Je moet m op 1 ronde zettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan gaat het nergens over. Ik heb tot nu toe 1 keer alle 8 rondes gewonnen binnen de tijd. Niet te doen zeg.
quote:Microsoft Xbox 360 Launched With InterVideo DVD Engine Playback Software
Published 8th February 2006
Software Supports DVD Video Playback and Windows MCE Playback Using the Xbox 360’s Remote Control...
FREMONT, Calif. — February 8, 2006 — InterVideo®, Inc. (NASDAQ: IVII) announced today that the new Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft® Corporation (NASDAQ:MSFT) includes the award-winning DVD engine from InterVideo’s WinDVD® for video playback. InterVideo previously announced the licensing agreement with Microsoft last May.
The much-anticipated Xbox 360 provides consumers with a high-definition gaming experience, multi-channel audio fidelity and high-quality DVD playback, making it a highly versatile entertainment solution for today’s digital lifestyle.
In addition to providing standard DVD features, InterVideo’s DVD playback software delivers support for display on high resolution progressive and interlaced monitors as well as decoding high definition television content.
When the Xbox 360 is combined with a Windows® XP Media Center (MCE) 2005-based PC, users have a complete home entertainment center that can control everything from watching and recording live television, to playing and recording digital music, to viewing and manipulating video, DVDs and photos. A Designed for Windows XP Media Center Edition Partner, InterVideo has ensured that the DVD playback software bundled with the Xbox 360 works seamlessly in MCE environments.
"Microsoft is very pleased with the work InterVideo has done to deliver high-quality movie playback on the Xbox 360 and its work in PC/CE convergence," said Ray DiCasparro, Director of Business Development, Microsoft Entertainment. "InterVideo’s DVD playback engine complements both the Xbox 360 and Windows XP Media Center Edition technology while providing consumers with a more CE-like experience on their PC."
"With the launch of the Xbox 360, Microsoft is delivering much more than a powerful game-playing device," said Steve Ro, InterVideo CEO and President. "The new Xbox has earned its place in the living room by offering a full range of home entertainment functions. We're delighted with the role InterVideo DVD playback software will play in making the entertainment capabilities of the 360 even more enjoyable."
The Xbox 360 is now available in the US, Europe and Japan. Launches will follow in Mexico and Columbia on February 2, Korea on February 24, Hong Kong, Taiwan and Singapore on March 2, Australia and New Zealand on March 2. Microsoft hopes to ship 4.5 million to 5.5 million Xbox 360 systems by June 2006.
InterVideo’s WinDVD playback engine is incorporated in over 125 million installations worldwide for both personal computer and consumer electronics devices. InterVideo’s DVD playback engine is available for licensing to OEMs, system integrators and platform builders in PC, CE set-top boxes, handheld mobile devices, and video game consoles.
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sjo, volgens mij is dit de reden waarom DVD's er zo goed uit zien....
[..]
Verkapte kijk-mij-patsen-met-mn-plasma-post.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360Ik kijk mijn films tegenwoordig op de 360. Helemaal na de calibratie van mijn plasma !
Er zijn er meerdere die een plasma hebben hoor.... tegenwoordig alleen nog maar lcd en plasma te koop. Zo bijzonder is het niet... gewoon een grote tv !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-patsen-met-mn-plasma-post.
Onzin, paar maanden terug nog m'n CRT breedbeeld van 70cm opgepikt voor <200quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere die een plasma hebben hoor.... tegenwoordig alleen nog maar lcd en plasma te koop. Zo bijzonder is het niet... gewoon een grote tv !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Onzin, paar maanden terug nog m'n CRT breedbeeld van 70cm opgepikt voor <200
Geloof dat het 170 ofzo was
Nee niet dus, niet iedereen heeft meer costumes in timed mode, maar de meeste vrouwtjes sowieso wel. Sterker nog, de geilste kostuums zijn daar juist te winnen. Die eerste, volgens mij heet ze kasumi, heeft van die kniekousen aan en niet meer dan een lap over haar bovenlichaam. De moeite waard hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Achievement wel, maar voor de costums moet je wel 2 ronden doen.
Dit geld aan voor voor de mannetjes die geen story mode heeft.
De rest dus gewoon story mode spelen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mijn broer ook,.... Christus, ik zeg toch niet dat ze NIET meer te krijgen zijn. Het aanbod van plasma en lcd is gewoon erg groot momenteel,... en terecht.
Volgens mij zei je dat welquote:tegenwoordig alleen nog maar lcd en plasma te koop.
Demoniserend tuig, die console gamersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:20 schreef twi het volgende:
Wat een mierenneukers zijn die PC gamers toch
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef devv05 het volgende:
Kutzooi! Er zit een gigantische bug in Condemned waardoor ik nooit verder kan
Ik wachtte toch al op Burnout:Revenge. Dat is pas echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! Full Auto is een kutspel.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62843
Ben er uiteindelijk voorbij gekomen, maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! Full Auto is een kutspel.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62843
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben er uiteindelijk voorbij gekomen, maar...Dat klinkt idd als een bug... heb die situatie niet meegemaakt gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vreemd dit soort dingen. Pas vanaf dit level (level 6) heb ik last van bugs, lijkt wel of de betatesters de game nooit uitgespeeld hebben ofzo en alleen het begin getest hebben![]()
Als ik dvd wil kijken op me 360 dan skipped ie om de zoveel tijd wat frames waardoor de film niet vloeiend loopt zeg maar, ik gebruik de 360 dus niet meer voor dvd kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360Ik kijk mijn films tegenwoordig op de 360. Helemaal na de calibratie van mijn plasma !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
Nog iets vreemds:Ik heber geen last van gehad en ik weet ook niet of dat dat een bug was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vreemd dit soort dingen. Pas vanaf dit level (level 6) heb ik last van bugs, lijkt wel of de betatesters de game nooit uitgespeeld hebben ofzo en alleen het begin getest hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Zonde dat je 360 dat doet !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik dvd wil kijken op me 360 dan skipped ie om de zoveel tijd wat frames waardoor de film niet vloeiend loopt zeg maar, ik gebruik de 360 dus niet meer voor dvd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |