Zelfde hier in huis, al een DS sinds het begin uit JPN, dus komt er een DSL bij, en die is voor mij (aangezien vriendin hem praktisch in beslag heeft genomen vanwege Animal Crossing)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:32 schreef MacGreagor het volgende:
Ik heb al een gewone ds vanaf het begin.
Ik verheug me al heel erg op de ds lite maar nu wil me vriendin die kopen.
Voor ons zegt ze!![]()
Dat wil ik niet ik wil de ds lite voor MIJ MIJ MIJ MIJ![]()
(denk ik nou verkeerd??)
Zal wel een lijstje met verzoek games makenquote:MeZZin schreef
[..]
Tnx.
Trouwens misschien is het een beter idee als jullie een paar verzoek games aanvragen ofzo ... (er zijn namelijk te veel games om gelijk in een keer in te voeren tevens heb ik nog geen ds dus ben nog niet heel bekend ermee).
Ach we multiplayeren regelmatig op de cube enzo (Mario Party/Kart) en dat gaat prima hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:43 schreef MacGreagor het volgende:
ja inderdaad is wel relax maar pas op he met dat multiplayer.
je maakt haar natuurlijk zo in met ieder spel![]()
dan gaat ze het niet meer leuk vinden, dus laat haar zo nu en dan winnen
Tnx en ja ik wacht op de DS lite. Dus ik hou het nu wel een beetje bij maar ben nog meer bezig met GC en GBA voor nu vandaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Zelfde hier in huis, al een DS sinds het begin uit JPN, dus komt er een DSL bij, en die is voor mij (aangezien vriendin hem praktisch in beslag heeft genomen vanwege Animal Crossing)
En een 2e is wel relaxed voor multiplayer enzo
[..]
Zal wel een lijstje met verzoek games maken
Je gaat de ds kopen als de lite hier uitkomt zeker?
Oh, en de beta 0.0.0.0.0.0.1 interface ziet er prima uit
Moet je voor de verzoeken alleen namen hebben van het spel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:47 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx en ja ik wacht op de DS lite. Dus ik hou het nu wel een beetje bij maar ben nog meer bezig met GC en GBA voor nu vandaar.
Namen zijn prima de linkjes moet ik namelijk zelf opbreken in stukjes en voeren aan de pricecompare ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:02 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Moet je voor de verzoeken alleen namen hebben van het spel?
Of ook linkjes van diverse webshops?
Bij de witte DS lite is de shell gewoon wit, maar er zit een plastic laagje overheen. Op die manier zal de verf dus nooit loslatenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoe zit het eigelijk met de lak/verf op de DSL? is die een beetje goede kwaliteit? want die op de DS is brak en ik heb geen zin in een vergeelde witte DS of een zwarte die binnen de kortste keren vol met krasjes zit (ja ik ben wel zuinig op mijn spullen).
New Super Mario Bros.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe game voor mn DS. Ik houd altijd al van Nintendo franchises, dus zat zelf te denken aan Mario & Luigi, maar misschien hebben jullie nog ideeen..?
Ik bezit reeds Mariokart en Animal Crossing..
Thx
Is die dan al te koop in de winkels? Komt toch pas eind deze maand uit?quote:
Naja, hij komt binnekort, dus je moet even wachten. Tenzij je importeert uiteraard.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is die dan al te koop in de winkels? Komt toch pas eind deze maand uit?
Kzal eens op schiphol kijken![]()
Daar heb ik dus weer niets aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, hij komt binnekort, dus je moet even wachten. Tenzij je importeert uiteraard.
Ahum.... Bovenstaande 'ze' ben ik dus...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:43 schreef MacGreagor het volgende:
ja inderdaad is wel relax maar pas op he met dat multiplayer.
je maakt haar natuurlijk zo in met ieder spel![]()
dan gaat ze het niet meer leuk vinden, dus laat haar zo nu en dan winnen
Over Mario Kart DS gesproken, ik herinner me nog dat wij nog eens een keertje zouden WiFi'en!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:33 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ahum.... Bovenstaande 'ze' ben ik dus...
Ík win met Mario Kart DS, ík win met Zookeeper, ík ga zo ontzettend gruwelijk meer punten halen in Tetris als dat spel hier is én ík ben natuurlijk véééééél slimmer, dus braintraining wordt ook een eitje.![]()
![]()
Dat klopt!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:15 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Over Mario Kart DS gesproken, ik herinner me nog dat wij nog eens een keertje zouden WiFi'en!
Ach soms importeer ik ,soms niet... sommige spellen zijn wel 40 waard (Mario Bros), maar Tetris en Metroid nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:25 schreef hellmania het volgende:
zeikneusbij de release heb ik de spellen die ik hebben wil binnen 3 dagen
![]()
20 euro is echt geen geldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:14 schreef JK het volgende:
Heb zojuist Resident Evil NDS gekocht voor 19,99 bij de Intertoys !
Was sinds vanmorgen in prijs verlaagd!
Heb 'm nog niet gespeeld, ga zo wel even kijken.. heb ook al een tijdje Advance Wars DS en Another Code liggen die ik nog eens moet gaan spelen
Zit alleen te wachten op The New Mario Bros wat nog 4 weken gaat duren.. en eens kijken of Tetris of Metroid Hunters binnenkort wat goedkoper wordt, 40 euro vind ik te veel geld.
Je moet sommetjes zsm oplossen, stukken tekst hardop voorlezen, puzzelen, tekenen, sudoku-en; en meer in die richting.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef mini-lellan het volgende:
dat Brain Age spel hea...hoe werkt dat eigelijk moet je een beetje kruiswoord puzzels oplossen?![]()
Ik loop voor alle drie nog niet echt warm, hoewel Mario Hoops misschien wel een leuke game is om tussendoor te spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van MegaMan ZX
Mario Hoops 3 on 3 scans
3 maal Kirby
Scans van drie nieuwe DS games
Je kan gewoon Nederlandse spellen op een Japanse DS spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef xienix84 het volgende:
Vraagje: Als ik in Japan een Nintendo DS koop, kan ik dan ook games uit Nederland spelen? Of moet je daarvoor een Nl'se versie hebben?
Dank
Mario&Luigi isquote:Op zondag 28 mei 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
Tetris DS is
We zijn hier gisteren de hele middag non stop bezig geweest met dat spel.
waar?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik vind Tetris ook erg leuk! Ga 't zo eens even online uitproberen.
Mijn record staat nu op 113 lines....das volgens mij best bagger.
Gaan er trouwens nog mensen naar de Gamersdag op 10 juni?
Hoe de fuck?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god, er zijn nu allemaal packs met de ds lite.
Ik kan deze kopen voor 209:
[afbeelding]
En deze voor 177:
[afbeelding]
Ga denk ik voor 1.
//nou ja, eigelijk niet, hoef metroid pinball helemaal niet.
Ik zou daar Phoenix Wright of Castlevania voor nemen, ipv Kirby.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik ben er uit, ik bestel een ds lite met super mario, trauma center en nog een titel, miss kirby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |