woei al overgestaptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef komrad het volgende:
ja hoor, ik train inmiddels (voorlopig) wingers, ik kies een paar weken voor korte termijn trainees en dan evalueer ik of het een beetje werkt, daarna besluit ik of ik er mee doorga
ik kom nog wel eens terug, misschien al heel snel als het me niet bevaltquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
woei al overgestapt
of eigenlijkweer een deftrainer minder...
Ik gebruik een achterdeur-verbinding.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef maniack28 het volgende:
Tering.. ik weet niet hoe jij op hattrick komt, maar hier lukt het niet hoor
zit er nu op... maar hij krijgt niks geladen.. dr loopt gewoon een fucking WC mid af met passing en waarschijnlijk staat ie nog op 1.6 miljoen oidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik gebruik een achterdeur-verbinding.
Je moet gewoon de juiste GM's kennen..![]()
Het zijn gewoon een stelletje lijers daar.. te lui om nieuwe servers voor ons te regelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef komrad het volgende:ik zat er net heel even op maar liep meteen weer vast
Beetje matig voor mij.. ik wil hem ook wel voor 1.6quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef Daemon19 het volgende:
Bij mij ook niet..
Das wel erg weinig, ik zal ff op die speler bieden, beetje matig voor die eigenaar..
ik ben vanaf gister half 7 niet meer op hattrick geweest dus voor mij is het Weer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Weer, nog steeds, ik weet het niet maar het zit niet goed.
Ze zijn nu ieg tot 6 uur vanavond niet bereikbaar. Dus je kan nog even nadenken over je strategie voor morgen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef the_undertaker het volgende:
Je moet tegenwoordig met gemak al een week van tevoren je opsteling voor een wedstrijd maken om er zeker van te zijn wel een opstelling te hebben wegens al die downtime![]()
In de nacht van zaterdag op zondag zit jij altijd naar canvas te loeren, dus het komt ongelegen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
Normaal schuift de deadline op... probleem is alleen dat de deadline alleen opschuift indien de server helemaal down is. Het gebeurd wel eens dat transfers die dus aflopen als de site zeer kut draait wel gewoon voltooid worden. Laten we hopen dat ze alles flink opschuiven en dat het ook niet in de nacht van zat. op zon. afloopt, want dat is ook waardeloos..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo heb je nog nooit een HT topic geopend op Fok! en zo twee keer in anderhalve week
En HT is weer down..quote:con·tem·ple·ren (ov.ww.)
1 innerlijk beschouwen => mediteren
Ik heb gelukkig al een mooi stukje opstelling rondlopen en heb met HTRatings eens vergeleken of twee spitsen of 1 spits en 1 spits over de vleugel beter was, hij gaf exact dezelfe percentages.quote:Current HT-Time: 2006-03-18 17:20:13
14:30
Due to a problem with our main database server , Hattrick is currently down.
17:15
UPDATE: we still haven't been able to solve the problem with our database server. We are now switching to a spare server, a process which will, however, take several hours. Hence we do not expect the site to be back up again until approximately 21.00, even if all goes well.
HTRatings moet bijgeschaafd worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Het gaat goed met hattrick inderdaad.
[..]
Ik heb gelukkig al een mooi stukje opstelling rondlopen en heb met HTRatings eens vergeleken of twee spitsen of 1 spits en 1 spits over de vleugel beter was, hij gaf exact dezelfe percentages.
Ach he, nu kunnen je doktoren je nog gezelschap houden! Ook fijn!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef Yankee_One het volgende:
Fijn dat Hattrick nu down is. Ik wou mijn doktoren ontslaan voor de economische updates
nee, het is zonde van het geld en ik heb ze niet meer nodigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ach he, nu kunnen je doktoren je nog gezelschap houden! Ook fijn!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1 500000 ¤ 2 1300000 ¤ 3 1550000 ¤ 4 2000000 ¤ 5 2150000 ¤ 6 --- 7 --- 8 2500000 ¤ 9 --- 10 3100000 ¤ |
quote:Taking a break...
Current HT-Time: 2006-03-18 19:15:28
14:30
Due to a problem with our main database server , Hattrick is currently down.
17:15
UPDATE: we still haven't been able to solve the problem with our database server. We are now switching to a spare server, a process which will, however, take several hours. Hence we do not expect the site to be back up again until approximately 21.00, even if all goes well.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |