Nee hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je was eerst walgelijk enthousiast. Hypehoer!
Kan kloppen.... morgen komt die uit.... lijkt me geen reet aan !quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, heeft iemand al Full Auto, ben erg benieuwd.
Degene die het nieuwe topic opent kan dat via de wiki gewoon meteen aanpassenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef H.Flick het volgende:
Die laatste paar topics stonden trouwens niet in de OP. Wie werkt dat normaalgesproken bij?
Althans de demo zoog toch best welquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan kloppen.... morgen komt die uit.... lijkt meis geen reet aan !
Ik vaan simpelweg geen tijd of zin om langs een winkel te gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:48 schreef Lampie_ het volgende:
Ik pre-order nooit spellen. Zie ze altijd wel een dagje eerder in winkels dan dat me beloofd wordt door die specifieke site.
vaan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vaan simpelweg geen tijd of zin om langs een winkel te gaan
Play is goedkoop, levert razendsnel (in Amsterdam iig) en hebben alles op tijd.
Ik pre-order eigenlijk alleen nog..
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Xbox360&action=editquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe de wiki werkt.
Klaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef Tain het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Xbox360&action=edit
Bijna hetzelfde als een forum post editten alleen wat meer en andere tags, maar je ziet vanzelf wel wat er gebruikt wordt
Jammer dat 360 prijzen (nog) bijna niks schelen met de prijzen hier bij de Media Marktquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vaan simpelweg geen tijd of zin om langs een winkel te gaan
Play is goedkoop, levert razendsnel (in Amsterdam iig) en hebben alles op tijd.
Ik pre-order eigenlijk alleen nog..
Ik heb hem morgen hoor ik netquote:
Wow, wat een gekke fout.quote:
Je weet zelf niet meer wat je hyped gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hoorOblivion,... Lara,.. daar ben ik enthousiast over. Je overdrijft nu behoorlijk
Ik heb screens gepost en info maar meer niet. Het is niet eens mijn soort spel.
Dat nazoeken ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef H.Flick het volgende:
[Xbox 360] Deel 63: Schaamteloos knikkeren
Hier hyped Sjo The Outfit... een beetje
Ja, ik vond dit ook een beetje tegenvallen. Had op meer gehoopt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat nazoeken ook
Maar ik meende ook inderdaad dat zijn intresse dieper ging eigenlijk.. zelfs tov BF2 die hij eerst wel wilde halen..
The outfit bedoel je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, ik vond dit ook een beetje tegenvallen. Had op meer gehoopt.
Misschien een klein vergissingshypje.. en er dan achter komen dat er veel coolere games rond die tijd uitkomen die het ware hypen echt verdienen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, het hypen..
The Outfit is gewoon Mercenaries. En dat vond ik ook niet zo geweldig.
Ik heb een keer wat MS punten die ik over had na een storting gebruikt voor een gamerpicture...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef Heintje het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag, zijn er hier al mensen die punten (dus geld) hebben uitgegeven voor een gamerpicture of een theme?
Volgens mij worden er alleen maar gratis dingen en arcade spellen gedownload.
Nee, wel voor spellen en een nickchange.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef Heintje het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag, zijn er hier al mensen die punten (dus geld) hebben uitgegeven voor een gamerpicture of een theme?
Volgens mij worden er alleen maar gratis dingen en arcade spellen gedownload.
Same here. 100 puntjes over, en wilde het opmakenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb een keer wat MS punten die ik over had na een storting gebruikt voor een gamerpicture...
Omdat de demo bij mij al na 15 seconden vastliep, en die 15 seconden vol framedrops hebben me niet echt enthousiast gemaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef Morthill het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Full Auto, mij lijkt het een best vette game eigenlijk
ik ben niet negatiefquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef Morthill het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Full Auto, mij lijkt het een best vette game eigenlijk
Ok, je baseert het op 15 seconden van een demo die niet goed liep. Hmm, ok, iemand die daadwerkelijk naar de game heeft gekeken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat de demo bij mij al na 15 seconden vastliep, en die 15 seconden vol framedrops hebben me niet echt enthousiast gemaakt.
It's all about first impressions. Wist je niet dat die het belangrijkst zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, je baseert het op 15 seconden van een demo die niet goed liep. Hmm, ok, iemand die daadwerkelijk naar de game heeft gekeken?
First impression is belangrijk, maar om daar nu een mening op te baseren. Klinkt vrij zwak imo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
It's all about first impressions. Wist je niet dat die het belangrijkst zijn?
Maar het spel trekt me sowiezo al niet, lijkt me gewoon geen zak aan en erg eentonig. Wacht ik liever op Burnout als ik toch een actie/arcade racer wil. Schieten in racegames ben ik niet zo'n fan van.
En daar komt dus bij dat het spel zo'n zwaar beroerde eerste indruk maakte met heel erg veel framedrops en al heel gauw een vastloper. Tja, dan is het gauw over.
Misschien dat ik de demo van de week nog eens probeer, maar met die framedrops is het sowiezo bijna onspeelbaar.
Die moeite van het terugzoekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef H.Flick het volgende:
[Xbox 360] Deel 63: Schaamteloos knikkeren
Hier hyped Sjo The Outfit... een beetje
Ze verkopen goedkope 3rd party alternatieven bij lik-sang, zoals deze.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef Noax het volgende:
Verkopen lik-sang of Play-asia deze kabel ook: Xbox 360 Advanced Scart Cable (Microsoft) ?
Ik zie die hele kabel daar waarschijnlijk over het hoofd...
Ja die.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:27 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Battle for caen, is dat die nachtmissie waar het regent waar je die German HQ moet aanvallen?
Goddomme, die was inderdaad moeilijk, heb er 3 uur over gedaan om die ene huis te halen :![]()
Dat was ook de beste.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
He zijn er hier die 'Tony Hawk’s American Wasteland' hebben?
En is het wat? Ik vond vroeger TH2 altijd erg leuk.
Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze verkopen goedkope 3rd party alternatieven bij lik-sang, zoals deze.
jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef Hellrazor het volgende:
heeft die draadlogze xbox 360 controller trillfunctie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
Weet niet, omdat lik-sang el cheapo producten verkoopt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Heb jij enig idee waarom ze bv geen 'Xbox 360 Advanced Scart Cable (Microsoft)' op de site hebben staan?
Wel zeker. Ik heb het een paar keer gespeeld en er is gewoon teveel chaos. Het is volkomen onoverzichtelijk o pwelke plaats je aan het rijden bent, en wat nu precies de bedoeling is. Moet ik eerste worden? Dan moet ik planken, maar dan vang ik een hoop kogels. Moet ik de rest aan flarden schieten? Dan kan ik beter remmen, want als je voorop rijdt dan pak je alle kogels.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, je baseert het op 15 seconden van een demo die niet goed liep. Hmm, ok, iemand die daadwerkelijk naar de game heeft gekeken?
doet tie het ook zonder HDquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef =HellFire= het volgende:
Full Auto lijkt me best leuk.Heb nu net de preview binnen van Football Manager 2006, wooptiefuckin doo.
Dat was zeker een goeie! Maar ook beter dan nieuwste(American Wasteland )?quote:
En dan gaat het me vooral over Wat we alvast niet te zien krijgen, zijn vliegtuigen, die werden verwijderd om de game ook op de Core versie te kunnen draaien.quote:In hun nieuwe project, Saint's Row, speel je Still Water, een lid van de bende 3rd Street Saints. Wat je uiteraard mag verwachten zijn gevechten tegen rivaliserende bendes en de politie, veel actie, een grote vrijheid en vele opdrachten in een zeer grote stad. De acties die je binnen deze stad maakt zouden vervolgens weer consequenties hebben op andere elementen van het spel. Al met al doet het nogal GTA-achtig aan. Wat we alvast niet te zien krijgen, zijn vliegtuigen, die werden verwijderd om de game ook op de Core versie te kunnen draaien.
Er is ook geen HWmatig verschil.quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:57 schreef Woutervn het volgende:
Dit vond ik over Saint's row
[..]
En dan gaat het me vooral over Wat we alvast niet te zien krijgen, zijn vliegtuigen, die werden verwijderd om de game ook op de Core versie te kunnen draaien.
Ik dacht dat er hardwarematig geen verschil was tussen core en premium. Alleen dat je de hdd en andere randapparatuur er appart bij moet kopen.
Ok thanks voor je reactiequote:Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is ook geen HWmatig verschil.
Ze hebben het weggelaten omdat niet iedereen een HDD heeft.
Precies, dat waren mijn gedachten ook. Zelfs met PGR3 is 8 chaos als je dicht op elkaar zit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:13 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het idee dat als je het maar met 4 man speeld in plaats van de acht in de demo dat het dan wel redelijk overzichtelijk is.
En als je die auto met granaten pakt dan kun je tegenstanders achter je slopen.
WOW!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
TAINquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik de enige die niet warm wordt van deze screens? Sinds TR1 heb ik elk deel links laten liggen, en deel 1 was ook toen ik pas 10 was of zo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee er zullen er vast meer zijn maar de fans zijn erg blij.... eindelijk weer een goede TR gamequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet warm wordt van deze screens? Sinds TR1 heb ik elk deel links laten liggen, en deel 1 was ook toen ik pas 10 was of zo.
Fan van een serie zonder goede games. Explainquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee er zullen er vast meer zijn maar de fans zijn erg blij.... eindelijk weer een goede TR game
2 dingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fan van een serie zonder goede games. Explain
Waarom dan geen fan van DoAquote:
Ben dol op Lara....... deel 1 en 2 waren magisch.... de rest zoog...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fan van een serie zonder goede games. Explain
In de 21e eeuw nog :|quote:
Dat laatste had ik nu echt niet begrepenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Principes he!
Ik lul ook maar wat joh
Wow, ben jij ooit eens positief?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet warm wordt van deze screens? Sinds TR1 heb ik elk deel links laten liggen, en deel 1 was ook toen ik pas 10 was of zo.
*Kijkt naar zijn vrij uitgebreide gamescollectie*quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, ben jij ooit eens positief?
Jij kan echt alleen maar kankeren in alle topics he.
Of het nou XBOX of ps is..
over Tomb Raider ben ik het wel met hem eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, ben jij ooit eens positief?
Jij kan echt alleen maar kankeren in alle topics he.
Of het nou XBOX of ps is..
Dat zeg ik nergens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
*Kijkt naar zijn vrij uitgebreide gamescollectie*
*Kijkt naar zijn meest recente post in de PSP topic*
*Kijkt naar de meeste van zijn user reviews*
Ja, ik ben inderdaad anti-games.
quote:ME WANT
Ik ben gewoon niet snel gelukkig met een game. Maar ik ben niet per definitie negatief, ik zeg toch niet dat ik de game slecht vind. Ik word alleen inmiddels bij TR niet meer gelukkig van een paar toffe screens. Daarvoor is de serie te verneukt inmiddels. Lijkt mij geen onlogische conclusie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Je komt alleen over als een onwijze negatieveling..
Beetje zoals Garfield..
Omdat je geen idee hebtquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
over Tomb Raider ben ik het wel met hem eens
doet me helemaal niks deze screens...
Hoort deze post niet in een andere topic thuisquote:
inderdaad, kheb nog nooit een Tomb Raider game gespeeldquote:
Niet eens deel 1? :|quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad, kheb nog nooit een Tomb Raider game gespeeld
ik wacht de reviews wel af, of anders een demo
Er komen 97384788728358746902958483.78 games uit zo ongeveer. De meeste van die games zijn ook nog eens tof.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maart, DS Lite
Wat gebeurt er op 360 gebied in maart dan?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maart, DS Lite
quote:Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Burnout: Revenge
Battlefield 2: Modern Combat
The Outfit
Football Manager 2006
Elder Scrolls IV: Oblivion
NBA 2K6
Blazing Angels: Squadrons of WWII
NHL 2K6
LMA Manager 2006
Far Cry Instincts: Predator
Oblivion geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maart, DS Lite
Hij houdt van spelletjes waar je met robots huishoudelijke taken moet uitvoerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef Morthill het volgende:
Als je niet houdt van diepe RPG's, vette arcade racers, toffe shooters of stoere action games niet nee.
Ach, er komt in maart vast ook nog wel een Milkman Mario game uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Football managerMaar das niet handig met een controller... Verder niets interessants
Super Princess Peach voor de DS jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er komt in maart vast ook nog wel een Milkman Mario game uit..
"Look at all teh pretty colours. Pretty-pretty-pretty"quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach voor de DS ja
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Look at all teh pretty colours. Pretty-pretty-pretty"
[afbeelding].
April 2009 bedoel je? Na Oblivion.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TAINPrachtig !! Ik wil hem zo graag
April ergens... na Oblivion
Jij? Voebal? Had ik nooit achter je gezochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Football managerMaar das niet handig met een controller... Verder niets interessants
Hij houdt ook niet van voetbal.. Hij is voor psv..quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij? Voebal? Had ik nooit achter je gezocht.
"Landskampioen" noem ik ze lieverquote:
Je bedoelt kampioen van de armoede toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Landskampioen" noem ik ze liever
tussen " " iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Landskampioen" noem ik ze liever
das altijd een probleem met dit soort games, dan "acten" ze een coole screenshots die ook echt mogelijk is in game, maar die je verder nooit zult zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op de PC is ie vetter.
Verder irriteer ik mij er aan dat je nog steeds geen echte ingame (gameplay) shots ziet.
want? (en niet aankomen met het muis verhaal, want dat gaat niet op voor mijquote:
Ben benieuwd idd.. want dit schijnt zo goed als een port te zijn van de PC versie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
want? (en niet aankomen met het muis verhaal, want dat gaat niet op voor mij)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat je ook dedicated servers kan opzetten, omgevingen is hetzelfde als op de PC volgens mij??quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef Retuobak het volgende:
Meer spelers, grotere omgevingen, mods etc. neem ik aan.
Ik weet niet. Minder spelers op 360 is toch een nadeel vind ik. Er gaat niks boven met 64 man knallen in BF2 op de PC. Ik vond servers met een 32-cap altijd maar matigjes. Laat staan nog minder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Retuobak het volgende:
Meer spelers sowieso. Maar er zal vast meer zijn, ik heb het nl. nooit gespeeld.
Sowieso al meer spelers.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
64 op de PC.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Retuobak het volgende:
Meer spelers sowieso. Maar er zal vast meer zijn, ik heb het nl. nooit gespeeld.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, en de combi joystick/muis is niet mogelijk op de X360
Er is dan ook gewoon geen PC versie van Battlefield 2: Modern Combatquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
Ik moet dus wel voor de 360 versie gaan
Dacht dat er ook zoiets op de 360 de bedoeling was.. maar voor 16 zonder lag doe ik ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
64 op de PC.
Dat haalt de X360 niet, denk ik.
waarom worden die games dan vergelekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is dan ook gewoon geen PC versie van Battlefield 2: Modern Combat
Noch een console versie van Battlefield 2
Omdat mensen denken dat het hetzelfde isquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom worden die games dan vergeleken
zo verwarrend
Battlefield 1942 heb ik gehad op de PC.. en ik werd helemaal ziek van de mods die je moest installeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef Retuobak het volgende:
Half-Life en Battlefield 1942 zijn inderdaad kleine titels die erg slecht ontvangen werden in reviews
Ik herken me hier volledig inquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
Ik herken het niet Retuobak.. pc gamen zuigt voor mij aan alle mogelijke kanten..
Wat ik schets is nog maar het topje van de ijsberg.. pc gamen heb ik afgeleerd dus.
Oh dus het ligt aan mij wil je zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Retuobak het volgende:
Ik snap dat echt niet van sommige mensen, hun vermogen om problemen te schapen bij de simpelste dingen op de PC. Ik heb echt nooit problemen met dat soort zooi
.
__________O__________quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Battlefield 1942 heb ik gehad op de PC.. en ik werd helemaal ziek van de mods die je moest installeren.
Wil je een server joinen moet je eerst weer kijken voor een service pack.. en dan wil je ander kleurtje tanks kan je mods installeren.. en die werken dan weer niet lekker, moet je weer een andere mod hebben.. kan dan weer niet.. kan ook niet terug draaien. Dan maar weer opnieuw installeren, service packs downloaden.. wachten want die server is down.. uiteindelijk toch installeren, andere mod proberen.........
Ik ben echt helemaal KLAAR met pc gamen.. en KLAAR met mods.
Geef mij een console.. iedereen hetzelfde spelbijna geen cheaters
heerlijk op mn bank
geen gezeik
Perfect MP spel __O__
Icoontje aanklikken op je desktop, gamen. Nog snellerquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Lade open, DVD erin, lade dicht, neerploffen op de bank en gamen. Zo hoort het.
Ik ook niet, ik wil net zo goed gewoon gamen, en dat lukt me gewoon zonder problemen op de PC.quote:Nee, luister eens, ik ben geen sadomasochist, ik wil gewoon gamen.. he lekker starten en gamen.
Updates heb je net zo goed op de 360, evenals verschillende mogelijkheden om een server te kiezen. Friends joinen en overzicht heb je eveneens op de PC (Xfirequote:Niks van update shit, niks van verschillende mogelijkheden om een server te kiezen, friends joinen wil ik, wil overzicht.
Op een gegeven moment zal 99% van de mensen verveeld raken van de content in een game, en veelal overstappen naar een nieuwe game. Mods zorgen ervoor dat je geen nieuwe game hoeft te kopen voor nieuwe content.quote:en dat gelul dat je spel dan langer mee gaat; als een spel goed is blijf je het spelen zoals het is, dan is geen mod nodig om het leuk te houden
Ik zie niet echt een andere mogelijkheidquote:Maar goed, als jij denkt dat het aan mijn onvermogen ligt op een pc te beheren.. ook goed
Dat kan ik gewoon hoor?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef H.Flick het volgende:
Gamen op de PC is gewoon minder ontspannend omdat je niet lekker onderuit gezakt kunt zitten. Dat is het gewoon en meer niet. EN NU IS HET AFGELOPEN.
Precies. Bovendien speel ik veeeeel liever vanaf de bank op groot scherm met 5.1 surround dan op een klein kut schermpje vanachter mn bureau.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, luister eens, ik ben geen sadomasochist, ik wil gewoon gamen.. he lekker starten en gamen.
Niks van update shit, niks van verschillende mogelijkheden om een server te kiezen, friends joinen wil ik, wil overzicht. Wil geen patches op games, en dat gelul dat je spel dan langer mee gaat; als een spel goed is blijf je het spelen zoals het is, dan is geen mod nodig om het leuk te houden.
Als ik wil kan ik gewoon op m'n TV gamen met m'n PC hoor, en 5.1 geluid heb ik er ook al bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies. Bovendien speel ik veeeeel liever vanaf de bank op groot scherm met 5.1 surround dan op een klein kut schermpje vanachter mn bureau.
Mensen verkopen bullshit, dan ga ik daar op inquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
Dit topic neemt een vreemde richting.......
Herken je die foto niet? Ik geloof er trouwens niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:36 schreef Retuobak het volgende:
3 sterren rep maar?
Dat MOET wel een beuker zijn
Dat of hij is nog nooit gereviewed
* Sharkdoggie heeft zijn Xbox 360 aangesloten op een pcscherm.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef H.Flick het volgende:
Gamen op de PC is gewoon minder ontspannend omdat je niet lekker onderuit gezakt kunt zitten. Dat is het gewoon en meer niet. EN NU IS HET AFGELOPEN.
Ik heb nog nauwelijks online gespeeld, vandaar 3 sterren. Maar nu mijn Gamerscore omhoog gaat denken veel mensen uiteraard dat ik een mongool ben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef Retuobak het volgende:
Ligt er maar net aan hoe mensen je raten, veel mensen raten je al voordat je uberhaupt gespeeld hebt. Maar rating werkt sowieso voor geen meter, bijna iedereen heeft 5 sterren, en veel mensen raten je omlaag wanneer je eerlijk van hen wint. Ik heb een keer agressive behaviour gehad omdat ik een beukpoging van een Fransman wist te ontwijken en hij vervolgens door z'n eigen toedoen in de vangrail belandde.
Ik lees nu pas voor het eerst iets over ratingquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef Retuobak het volgende:
Ligt er maar net aan hoe mensen je raten, veel mensen raten je al voordat je uberhaupt gespeeld hebt. Maar rating werkt sowieso voor geen meter, bijna iedereen heeft 5 sterren, en veel mensen raten je omlaag wanneer je eerlijk van hen wint. Ik heb een keer agressive behaviour gehad omdat ik een beukpoging van een Fransman wist te ontwijken en hij vervolgens door z'n eigen toedoen in de vangrail belandde.
Ik heb maar 1 spel voor online en die live implementatie is gewoonweg bagger te noemen en ik heb het dus over CoD2quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nog nauwelijks online gespeeld, vandaar 3 sterren. Maar nu mijn Gamerscore omhoog gaat denken veel mensen uiteraard dat ik een mongool ben.
Als je mij ziet rijden in PGR3 dan ben ik dat uiteraard ook...maar goed.
Er is momenteel niet echt wat leuks uit dus kan ik me dat voorstellen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit online... ik speel eigenlijk sowieso nooit meer met de Xbox360.
-3 persoonlijke mening.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is momenteel niet echt wat leuks uit dus kan ik me dat voorstellen.
Klopt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef H.Flick het volgende:
Over een paar weken is het maart!
Eigenlijk dus een +8 persoonlijke mening of doel je op het feit dat ik objectief ben?quote:
Condemned, Kameo, PGR3, Call of Duty 2quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een +8 persoonlijke mening of doel je op het feit dat ik objectief ben?Nee Gijs face it,... er is echt niet veel........ althans....
toch?
Allemaal uitgespeeld. Behalve PGR3, dat is gewoon een kutspel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Condemned, Kameo, PGR3, Call of Duty 2
normale mensen zijn hier wel een tijdje mee bezig
althans ik ben er nog steeds mee bezig, moet zelfs nog beginnen met CoD2
Gijs dat is toch niks nieuws.... Kameo is uit, . CoD2 is uit,.....condemned 2x uitgespeeld. Mag ik nu wat anders aubquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Condemned, Kameo, PGR3, Call of Duty 2
normale mensen zijn hier wel een tijdje mee bezig
althans ik ben er nog steeds mee bezig, moet zelfs nog beginnen met CoD2
CoD2 op veteran nog?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat is toch niks nieuws.... Kameo is uit, . CoD2 is uit,.....condemned 2x uitgespeeld. Mag ik nu wat anders aub?
* Chocobo doet Tain de groetenquote:
ow nieuwe spellenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat is toch niks nieuws.... Kameo is uit, . CoD2 is uit,.....condemned 2x uitgespeeld. Mag ik nu wat anders aub?
Tain... spel moet leuk blijven............ kostelijk vermaakt, maar ik ga geen trial and error gamen met dat spel !quote:
Nee, ik vind je niet objectief inderdaad.. PGR3 is online best leuk, en DOA4 ook.. beide heb jij niet in het bezit.. maar dan kan je niet zeggen voor iedereen "Er is niks te doen online"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een +8 persoonlijke mening of doel je op het feit dat ik objectief ben?Nee Gijs face it,... er is echt niet veel........ althans....
toch?
Jij praat poep Gijs.... ik heb het helemaal niet over online gamesquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik vind je niet objectief inderdaad.. PGR3 is online best leuk, en DOA4 ook.. beide heb jij niet in het bezit.. maar dan kan je niet zeggen voor iedereen "Er is niks te doen online"
Trouwens.. op CoD2 (met zn brakke MP heb jij helemaal geen online games, dus praat je al helemaal poep.![]()
Oh sorry ja.. ja ik zie MP als een serieuze uitbreiding en zeker een grote funfactor op een console. Groot gemis als ik dat niet had...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij praat poep Gijs.... ik heb het helemaal niet over online games![]()
Ik doel meer op dit stuk van Flick:
ik speel eigenlijk sowieso nooit meer met de Xbox360
Ja PGR schijnt goed te zijn online maar ook dat zie ik ze niet veel doen eerlijk gezegd. Ik vind er geen reet aan iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh sorry ja.. ja ik zie MP als een serieuze uitbreiding en zeker een grote funfactor op een console. Groot gemis als ik dat niet had...
Dus "Er is momenteel niet echt wat leuks uit dus kan ik me dat voorstellen." Jawel: MP
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928116.asp?q=full%20autoquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Dan koop je Full Auto![]()
![]()
(Die mij nog steeds rete vet lijkt, alleen niemand hier probeert hem ook maar leuk te vinden)
bij play.com staat ie nu op voorraad, dus hij zal wel ietsje vervroegd zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Tumble het volgende:
Ja en over Full auto gesproken (en om mijn vraag van 2 pagina's terug nog maar eens te halen. waarom lees ik dat sommige mensen hem vandaag gaan krijgen is de release vervroegt?
ik ga voor full auto hoor wessiej.. lijkt me geweldig online
Desert combat is zoiezo 1 van de redenen dat battlfield 1942 zo goed verkocht, idem voor Half life, meeste mensen kochten de game niet voor half life maar voor counter strike (ik dus ook in beide gevallen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Waarom trek je mods in godsnaam niet?
Nooit een kwaliteitsmod gespeeld ofzo?
Mods als Desert Combat (dat er uberhaupt voor gezorgd heeft dat Battlefield 2 zo is geworden als het is geworden) en Counterstrike (de populairste MP game ooit als ik me niet vergis) zijn bekender dan de meeste gewone games.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:21 schreef linuxje het volgende:
jeej ik heb eindelijk windows media center en werkend met mijn xbox, maar zijn er nog plugins voor MCE ? en dan bedoel ik niet van de windows site maar gewoon van een community?
Koop gewoon DOA4 en ga Survival Mode spelen. Dat houdt je wel bezig tot 2010. Of probeer Time Attack te winnen. Ben je tot zeker 2016 bezig. En het is nog leuk ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja PGR schijnt goed te zijn online maar ook dat zie ik ze niet veel doen eerlijk gezegd. Ik vind er geen reet aan iddIk zie de meeste mensen Arcade games spelen
heb dus MCE geinstalleerd, en toen heel windows geupdate. Toen heb ik media extender for MCE rollup 2 gedownload, en toen gewoon MCE extender gedownload, beiden engelse versies want bij de nederlandse versies kreeg ik errors tijdens de installatiequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Heintje het volgende:
Van iedereen die zit te zeuren dat er niks te doen is. Willen julie niet Amped 3 van mij over nemen? Heb je toch weer wat te doen tot het maart is. [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
Waar zijn die rollup en extender dingen voor? Ik heb alleen MCE geinstalleerd maar hij ziet mn X360 dus nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef linuxje het volgende:
[..]
heb dus MCE geinstalleerd, en toen heel windows geupdate. Toen heb ik media extender for MCE rollup 2 gedownload, en toen gewoon MCE extender gedownload, beiden engelse versies want bij de nederlandse versies kreeg ik errors tijdens de installatie
Time Trial heb ik opgegeven. Maar ik heb hier zoveel pret met vrienden mee dat ik hem voor geen goud weg wil doen. En Survival Mode is te cool.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Lampie_ het volgende:
Net m'n xbox uitgetyft. In DOA4 3 kwartier bezig geweest met Alpha-152 (wat dr naam ook is) in Time trial (normal diff).. En ze bleef maar counteren en combo'en.
Kutspel. Ik kan wel tegen een uitdaging, maar dit spel is gewoon te moeilijk. Hier is geen fun aan. Counter dit counter dat, en dan die lange combo's en klaar. heel vaak krijg ik dr levensbar laag en dan doet ze zo'n aanval waar ze in je gezicht wat doet, gelijk 3 kwart eraf en nog een combo. Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan dit spel. Ik wordt eerder ongelooflijk irritant dan dat ik lol heb.
Deze kan dus binnenkort op marktplaats. Ik kijk eerst ff of m'n maat em wil overnemen.
ja je moet die extender enzo hebben anders kan je niet met je xbox media center doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar zijn die rollup en extender dingen voor? Ik heb alleen MCE geinstalleerd maar hij ziet mn X360 dus niet
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
Je moet gewoon naar www.xbox.com/pcsetup en dan bekijkt de website zelf wat je allemaal nodig hebt voor je MCE PC.
Nou niet dusquote:This computer is running Windows XP Service Pack 2. When Setup is complete, the Xbox 360 Console can stream music and pictures stored on this computer using Windows Media Connect.
To download the setup files and begin installation, click Next. Select Run when you are prompted.
Time attack is best wel te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Koop gewoon DOA4 en ga Survival Mode spelen. Dat houdt je wel bezig tot 2010. Of probeer Time Attack te winnen. Ben je tot zeker 2016 bezig. En het is nog leuk ook
Dan gaat het nergens over. Ik heb tot nu toe 1 keer alle 8 rondes gewonnen binnen de tijd. Niet te doen zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Time attack is best wel te doen.
Zolang je hem maar op 1 ronde zet.
In DoA4 neem ik aan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Lampie_ het volgende:
Als je time attack op 1 ronde zet kan je dan wel de achievements/costums etc unlocken?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef GokuSFE het volgende:
Die twi kan echt niet racen. Net PGR3 op Live!, wordt ie gewoon door Kabouter en mij gelapt in New York. Echt een prutser, ik denk dat ik maar niet meer met em ga spelen online, hij zit echt te ver beneden mijn niveau
Precies, matig hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef twi het volgende:
[..]En dan had ik nog wel een auto die veel sneller was in de bochten.
Check ook even of je Windows Firewall toevallig nog erlangs aanstaat, en zet die even uit (bij Configuratiescherm - Netwerk Eigenschappen of hoe dat ook heet). Met ZoneAlarm geen ervaring, helaas.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef devv05 het volgende:
Ik wil graag op mn XP machine verbinding maken met mn X360 via Windows Media Connect zodat ik lekker muziek kan streamen. Het lukt alleen niet, hij ziet mn X360 niet vanaf mn PC. Ik vermoed dat mn firewall (Zonealarm Pro) hier de oorzaak van is.
Is het iemand al gelukt of weet iemand hoe dit wel gaat werken? Ik had gelezen dat een aantal poorten open moesten, maar het wil me vooralsnog niet lukken in Zonealarm
Dat was wel een leuke race. En een keer een race waarin ik mijn doel berijkt heb.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef GokuSFE het volgende:
Die twi kan echt niet racen. Net PGR3 op Live!, wordt ie gewoon door Kabouter en mij gelapt in New York. Echt een prutser, ik denk dat ik maar niet meer met em ga spelen online, hij zit echt te ver beneden mijn niveau
Achievement wel, maar voor de costums moet je wel 2 ronden doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Lampie_ het volgende:
Als je time attack op 1 ronde zet kan je dan wel de achievements/costums etc unlocken?
Prachtig om je woede te lezen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Lampie_ het volgende:
Net m'n xbox uitgetyft. In DOA4 3 kwartier bezig geweest met Alpha-152 (wat dr naam ook is) in Time trial (normal diff).. En ze bleef maar counteren en combo'en.
Kutspel. Ik kan wel tegen een uitdaging, maar dit spel is gewoon te moeilijk. Hier is geen fun aan. Counter dit counter dat, en dan die lange combo's en klaar. heel vaak krijg ik dr levensbar laag en dan doet ze zo'n aanval waar ze in je gezicht wat doet, gelijk 3 kwart eraf en nog een combo. Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan dit spel. Ik wordt eerder ongelooflijk irritant dan dat ik lol heb.
Deze kan dus binnenkort op marktplaats. Ik kijk eerst ff of m'n maat em wil overnemen.
Tecmo FTWquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Lampie_ het volgende:
Ja het is natuurlijk wat moeilijk voor iemand die nintendo games gewend is.quote:
Zeker weten dat je full auto nog wilt halen?quote:As far as racing games go, Full Auto’s arcade handling provides a welcome change to the rigours of the superb "Project Gotham Racing 3," but the slowdown and – in some cases – downright bugginess means that it won’t ever take you to gaming nirvana.
Je moet m op 1 ronde zettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan gaat het nergens over. Ik heb tot nu toe 1 keer alle 8 rondes gewonnen binnen de tijd. Niet te doen zeg.
quote:Microsoft Xbox 360 Launched With InterVideo DVD Engine Playback Software
Published 8th February 2006
Software Supports DVD Video Playback and Windows MCE Playback Using the Xbox 360’s Remote Control...
FREMONT, Calif. — February 8, 2006 — InterVideo®, Inc. (NASDAQ: IVII) announced today that the new Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft® Corporation (NASDAQ:MSFT) includes the award-winning DVD engine from InterVideo’s WinDVD® for video playback. InterVideo previously announced the licensing agreement with Microsoft last May.
The much-anticipated Xbox 360 provides consumers with a high-definition gaming experience, multi-channel audio fidelity and high-quality DVD playback, making it a highly versatile entertainment solution for today’s digital lifestyle.
In addition to providing standard DVD features, InterVideo’s DVD playback software delivers support for display on high resolution progressive and interlaced monitors as well as decoding high definition television content.
When the Xbox 360 is combined with a Windows® XP Media Center (MCE) 2005-based PC, users have a complete home entertainment center that can control everything from watching and recording live television, to playing and recording digital music, to viewing and manipulating video, DVDs and photos. A Designed for Windows XP Media Center Edition Partner, InterVideo has ensured that the DVD playback software bundled with the Xbox 360 works seamlessly in MCE environments.
"Microsoft is very pleased with the work InterVideo has done to deliver high-quality movie playback on the Xbox 360 and its work in PC/CE convergence," said Ray DiCasparro, Director of Business Development, Microsoft Entertainment. "InterVideo’s DVD playback engine complements both the Xbox 360 and Windows XP Media Center Edition technology while providing consumers with a more CE-like experience on their PC."
"With the launch of the Xbox 360, Microsoft is delivering much more than a powerful game-playing device," said Steve Ro, InterVideo CEO and President. "The new Xbox has earned its place in the living room by offering a full range of home entertainment functions. We're delighted with the role InterVideo DVD playback software will play in making the entertainment capabilities of the 360 even more enjoyable."
The Xbox 360 is now available in the US, Europe and Japan. Launches will follow in Mexico and Columbia on February 2, Korea on February 24, Hong Kong, Taiwan and Singapore on March 2, Australia and New Zealand on March 2. Microsoft hopes to ship 4.5 million to 5.5 million Xbox 360 systems by June 2006.
InterVideo’s WinDVD playback engine is incorporated in over 125 million installations worldwide for both personal computer and consumer electronics devices. InterVideo’s DVD playback engine is available for licensing to OEMs, system integrators and platform builders in PC, CE set-top boxes, handheld mobile devices, and video game consoles.
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sjo, volgens mij is dit de reden waarom DVD's er zo goed uit zien....
[..]
Verkapte kijk-mij-patsen-met-mn-plasma-post.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360Ik kijk mijn films tegenwoordig op de 360. Helemaal na de calibratie van mijn plasma !
Er zijn er meerdere die een plasma hebben hoor.... tegenwoordig alleen nog maar lcd en plasma te koop. Zo bijzonder is het niet... gewoon een grote tv !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-patsen-met-mn-plasma-post.
Onzin, paar maanden terug nog m'n CRT breedbeeld van 70cm opgepikt voor <200quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere die een plasma hebben hoor.... tegenwoordig alleen nog maar lcd en plasma te koop. Zo bijzonder is het niet... gewoon een grote tv !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Onzin, paar maanden terug nog m'n CRT breedbeeld van 70cm opgepikt voor <200
Geloof dat het 170 ofzo was
Nee niet dus, niet iedereen heeft meer costumes in timed mode, maar de meeste vrouwtjes sowieso wel. Sterker nog, de geilste kostuums zijn daar juist te winnen. Die eerste, volgens mij heet ze kasumi, heeft van die kniekousen aan en niet meer dan een lap over haar bovenlichaam. De moeite waard hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Achievement wel, maar voor de costums moet je wel 2 ronden doen.
Dit geld aan voor voor de mannetjes die geen story mode heeft.
De rest dus gewoon story mode spelen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mijn broer ook,.... Christus, ik zeg toch niet dat ze NIET meer te krijgen zijn. Het aanbod van plasma en lcd is gewoon erg groot momenteel,... en terecht.
Volgens mij zei je dat welquote:tegenwoordig alleen nog maar lcd en plasma te koop.
Demoniserend tuig, die console gamersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:20 schreef twi het volgende:
Wat een mierenneukers zijn die PC gamers toch
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef devv05 het volgende:
Kutzooi! Er zit een gigantische bug in Condemned waardoor ik nooit verder kan
Ik wachtte toch al op Burnout:Revenge. Dat is pas echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! Full Auto is een kutspel.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62843
Ben er uiteindelijk voorbij gekomen, maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben er uiteindelijk voorbij gekomen, maar...Dat klinkt idd als een bug... heb die situatie niet meegemaakt gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vreemd dit soort dingen. Pas vanaf dit level (level 6) heb ik last van bugs, lijkt wel of de betatesters de game nooit uitgespeeld hebben ofzo en alleen het begin getest hebben![]()
Als ik dvd wil kijken op me 360 dan skipped ie om de zoveel tijd wat frames waardoor de film niet vloeiend loopt zeg maar, ik gebruik de 360 dus niet meer voor dvd kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360Ik kijk mijn films tegenwoordig op de 360. Helemaal na de calibratie van mijn plasma !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
Nog iets vreemds:Ik heber geen last van gehad en ik weet ook niet of dat dat een bug was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vreemd dit soort dingen. Pas vanaf dit level (level 6) heb ik last van bugs, lijkt wel of de betatesters de game nooit uitgespeeld hebben ofzo en alleen het begin getest hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Zonde dat je 360 dat doet !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik dvd wil kijken op me 360 dan skipped ie om de zoveel tijd wat frames waardoor de film niet vloeiend loopt zeg maar, ik gebruik de 360 dus niet meer voor dvd kijken
tsja zat andere potentieele dvd spelers staan, en voor die tijd keek ik ze ook op andere dus das nu ook geen probleem, tis alleen jammer dat ik ze er niet op kan kijken.quote:
Eurogamer heeft toch iets tegen de 360?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
Ach, Eurogamer heeft volgens mij meer wat tegen journalistiek. De punten die ze geven kan ik me meestal wel redelijk in vinden, maar de reviews zelf zijn behoorlijk niveauloos en absoluut geen goede bron van informatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Eurogamer heeft toch iets tegen de 360?
Nou meestal moet ik wel lachen als ze iets afzeikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, Eurogamer heeft volgens mij meer wat tegen journalistiek. De punten die ze geven kan ik me meestal wel redelijk in vinden, maar de reviews zelf zijn behoorlijk niveauloos en absoluut geen goede bron van informatie.
Ik bepaal zelf wel welke spellen ik koop. Eurogamer lees ik voor de geweldige humor. Lees die intro van de Full Auto review eens, dat is toch pure kunstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, Eurogamer heeft volgens mij meer wat tegen journalistiek. De punten die ze geven kan ik me meestal wel redelijk in vinden, maar de reviews zelf zijn behoorlijk niveauloos en absoluut geen goede bron van informatie.
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:45 schreef H.Flick het volgende:
ondersteunt de Xbox360 eigenlijk DTS bij DVD playback?
Als je verder tevreden bent over de xbox 360 als dvd-speler wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:05 schreef H.Flick het volgende:
Dan kan mijn DVD speler dus weg, scheelt weer een SCART-aansluiting.
Ik heb hem nog nooit gebruikt. Eerst een keer proberenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je verder tevreden bent over de xbox 360 als dvd-speler wel ja.
Dat had ik ook met wat films.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik dvd wil kijken op me 360 dan skipped ie om de zoveel tijd wat frames waardoor de film niet vloeiend loopt zeg maar, ik gebruik de 360 dus niet meer voor dvd kijken
Nerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De dag dat ik m`n 360 kreeg ( 2 decquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met wat films.
Ik gebruik me dvd speler wel gewoon die Xbox is alleen voor games.
Kom je nog racen vannacht ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
1 DVD van mij werkt niet perfect op de 360, en die werkt in z'n geheel niet op m'n PC. Goooooo irritante overdreven beveiliging
.
Ik heb er iets meer die niet goed werken op de 360, maar prima op mijn Xbox, PS2 en PCquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
1 DVD van mij werkt niet perfect op de 360, en die werkt in z'n geheel niet op m'n PC. Goooooo irritante overdreven beveiliging
.
Dinsdag weerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je nog racen vannacht ?
Wat jij zeiquote:
Je kan rep verdienen of verliezen als je positieve of negatieve reviews krijgt van mensen waarmee je een potje op live hebt gespeeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Wat houd dat Rep eigenlijk in?
Ik heb dus 3 sterren. Is dat goed of iets minder goed...?
Het is een silver-account, dus volgens mij kan je dan geen reviews krijgen. Je kan immers niet online spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan rep verdienen of verliezen als je positieve of negatieve reviews krijgt van mensen waarmee je een potje op live hebt gespeeld
In het weekend welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is een silver-account, dus volgens mij kan je dan geen reviews krijgen. Je kan immers niet online spelen.
dat is minder, maar je kan dan nog steeds repu krijgen tijdens die weekendenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij alleen speciale weekenden
Moet ik er nog geld voor dokken ook, those bastards. Alsof ze me nog niet genoeg gefukt hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef Gamedemon het volgende:
recover gamertag functie gebruiken ofzo, je kan em terug halen iig
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef kepler het volgende:
[..]
zo
fuck BF2 ik ga Ghost Recon halen
uuhm nee hoor, dat is gewoon gratisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Moet ik er nog geld voor dokken ook, those bastards. Alsof ze me nog niet genoeg gefukt hebben.
Best heftig hequote:
Ik had m van de week al gezien.. heftig idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Best heftig heOf het lekker speelt is me een raadsel trouwens
Ik ken de gameplay niet.... is het een FPS ala BF?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ghost Recon heeft me altijd al meer kunnen boeien dan Battlefield.
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Die GR-trailer is misschien wel het mooiste dat ik ooit gezien heb op game-gebied.
Mja,....... heb meer mooie dingen gezien. Oblivion, Gears of War, Tombraider, MGS, etc. etc.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Die GR-trailer is misschien wel het mooiste dat ik ooit gezien heb op game-gebied.
Ik wil ze gewoon allemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,....... heb meer mooie dingen gezien. Oblivion, Gears of War, Tombraider, MGS, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |