zuiderpark-computers.nlquote:
whehe, je moet eerst is ff over de 200 linesquote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik vind Tetris ook erg leuk! Ga 't zo eens even online uitproberen.
Mijn record staat nu op 113 lines....das volgens mij best bagger.
Gaan er trouwens nog mensen naar de Gamersdag op 10 juni?
Ik denk alleen dat de combinatie rumble pack en touchscreen niet bij alle spelen even geweldig is.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ds/online/ds_shindou/index.html
lite rumble pack
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen, maar ik heb een groot probleem. Telkens als ik online wil spelen, disconnect ie in een keer. Alles lukt, ik join een game, en na een seconde of 3 komt er een melding binnen dat ik gedisconnect ben.Mijn router staat goed ingesteld, evenals mijn DS. Iemand hier ervaring mee?
Daar hebben ze wat op gevonden. Deze rumble pack maakt namelijk lawaai inplaats van trillingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de combinatie rumble pack en touchscreen niet bij alle spelen even geweldig is.
quote:
Ik vind het enige, echte grote minpunt de eindbazen. Die zijn zo belachelijk simpel dat ze er net zo goed niet in hadden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Thomper het volgende:
Ben ik weer, terug uit Griekenland, en dan die score voor Mario.Ik kon mijn importversie van het spel net meepikken voor twee weekjes Griekenland, en heb de game nu al drie keer uitgespeeld, alle werelden ontdekt, alle muntjes verzameld, heerlijk. 7.7? Onzin. Een 9.5 is wellicht overdreven, maar beter dan dit kan je niet krijgen op platformgebied. De 3D beelden vond ik bovendien wel iets toevoegen: het maakte het net wat dynamischer. Dansende goomba's en hoppende Koopa's zijn veel levendiger zonder sprites, en ik vind het een kleine verandering die het allemaal net wat frisser maakt.
Een 9. Verdiende negen.
Nou ik kijk wel uit naar de nieuwe Yoshi's Island. De screenshots zien er veelbelovend uit:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Yoshi Touch 'n Go is erg verslavend, je wil steeds iets verder komen. Nooit gedacht dat ik een Yoshi-spel leuk zou vinden
quote:May 30, 2006
CAGs Score DS Lites from Target, Walmart
A busy week for the CAG Moderators...
Trakan reports he was shopping at his local Target, when he noticed a display case full of DS Lites. Knowing that the release date is June 11th, Trakan kept his cool and simply asked if he could buy one. The rest is street date breaking history.
UPDATE: Other CAGs have reported successfully purchasing DS Lites from Target & Walmart.
Mijn favo GBA gamequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Yoshi's Island moet echt wel gaaf gaan worden. Deel 1 was een van m'n favoriete spellen op de SNES.
Voor mij staat ie op de 2de plaatsquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:53 schreef BMH het volgende:
DSL Street date broken!
[..]
[..]
Mijn favo GBA game![]()
Nu heb je het gedaan hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Thomper het volgende:
Ben ik weer, terug uit Griekenland, en dan die score voor Mario.Ik kon mijn importversie van het spel net meepikken voor twee weekjes Griekenland, en heb de game nu al drie keer uitgespeeld, alle werelden ontdekt, alle muntjes verzameld, heerlijk. 7.7? Onzin. Een 9.5 is wellicht overdreven, maar beter dan dit kan je niet krijgen op platformgebied. De 3D beelden vond ik bovendien wel iets toevoegen: het maakte het net wat dynamischer. Dansende goomba's en hoppende Koopa's zijn veel levendiger zonder sprites, en ik vind het een kleine verandering die het allemaal net wat frisser maakt.
Een 9. Verdiende negen.
Mooi, dus ze zijn niet moeilijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind het enige, echte grote minpunt de eindbazen. Die zijn zo belachelijk simpel dat ze er net zo goed niet in hadden kunnen zitten.
Ik ben nu dus Princess Peach aan het spelen, maar dan merk je dat Mario toch wel een klasse apart is nog. Bij Princess Peach word je echt aan de hand meegenomen door de levels en dat is echt jammer. Twee moeilijkheidsgraden of het uitschakelen van de extra tips was geen overbodige luxe geweest.
Nope ze zijn niet moeilijk. Alleen de laatste bowser is irritant maar niet moeilijk. Waarschijnlijk omdat je je leven gewoon de hele tijd erbij kan krijgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mooi, dus ze zijn niet moeilijkIk heb een hekel aan eindbasen
Ze zorgen er altijd voor dat je het spel weglegt
Mits ze natuurlijk te moeilijk zijn heh
![]()
net zoals in SMB3 jeweettochquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef Lexie het volgende:
Die eindbazen zijn inderdaad echt kont. Met een vuurballetje schiet je ze binnen 2 seconden af, waartf slaat dat op.
.quote:Mario Hoops 3-on-3 bevat personages uit Final Fantasy
Nieuws | 31 mei 2006 - Het basketbalspel Mario Hoops 3-on-3 wat in ontwikkeling is bij Square Enix bevat enkele verborgen personages uit de Final Fantasy-serie, waar Square Enix eveneens voor verantwoordelijk is. Welke personages dit zijn is nog hoogst onduidelijk, maar we wachten met spanning af. Cloud, Tifa, Zell of Squall? Wie weet...
Tenslotte wisten Square Enix en Nintendo op een persbijeenkomst nog wat informatie vrij te geven met betrekking tot deze game. Basketballen met de personages moet zeer simpel doch doeltreffend in elkaar steken. Door bijvoorbeeld drie keer te tikken op de grond laat je de bal drie keer stuiteren (dribbelen). Door een veeg met je stylus over het touchscreen te maken schiet je de bal ergens naartoe.
Mario Hoops 3-on-3 moet op 27 juli al uitkomen in Japan voor 4800 Japanse yen. Dat is omgerekend 36 euro. Wanneer Mario Hoops 3-on-3 in Europa uit komt is nog onduidelijk.
Een heule goeie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan de titel Osu! Tatakae! Ouendan! importeren.
Is het een goeie ?
Ouendan is het leukste import spel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan de titel Osu! Tatakae! Ouendan! importeren.
Is het een goeie ?
Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken met de stylus. Ik ben zelf nog niet zo overtuigd van het totaal controleren van een karakter met de stylus, omdat mijn hand er dan vaak toch iets voor zit waardoor de actie minder overzichtelijk wordt.quote:
Ik heb me langer vermaakt met Peach dan NSMB. Ondanks dat hij makkelijker is is de levensduur aanzienlijk langer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben nu dus Princess Peach aan het spelen, maar dan merk je dat Mario toch wel een klasse apart is nog. Bij Princess Peach word je echt aan de hand meegenomen door de levels en dat is echt jammer. Twee moeilijkheidsgraden of het uitschakelen van de extra tips was geen overbodige luxe geweest.
Ja het werkt met Prime hunters ook niet prettigquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken met de stylus. Ik ben zelf nog niet zo overtuigd van het totaal controleren van een karakter met de stylus, omdat mijn hand er dan vaak toch iets voor zit waardoor de actie minder overzichtelijk wordt.
Oh dat vind ik juist wel. Werkt perfect voor mij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja het werkt met Prime hunters ook niet prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |