idd, vooral omdat de presentatoren het op een DS lite speeldenquote:
Op originele grootte weergeven op zo'n 104cm schermquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef BMH het volgende:
Ik haat het dat DS beelden soms het hele beeld vullen in tv programma's.. Zie je een game met een resolutie van 240x190 op een 104 cm plasma tv... ARRGGG
*applausquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef BMH het volgende:
Ik haat het dat DS beelden soms het hele beeld vullen in tv programma's.. Zie je een game met een resolutie van 240x190 op een 104 cm plasma tv... ARRGGG
verkapte schep-op-over-te-grote-plasma-tv postquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef BMH het volgende:
nee, je betaalt alleen wat meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu ongeduldigZe doen toch niet echt a-relax bij de douane toch?
PSP gamequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFIII filmpje:
http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6014.html
Laadtijden!
Echt weer op z'n Hollands zeg, ik ben zuuuuuuuuunigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Xrenity het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)hersengymnastiek.xml
DS/BT bij Editie NL
Mijne is uit Kowlon vertrokken!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn zwarte DS lite bij de Makro halen, incl mn personeelskorting komt ie dan op 130 euro, en dat is incl 2 jaar Nederlandse garantie
Importeren
Ik wacht nog wel ff met kopen. Moet eerst mijn geld terug hebben van de belastingdienst. (¤450 >_<)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn zwarte DS lite bij de Makro halen, incl mn personeelskorting komt ie dan op 130 euro, en dat is incl 2 jaar Nederlandse garantie
Importeren
Gotta love those fellas.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel ff met kopen. Moet eerst mijn geld terug hebben van de belastingdienst. (¤450 >_<)
Je hebt toch een reserve gekregen? Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef mini-lellan het volgende:
Weet iemand trouwens waar je een stylus (van Nintendo dus) kan kopen?
ben namelijk me eerste stylus na 1 jaar alweer kwijt....denk ik...![]()
jawel..maar als die ook binnen de koortste keren oowk weg is..quote:Op zondag 4 juni 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hebt toch een reserve gekregen? Ik in ieder geval wel.
quote:DHL Tracking history
Date and Time Status Location
6/3/2006 8:00 pm In transit. Amsterdam, Netherlands
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Zo dichtbij, maar toch zo ver weg...
[..]
quote:DHL Tracking history
Date and Time Status Location
11/3/2006 8:00 pm In transit. Amsterdam, Netherlands
Ik hoop voor je dat het pakje niet word aangeraakt door de duane.. Maar daar kom je morgen/overmorgen wel achterquote:
Je moet ze ook in het doosje stoppen als je klaar bent..quote:Op maandag 5 juni 2006 13:39 schreef Platina het volgende:
Waarom zijn die kutspellen zo immens klein![]()
Nu kan ik me Advance Wars DS nergens vinden![]()
Je kan natuurlijk ook zon handig opbergtasje kopen, kan je de ds + kabeltjes + spellen in een keer bewaren/meenemenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef Platina het volgende:
Ja dat dioe ik nu ook, maar heb ik op vakantie nooit zin om die doosjes mee te slepen.
Het blijft een land zonder gekwijt van enige smaak..quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef Thomper het volgende:
Altijd interessant: een overzichtje van hoe de DS het in Engeland deed in 2005. Beetje teveel om hier te posten, met plaatjes en al, dus klik.
heb ik al, alleen die is alleen voor de DS ^^quote:Op maandag 5 juni 2006 17:24 schreef Tware het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zon handig opbergtasje kopen, kan je de ds + kabeltjes + spellen in een keer bewaren/meenemen
quote:6/6/2006
2:24 am Clearance Delay Amsterdam, Netherlands
2:24 am Processed for clearance Amsterdam, Netherlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |