Ach soms importeer ik ,soms niet... sommige spellen zijn wel 40 waard (Mario Bros), maar Tetris en Metroid nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:25 schreef hellmania het volgende:
zeikneusbij de release heb ik de spellen die ik hebben wil binnen 3 dagen
![]()
20 euro is echt geen geldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:14 schreef JK het volgende:
Heb zojuist Resident Evil NDS gekocht voor 19,99 bij de Intertoys !
Was sinds vanmorgen in prijs verlaagd!
Heb 'm nog niet gespeeld, ga zo wel even kijken.. heb ook al een tijdje Advance Wars DS en Another Code liggen die ik nog eens moet gaan spelen
Zit alleen te wachten op The New Mario Bros wat nog 4 weken gaat duren.. en eens kijken of Tetris of Metroid Hunters binnenkort wat goedkoper wordt, 40 euro vind ik te veel geld.
Je moet sommetjes zsm oplossen, stukken tekst hardop voorlezen, puzzelen, tekenen, sudoku-en; en meer in die richting.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef mini-lellan het volgende:
dat Brain Age spel hea...hoe werkt dat eigelijk moet je een beetje kruiswoord puzzels oplossen?![]()
Ik loop voor alle drie nog niet echt warm, hoewel Mario Hoops misschien wel een leuke game is om tussendoor te spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van MegaMan ZX
Mario Hoops 3 on 3 scans
3 maal Kirby
Scans van drie nieuwe DS games
Je kan gewoon Nederlandse spellen op een Japanse DS spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef xienix84 het volgende:
Vraagje: Als ik in Japan een Nintendo DS koop, kan ik dan ook games uit Nederland spelen? Of moet je daarvoor een Nl'se versie hebben?
Dank
Mario&Luigi isquote:Op zondag 28 mei 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
Tetris DS is
We zijn hier gisteren de hele middag non stop bezig geweest met dat spel.
waar?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik vind Tetris ook erg leuk! Ga 't zo eens even online uitproberen.
Mijn record staat nu op 113 lines....das volgens mij best bagger.
Gaan er trouwens nog mensen naar de Gamersdag op 10 juni?
Hoe de fuck?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god, er zijn nu allemaal packs met de ds lite.
Ik kan deze kopen voor 209:
[afbeelding]
En deze voor 177:
[afbeelding]
Ga denk ik voor 1.
//nou ja, eigelijk niet, hoef metroid pinball helemaal niet.
Ik zou daar Phoenix Wright of Castlevania voor nemen, ipv Kirby.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik ben er uit, ik bestel een ds lite met super mario, trauma center en nog een titel, miss kirby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |