Operaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Dus gewoon internetten, (misschien een beetje domme vraag) Kan er msn op of via de browser web msn?
Zo te horen kun je beter een PSP kopen. Een DS is echt voornamelijk een game-apparaat dat verder niet zoveel kan. Filmpjes en foto's bekijken en muziek luisteren kan wel op de PSP. Daar kun je ook een memorycard voor kopen waarmee je eigen dingen op je PSP kan zetten. De PSP is wel een stukje duurder helaas.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Was dit trouwens mogelijk met de 'oude' DS?
Zit er een geheugenkaart in of zou je die er misschien bij kopen zodat je zelf foto's, mp3's of filmpjes erop kan zetten?
Kun je er mee op msn (misschien d.m.v. web messenger?)?
cker cker errug mooiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag even de DS Lite gezien bij de Nedgame in Enschede (demo-apparaat). Erg mooi apparaatje. Nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen.
De Nintendo DS is een gaming-handheld. Out of the box is het alleen in staat om te gamen & lokaal te chatten.. Alle andere functies als internetten & video's bekijken kun je pas doen met software & of hardware die je los moet kopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Was dit trouwens mogelijk met de 'oude' DS?
Zit er een geheugenkaart in of zou je die er misschien bij kopen zodat je zelf foto's, mp3's of filmpjes erop kan zetten?
Kun je er mee op msn (misschien d.m.v. web messenger?)?
As it should (ik heb wel een laptop voor de rest van de meuk)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
De Nintendo DS is een gaming-handheld. Out of the box is het alleen in staat om te gamen & lokaal te chatten.. Alle andere functies als internetten & video's bekijken kun je pas doen met software & of hardware die je los moet kopen.
Maximaal 25% van de totale prijs incl.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, jullie hadden gelijk. Mijn DS Lite wordt dus vastgehouden door de douane. Op wat voor termijn/kosten kan ik rekenen? En kan ik het pakje straks ook gewoon weigeren?
Geen aangezien je toch geen lite hebtquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
maar welke carry case zal ik eens halen voor de ds lite die ik niet heb
bovenste scherm beschermen is idd niet echt nodig. een plakkertje op het touchscreen is zeker aan te radenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:30 schreef jap85 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een screenpotector voor de ds? Als ie in je zak of waar dan ook zit waar ie zou kunnen beschadigen zit ie toch dicht waardoor het scherm zowieso is afgedekt?
The DS is dead.. Long live the DS lite!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hardwarecijfers Japan
[afbeelding]
Nog niet officieel
Die zwarte is lelijk als je em open hebt. Hij glanst namelijk niet aan de binnenkantquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die witte is eigenlijk helemaal niet zo mooi...
Rechts is de mac.. links de DS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso, wat is dat opstaande randje bovenaan? En die schermen die OP de console liggen en niet erin?
Wat een kutding
Cool dat hij toch zo snel binnen is gekomen.quote:
Hij staat mooier bij een iBookquote:
Die heb ik gecanceled.quote:
Dat is beter. Geen vingervlekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Die zwarte is lelijk als je em open hebt. Hij glanst namelijk niet aan de binnenkant![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is beter. Geen vingervlekken.
iets van 200 euro met douanetoeslag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef jap85 het volgende:
Wat ben je er nu in totaal aan kwijt geweest strolie?
Ik wacht trouwens gewoon tot de 23e en haal een zwarte![]()
Ben niet echt van de ipodhype en vind sowiezo zwarte electronica stijlvol![]()
Oja, valt nog mee opzich, maar het had het mij niet waard geweest. Wel mooi dat je iig geen dooie pixels oid hebt. En nu wel veel mee spelen de komende 2 weken hequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
iets van 200 euro met douanetoeslag.
Geen dode pixels idd. Opladen op 110v is ook geen probleem aangezien ik hem oplaad via de USB poort van mijn laptop of 360. Ga straks heerlijk relax met Super Mario beginnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef jap85 het volgende:
Oja, valt nog mee opzich, maar het had het mij niet waard geweest. Wel mooi dat je iig geen dooie pixels oid hebt. En nu wel veel mee spelen de komende 2 weken he![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |