstaande 'ze' ben ik dus...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:43 schreef MacGreagor het volgende:
ja inderdaad is wel relax maar pas op he met dat multiplayer.
je maakt haar natuurlijk zo in met ieder spel![]()
dan gaat ze het niet meer leuk vinden, dus laat haar zo nu en dan winnen
Over Mario Kart DS gesproken, ik herinner me nog dat wij nog eens een keertje zouden WiFi'en!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:33 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ahum.... Bovenstaande 'ze' ben ik dus...
Ík win met Mario Kart DS, ík win met Zookeeper, ík ga zo ontzettend gruwelijk meer punten halen in Tetris als dat spel hier is én ík ben natuurlijk véééééél slimmer, dus braintraining wordt ook een eitje.![]()
![]()
Dat klopt!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:15 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Over Mario Kart DS gesproken, ik herinner me nog dat wij nog eens een keertje zouden WiFi'en!
Ach soms importeer ik ,soms niet... sommige spellen zijn wel 40 waard (Mario Bros), maar Tetris en Metroid nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:25 schreef hellmania het volgende:
zeikneusbij de release heb ik de spellen die ik hebben wil binnen 3 dagen
![]()
20 euro is echt geen geldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:14 schreef JK het volgende:
Heb zojuist Resident Evil NDS gekocht voor 19,99 bij de Intertoys !
Was sinds vanmorgen in prijs verlaagd!
Heb 'm nog niet gespeeld, ga zo wel even kijken.. heb ook al een tijdje Advance Wars DS en Another Code liggen die ik nog eens moet gaan spelen
Zit alleen te wachten op The New Mario Bros wat nog 4 weken gaat duren.. en eens kijken of Tetris of Metroid Hunters binnenkort wat goedkoper wordt, 40 euro vind ik te veel geld.
Je moet sommetjes zsm oplossen, stukken tekst hardop voorlezen, puzzelen, tekenen, sudoku-en; en meer in die richting.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef mini-lellan het volgende:
dat Brain Age spel hea...hoe werkt dat eigelijk moet je een beetje kruiswoord puzzels oplossen?![]()
Ik loop voor alle drie nog niet echt warm, hoewel Mario Hoops misschien wel een leuke game is om tussendoor te spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van MegaMan ZX
Mario Hoops 3 on 3 scans
3 maal Kirby
Scans van drie nieuwe DS games
Je kan gewoon Nederlandse spellen op een Japanse DS spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef xienix84 het volgende:
Vraagje: Als ik in Japan een Nintendo DS koop, kan ik dan ook games uit Nederland spelen? Of moet je daarvoor een Nl'se versie hebben?
Dank
Mario&Luigi isquote:Op zondag 28 mei 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
Tetris DS is
We zijn hier gisteren de hele middag non stop bezig geweest met dat spel.
waar?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik vind Tetris ook erg leuk! Ga 't zo eens even online uitproberen.
Mijn record staat nu op 113 lines....das volgens mij best bagger.
Gaan er trouwens nog mensen naar de Gamersdag op 10 juni?
Hoe de fuck?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god, er zijn nu allemaal packs met de ds lite.
Ik kan deze kopen voor 209:
[afbeelding]
En deze voor 177:
[afbeelding]
Ga denk ik voor 1.
//nou ja, eigelijk niet, hoef metroid pinball helemaal niet.
Ik zou daar Phoenix Wright of Castlevania voor nemen, ipv Kirby.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik ben er uit, ik bestel een ds lite met super mario, trauma center en nog een titel, miss kirby.
Phoenix Wright, naar mijn mening (en die van vele anderen) de beste game op de DS.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:13 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit heul te twijfelen tussen deze :
Kirby power paintbrush
Phoenix Wright
Wario
animal crossing
Project Rub
Brain Training
Metroid Prime
Persoonlijk zou ik Kirby verdere bovenaan zetten, en Wario achteraan.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime - Phoenix Wright -Project Rub 2! - Animal Crossing - Wario - Kirby - Brain age.
In die volgorde mits je een wifi verbinding hebt.
vast wel uiteindelijk. bij launch zijn enkel zwart en wit beschikbaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef Slayage het volgende:
Krijg je hier nou ook die mint blauwe versie van de lite?
Sommige wel sommigen niet. Ik vind Touch Tower, Mission en Puzzel erg leuk, de rest niet zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegen die andere modi van tetris ds veel toe? genoeg om zich te onderscheiden van het standaard tetris?
quote:U krijgt bericht zodra de order verstuurd is.
Gelieve mij in te lichten over updates van onderstaande artikel(en):
New Super Mario Bros. (NDS) (Import)
Nintendo DS Lite - Zwart
Bedankt voor uw online bestelling bij ons!
De DS laadt nu weer op, dat ding kan beter aan de muur blijven hangen. Tetris is meteen hier het meest gespeelde spel, je zit safe als je die kooptquote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegen die andere modi van tetris ds veel toe? genoeg om zich te onderscheiden van het standaard tetris?
Waar heb je besteld?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Wessiej het volgende:
How pimpn is this:
Uw order is succesvol verwerkt!
[..]
Geen Mario Kart? Blasphemy!!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime - Phoenix Wright -Project Rub 2! - Animal Crossing - Wario - Kirby - Brain age.
In die volgorde mits je een wifi verbinding hebt.
Waar heb je het besteld?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Wessiej het volgende:
How pimpn is this:
Uw order is succesvol verwerkt!
[..]
zuiderpark-computers.nlquote:
whehe, je moet eerst is ff over de 200 linesquote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik vind Tetris ook erg leuk! Ga 't zo eens even online uitproberen.
Mijn record staat nu op 113 lines....das volgens mij best bagger.
Gaan er trouwens nog mensen naar de Gamersdag op 10 juni?
Ik denk alleen dat de combinatie rumble pack en touchscreen niet bij alle spelen even geweldig is.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ds/online/ds_shindou/index.html
lite rumble pack
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen, maar ik heb een groot probleem. Telkens als ik online wil spelen, disconnect ie in een keer. Alles lukt, ik join een game, en na een seconde of 3 komt er een melding binnen dat ik gedisconnect ben.Mijn router staat goed ingesteld, evenals mijn DS. Iemand hier ervaring mee?
Daar hebben ze wat op gevonden. Deze rumble pack maakt namelijk lawaai inplaats van trillingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de combinatie rumble pack en touchscreen niet bij alle spelen even geweldig is.
quote:
Ik vind het enige, echte grote minpunt de eindbazen. Die zijn zo belachelijk simpel dat ze er net zo goed niet in hadden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Thomper het volgende:
Ben ik weer, terug uit Griekenland, en dan die score voor Mario.Ik kon mijn importversie van het spel net meepikken voor twee weekjes Griekenland, en heb de game nu al drie keer uitgespeeld, alle werelden ontdekt, alle muntjes verzameld, heerlijk. 7.7? Onzin. Een 9.5 is wellicht overdreven, maar beter dan dit kan je niet krijgen op platformgebied. De 3D beelden vond ik bovendien wel iets toevoegen: het maakte het net wat dynamischer. Dansende goomba's en hoppende Koopa's zijn veel levendiger zonder sprites, en ik vind het een kleine verandering die het allemaal net wat frisser maakt.
Een 9. Verdiende negen.
Nou ik kijk wel uit naar de nieuwe Yoshi's Island. De screenshots zien er veelbelovend uit:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Yoshi Touch 'n Go is erg verslavend, je wil steeds iets verder komen. Nooit gedacht dat ik een Yoshi-spel leuk zou vinden
quote:May 30, 2006
CAGs Score DS Lites from Target, Walmart
A busy week for the CAG Moderators...
Trakan reports he was shopping at his local Target, when he noticed a display case full of DS Lites. Knowing that the release date is June 11th, Trakan kept his cool and simply asked if he could buy one. The rest is street date breaking history.
UPDATE: Other CAGs have reported successfully purchasing DS Lites from Target & Walmart.
Mijn favo GBA gamequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Yoshi's Island moet echt wel gaaf gaan worden. Deel 1 was een van m'n favoriete spellen op de SNES.
Voor mij staat ie op de 2de plaatsquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:53 schreef BMH het volgende:
DSL Street date broken!
[..]
[..]
Mijn favo GBA game![]()
Nu heb je het gedaan hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Thomper het volgende:
Ben ik weer, terug uit Griekenland, en dan die score voor Mario.Ik kon mijn importversie van het spel net meepikken voor twee weekjes Griekenland, en heb de game nu al drie keer uitgespeeld, alle werelden ontdekt, alle muntjes verzameld, heerlijk. 7.7? Onzin. Een 9.5 is wellicht overdreven, maar beter dan dit kan je niet krijgen op platformgebied. De 3D beelden vond ik bovendien wel iets toevoegen: het maakte het net wat dynamischer. Dansende goomba's en hoppende Koopa's zijn veel levendiger zonder sprites, en ik vind het een kleine verandering die het allemaal net wat frisser maakt.
Een 9. Verdiende negen.
Mooi, dus ze zijn niet moeilijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind het enige, echte grote minpunt de eindbazen. Die zijn zo belachelijk simpel dat ze er net zo goed niet in hadden kunnen zitten.
Ik ben nu dus Princess Peach aan het spelen, maar dan merk je dat Mario toch wel een klasse apart is nog. Bij Princess Peach word je echt aan de hand meegenomen door de levels en dat is echt jammer. Twee moeilijkheidsgraden of het uitschakelen van de extra tips was geen overbodige luxe geweest.
Nope ze zijn niet moeilijk. Alleen de laatste bowser is irritant maar niet moeilijk. Waarschijnlijk omdat je je leven gewoon de hele tijd erbij kan krijgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mooi, dus ze zijn niet moeilijkIk heb een hekel aan eindbasen
Ze zorgen er altijd voor dat je het spel weglegt
Mits ze natuurlijk te moeilijk zijn heh
![]()
net zoals in SMB3 jeweettochquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef Lexie het volgende:
Die eindbazen zijn inderdaad echt kont. Met een vuurballetje schiet je ze binnen 2 seconden af, waartf slaat dat op.
.quote:Mario Hoops 3-on-3 bevat personages uit Final Fantasy
Nieuws | 31 mei 2006 - Het basketbalspel Mario Hoops 3-on-3 wat in ontwikkeling is bij Square Enix bevat enkele verborgen personages uit de Final Fantasy-serie, waar Square Enix eveneens voor verantwoordelijk is. Welke personages dit zijn is nog hoogst onduidelijk, maar we wachten met spanning af. Cloud, Tifa, Zell of Squall? Wie weet...
Tenslotte wisten Square Enix en Nintendo op een persbijeenkomst nog wat informatie vrij te geven met betrekking tot deze game. Basketballen met de personages moet zeer simpel doch doeltreffend in elkaar steken. Door bijvoorbeeld drie keer te tikken op de grond laat je de bal drie keer stuiteren (dribbelen). Door een veeg met je stylus over het touchscreen te maken schiet je de bal ergens naartoe.
Mario Hoops 3-on-3 moet op 27 juli al uitkomen in Japan voor 4800 Japanse yen. Dat is omgerekend 36 euro. Wanneer Mario Hoops 3-on-3 in Europa uit komt is nog onduidelijk.
Een heule goeie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan de titel Osu! Tatakae! Ouendan! importeren.
Is het een goeie ?
Ouendan is het leukste import spel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan de titel Osu! Tatakae! Ouendan! importeren.
Is het een goeie ?
Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken met de stylus. Ik ben zelf nog niet zo overtuigd van het totaal controleren van een karakter met de stylus, omdat mijn hand er dan vaak toch iets voor zit waardoor de actie minder overzichtelijk wordt.quote:
Ik heb me langer vermaakt met Peach dan NSMB. Ondanks dat hij makkelijker is is de levensduur aanzienlijk langer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben nu dus Princess Peach aan het spelen, maar dan merk je dat Mario toch wel een klasse apart is nog. Bij Princess Peach word je echt aan de hand meegenomen door de levels en dat is echt jammer. Twee moeilijkheidsgraden of het uitschakelen van de extra tips was geen overbodige luxe geweest.
Ja het werkt met Prime hunters ook niet prettigquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken met de stylus. Ik ben zelf nog niet zo overtuigd van het totaal controleren van een karakter met de stylus, omdat mijn hand er dan vaak toch iets voor zit waardoor de actie minder overzichtelijk wordt.
Oh dat vind ik juist wel. Werkt perfect voor mij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja het werkt met Prime hunters ook niet prettig
Nee ik ben veels te veel bezig met hoe hou ik dat ding vastquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist wel. Werkt perfect voor mij.
Ik hou hem eigenlijk een beetje tegen met mijn pink, en dan schieten met mn wijsvinger. En gewoon bewegen met de stylus. Ik vind het heerljk spelen, al moet ik af en toe wel even mijn houding veranderenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:04 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee ik ben veels te veel bezig met hoe hou ik dat ding vast
litequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:04 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee ik ben veels te veel bezig met hoe hou ik dat ding vast
Ja de PU techniekquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hou hem eigenlijk een beetje tegen met mijn pink, en dan schieten met mn wijsvinger. En gewoon bewegen met de stylus. Ik vind het heerljk spelen, al moet ik af en toe wel even mijn houding veranderen
Online speelt iedereen vet laf, das dan wel weer jammer. Gelukkig heb ik genoeg vrienden (quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja de PU techniekpink er achter
Maar ik moet eerst die hele singleplayer zien door te komen nog
Aangezien iedereen die shockoil gebruikt online
Ja he` of ze komen met die shockoil of snipen als de helquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Online speelt iedereen vet laf, das dan wel weer jammer. Gelukkig heb ik genoeg vrienden () met een DS en MPH
Ik heb hem al geimporteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die een Lite importeren eigenlijk? Het is wel erg verleidelijk.
da's het nu niet meer waard. over 3 weken is de lite al in europa.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die een Lite importeren eigenlijk? Het is wel erg verleidelijk.
Staat dat vast?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Xrenity het volgende:
Maar je kan nu misschien beter wachten op 23 juni
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
GO!
quote:Order Summary / Shipping Details:
1 x Nintendo DS Lite (Crystal White) 110V (For Nintendo DS / Jap US$ 199.90
1 x USB Recharge Cable (For Nintendo DS Lite) US$ 4.99
1 x Shipping and Handling (DHL) US$ 26.00
-------------------------------------------------------------------------------
Total: US$ 230.89
Same here, zit ook nog te twijfelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik wacht wel even tot de DS lite uit is in Nederland. In de winkel ga ik wel beslissen of ik een witte of zwarte neem want mijn mening verandert nu nog per dag.
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Gewoon via airmail doen.quote:
En Lites...en die presentator kwaakte hem neer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo DS met brain training op Editie NL (RTL4) nu.
idd, vooral omdat de presentatoren het op een DS lite speeldenquote:
Op originele grootte weergeven op zo'n 104cm schermquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef BMH het volgende:
Ik haat het dat DS beelden soms het hele beeld vullen in tv programma's.. Zie je een game met een resolutie van 240x190 op een 104 cm plasma tv... ARRGGG
*applausquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef BMH het volgende:
Ik haat het dat DS beelden soms het hele beeld vullen in tv programma's.. Zie je een game met een resolutie van 240x190 op een 104 cm plasma tv... ARRGGG
verkapte schep-op-over-te-grote-plasma-tv postquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef BMH het volgende:
nee, je betaalt alleen wat meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu ongeduldigZe doen toch niet echt a-relax bij de douane toch?
PSP gamequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFIII filmpje:
http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6014.html
Laadtijden!
Echt weer op z'n Hollands zeg, ik ben zuuuuuuuuunigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Xrenity het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)hersengymnastiek.xml
DS/BT bij Editie NL
Mijne is uit Kowlon vertrokken!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn zwarte DS lite bij de Makro halen, incl mn personeelskorting komt ie dan op 130 euro, en dat is incl 2 jaar Nederlandse garantie
Importeren
Ik wacht nog wel ff met kopen. Moet eerst mijn geld terug hebben van de belastingdienst. (¤450 >_<)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn zwarte DS lite bij de Makro halen, incl mn personeelskorting komt ie dan op 130 euro, en dat is incl 2 jaar Nederlandse garantie
Importeren
Gotta love those fellas.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel ff met kopen. Moet eerst mijn geld terug hebben van de belastingdienst. (¤450 >_<)
Je hebt toch een reserve gekregen? Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef mini-lellan het volgende:
Weet iemand trouwens waar je een stylus (van Nintendo dus) kan kopen?
ben namelijk me eerste stylus na 1 jaar alweer kwijt....denk ik...![]()
jawel..maar als die ook binnen de koortste keren oowk weg is..quote:Op zondag 4 juni 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hebt toch een reserve gekregen? Ik in ieder geval wel.
quote:DHL Tracking history
Date and Time Status Location
6/3/2006 8:00 pm In transit. Amsterdam, Netherlands
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Zo dichtbij, maar toch zo ver weg...
[..]
quote:DHL Tracking history
Date and Time Status Location
11/3/2006 8:00 pm In transit. Amsterdam, Netherlands
Ik hoop voor je dat het pakje niet word aangeraakt door de duane.. Maar daar kom je morgen/overmorgen wel achterquote:
Je moet ze ook in het doosje stoppen als je klaar bent..quote:Op maandag 5 juni 2006 13:39 schreef Platina het volgende:
Waarom zijn die kutspellen zo immens klein![]()
Nu kan ik me Advance Wars DS nergens vinden![]()
Je kan natuurlijk ook zon handig opbergtasje kopen, kan je de ds + kabeltjes + spellen in een keer bewaren/meenemenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef Platina het volgende:
Ja dat dioe ik nu ook, maar heb ik op vakantie nooit zin om die doosjes mee te slepen.
Het blijft een land zonder gekwijt van enige smaak..quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef Thomper het volgende:
Altijd interessant: een overzichtje van hoe de DS het in Engeland deed in 2005. Beetje teveel om hier te posten, met plaatjes en al, dus klik.
heb ik al, alleen die is alleen voor de DS ^^quote:Op maandag 5 juni 2006 17:24 schreef Tware het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zon handig opbergtasje kopen, kan je de ds + kabeltjes + spellen in een keer bewaren/meenemen
quote:6/6/2006
2:24 am Clearance Delay Amsterdam, Netherlands
2:24 am Processed for clearance Amsterdam, Netherlands
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:57 schreef ThijsThijs het volgende:
Kun je ook internetten met de nintendo ds lite?
Dus netzoals op de Playstation Portable met een browser?
Thijs,![]()
Operaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Dus gewoon internetten, (misschien een beetje domme vraag) Kan er msn op of via de browser web msn?
Zo te horen kun je beter een PSP kopen. Een DS is echt voornamelijk een game-apparaat dat verder niet zoveel kan. Filmpjes en foto's bekijken en muziek luisteren kan wel op de PSP. Daar kun je ook een memorycard voor kopen waarmee je eigen dingen op je PSP kan zetten. De PSP is wel een stukje duurder helaas.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Was dit trouwens mogelijk met de 'oude' DS?
Zit er een geheugenkaart in of zou je die er misschien bij kopen zodat je zelf foto's, mp3's of filmpjes erop kan zetten?
Kun je er mee op msn (misschien d.m.v. web messenger?)?
cker cker errug mooiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag even de DS Lite gezien bij de Nedgame in Enschede (demo-apparaat). Erg mooi apparaatje. Nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen.
De Nintendo DS is een gaming-handheld. Out of the box is het alleen in staat om te gamen & lokaal te chatten.. Alle andere functies als internetten & video's bekijken kun je pas doen met software & of hardware die je los moet kopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Was dit trouwens mogelijk met de 'oude' DS?
Zit er een geheugenkaart in of zou je die er misschien bij kopen zodat je zelf foto's, mp3's of filmpjes erop kan zetten?
Kun je er mee op msn (misschien d.m.v. web messenger?)?
As it should (ik heb wel een laptop voor de rest van de meuk)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
De Nintendo DS is een gaming-handheld. Out of the box is het alleen in staat om te gamen & lokaal te chatten.. Alle andere functies als internetten & video's bekijken kun je pas doen met software & of hardware die je los moet kopen.
Maximaal 25% van de totale prijs incl.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, jullie hadden gelijk. Mijn DS Lite wordt dus vastgehouden door de douane. Op wat voor termijn/kosten kan ik rekenen? En kan ik het pakje straks ook gewoon weigeren?
Geen aangezien je toch geen lite hebtquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
maar welke carry case zal ik eens halen voor de ds lite die ik niet heb
bovenste scherm beschermen is idd niet echt nodig. een plakkertje op het touchscreen is zeker aan te radenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:30 schreef jap85 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een screenpotector voor de ds? Als ie in je zak of waar dan ook zit waar ie zou kunnen beschadigen zit ie toch dicht waardoor het scherm zowieso is afgedekt?
The DS is dead.. Long live the DS lite!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hardwarecijfers Japan
[afbeelding]
Nog niet officieel
Die zwarte is lelijk als je em open hebt. Hij glanst namelijk niet aan de binnenkantquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die witte is eigenlijk helemaal niet zo mooi...
Rechts is de mac.. links de DS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso, wat is dat opstaande randje bovenaan? En die schermen die OP de console liggen en niet erin?
Wat een kutding
Cool dat hij toch zo snel binnen is gekomen.quote:
Hij staat mooier bij een iBookquote:
Die heb ik gecanceled.quote:
Dat is beter. Geen vingervlekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Die zwarte is lelijk als je em open hebt. Hij glanst namelijk niet aan de binnenkant![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is beter. Geen vingervlekken.
iets van 200 euro met douanetoeslag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef jap85 het volgende:
Wat ben je er nu in totaal aan kwijt geweest strolie?
Ik wacht trouwens gewoon tot de 23e en haal een zwarte![]()
Ben niet echt van de ipodhype en vind sowiezo zwarte electronica stijlvol![]()
Oja, valt nog mee opzich, maar het had het mij niet waard geweest. Wel mooi dat je iig geen dooie pixels oid hebt. En nu wel veel mee spelen de komende 2 weken hequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
iets van 200 euro met douanetoeslag.
Geen dode pixels idd. Opladen op 110v is ook geen probleem aangezien ik hem oplaad via de USB poort van mijn laptop of 360. Ga straks heerlijk relax met Super Mario beginnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef jap85 het volgende:
Oja, valt nog mee opzich, maar het had het mij niet waard geweest. Wel mooi dat je iig geen dooie pixels oid hebt. En nu wel veel mee spelen de komende 2 weken he![]()
quote:
quote:
Verwacht je dat ik doorklik?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screenshots Tingle game voor de DS
Ik haal hem ook morgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ze hadden brain training nog niet binnen bij le dixonsmorgen
![]()
Is jeuxfrance.com van jou?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:42 schreef Thomper het volgende:
Verwacht je dat ik doorklik?Ik haal hem wel van mien eigen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |