Je kan gewoon Nederlandse spellen op een Japanse DS spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef xienix84 het volgende:
Vraagje: Als ik in Japan een Nintendo DS koop, kan ik dan ook games uit Nederland spelen? Of moet je daarvoor een Nl'se versie hebben?
Dank
Mario&Luigi isquote:Op zondag 28 mei 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
Tetris DS is
We zijn hier gisteren de hele middag non stop bezig geweest met dat spel.
waar?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik vind Tetris ook erg leuk! Ga 't zo eens even online uitproberen.
Mijn record staat nu op 113 lines....das volgens mij best bagger.
Gaan er trouwens nog mensen naar de Gamersdag op 10 juni?
Hoe de fuck?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god, er zijn nu allemaal packs met de ds lite.
Ik kan deze kopen voor 209:
[afbeelding]
En deze voor 177:
[afbeelding]
Ga denk ik voor 1.
//nou ja, eigelijk niet, hoef metroid pinball helemaal niet.
Ik zou daar Phoenix Wright of Castlevania voor nemen, ipv Kirby.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik ben er uit, ik bestel een ds lite met super mario, trauma center en nog een titel, miss kirby.
Phoenix Wright, naar mijn mening (en die van vele anderen) de beste game op de DS.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:13 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit heul te twijfelen tussen deze :
Kirby power paintbrush
Phoenix Wright
Wario
animal crossing
Project Rub
Brain Training
Metroid Prime
Persoonlijk zou ik Kirby verdere bovenaan zetten, en Wario achteraan.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime - Phoenix Wright -Project Rub 2! - Animal Crossing - Wario - Kirby - Brain age.
In die volgorde mits je een wifi verbinding hebt.
vast wel uiteindelijk. bij launch zijn enkel zwart en wit beschikbaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef Slayage het volgende:
Krijg je hier nou ook die mint blauwe versie van de lite?
Sommige wel sommigen niet. Ik vind Touch Tower, Mission en Puzzel erg leuk, de rest niet zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegen die andere modi van tetris ds veel toe? genoeg om zich te onderscheiden van het standaard tetris?
quote:U krijgt bericht zodra de order verstuurd is.
Gelieve mij in te lichten over updates van onderstaande artikel(en):
New Super Mario Bros. (NDS) (Import)
Nintendo DS Lite - Zwart
Bedankt voor uw online bestelling bij ons!
De DS laadt nu weer op, dat ding kan beter aan de muur blijven hangen. Tetris is meteen hier het meest gespeelde spel, je zit safe als je die kooptquote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegen die andere modi van tetris ds veel toe? genoeg om zich te onderscheiden van het standaard tetris?
Waar heb je besteld?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Wessiej het volgende:
How pimpn is this:
Uw order is succesvol verwerkt!
[..]
Geen Mario Kart? Blasphemy!!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime - Phoenix Wright -Project Rub 2! - Animal Crossing - Wario - Kirby - Brain age.
In die volgorde mits je een wifi verbinding hebt.
Waar heb je het besteld?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Wessiej het volgende:
How pimpn is this:
Uw order is succesvol verwerkt!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |