Een zwarte Ds.lite hoort in de hand. Niet in de TT.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Xrenity het volgende:
Had iets van de zwarte lite in de TT vermeld
Ja bij meteos, mijn saves zijn bij dat spel ook ineens wegquote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg steeds vaker dat ie een DS cartridge soms niet herkent, bekend probleem?
Hier ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, nog steeds nergens last van hier
Maar ik denk dat vuil veel meer zal opvallen op de witte.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
de zwarte zou wel eens erg vingerafdrukgevoelig kunnen zijn, net zoals de psp.
Ik heb de witte nu een maand ofzo, tenzij je echt een vuillak bentquote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Maar ik denk dat vuil veel meer zal opvallen op de witte.
Ben er zelf nogsteeds niet uit welke ik wil. Wit is hip, maar die zwarte heeft ook wel wat.
Koop project rub. Als je dan nog wat kan zien ben je een juiste ds gebruikerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb de witte nu een maand ofzo, tenzij je echt een vuillak bentvalt het reuze mee met vuiligheid, qua krasgevoeligheid: niks te zien hier
![]()
Ik heb het over de buitenkantquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Koop project rub. Als je dan nog wat kan zien ben je een juiste ds gebruiker
Heb zelf een witte laptop en die zit wel onder de krassen (dagelijks in de trein en in de tas....) maar ze vallen gewoon niet op. Probeer dat maar een met zwart... elk krasje zie je....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb de witte nu een maand ofzo, tenzij je echt een vuillak bentvalt het reuze mee met vuiligheid, qua krasgevoeligheid: niks te zien hier
![]()
oplossing: beidequote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06211/wiidscomp1kj.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hmm, moeilijk, moeilijk.
Jep vanavond stond geplanned om wat gegevens weer op te voeren.... (heb nu wat minder tijd baten kaitos kost veel tijd om uit te spelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:09 schreef philipnorth het volgende:
Het is gewoon irritant dat ik moet kiezen
En ik ga niet wachten tot we hier die Navy en Lite Blue hebben.
Ik maak m'n keuze wel in de winkel als ik ze in t echt zie
MeZZin: heb je nog plannen om de DS lijst uit te breiden?
Mooi, can't wait, vind je initiatief met de pricecompare sowiesoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:57 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Jep vanavond stond geplanned om wat gegevens weer op te voeren.... (heb nu wat minder tijd baten kaitos kost veel tijd om uit te spelen)
Zo zal het gaan ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef MacGreagor het volgende:
ja precies en als we dan tegen elkaar gamen pakt ze altijd de lite natuurlijk omdat zij die betaald heeft.
Schrijf een userreview, een van de geweldige functies van FOK! waar je gratis gebruik van kunt makenquote:
De laatste keer dat ik gekeken heb kwam NSMB pas de 23e in nederland uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Schrijf een userreview, een van de geweldige functies van FOK! waar je gratis gebruik van kunt maken
Huh? Alleen in het zwart of ook de witte? *paniek*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef jap85 het volgende:
Ik neem een zwarte! Echt blij dat ie in het zwart wordt gereleased hier![]()
Ik zie importkansenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef kipknots het volgende:
Nog wat grappig nieuws uit Japan: http://www.joystiq.com/20(...)e-in-value-in-japan/
En daar zijn weer importwinkels als dvdboxoffice, play-asia, lik-sang, VideoGamesPlus en in dit geval ook de Nedgame voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Wii het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gekeken heb kwam NSMB pas de 23e in nederland uit..
Tnx.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Mooi, can't wait, vind je initiatief met de pricecompare sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |