abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34910735
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
heb dus MCE geinstalleerd, en toen heel windows geupdate. Toen heb ik media extender for MCE rollup 2 gedownload, en toen gewoon MCE extender gedownload, beiden engelse versies want bij de nederlandse versies kreeg ik errors tijdens de installatie
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:29:11 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34910772
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Heintje het volgende:
Van iedereen die zit te zeuren dat er niks te doen is. Willen julie niet Amped 3 van mij over nemen? Heb je toch weer wat te doen tot het maart is. [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
nee dank je
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_34910812
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Chocobo het volgende:

[..]

nee dank je
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34911000
Net m'n xbox uitgetyft. In DOA4 3 kwartier bezig geweest met Alpha-152 (wat dr naam ook is) in Time trial (normal diff).. En ze bleef maar counteren en combo'en.

Kutspel. Ik kan wel tegen een uitdaging, maar dit spel is gewoon te moeilijk. Hier is geen fun aan. Counter dit counter dat, en dan die lange combo's en klaar. heel vaak krijg ik dr levensbar laag en dan doet ze zo'n aanval waar ze in je gezicht wat doet, gelijk 3 kwart eraf en nog een combo. Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan dit spel. Ik wordt eerder ongelooflijk irritant dan dat ik lol heb.

Deze kan dus binnenkort op marktplaats. Ik kijk eerst ff of m'n maat em wil overnemen.
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_34911012
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef linuxje het volgende:

[..]

heb dus MCE geinstalleerd, en toen heel windows geupdate. Toen heb ik media extender for MCE rollup 2 gedownload, en toen gewoon MCE extender gedownload, beiden engelse versies want bij de nederlandse versies kreeg ik errors tijdens de installatie
Waar zijn die rollup en extender dingen voor? Ik heb alleen MCE geinstalleerd maar hij ziet mn X360 dus niet
pi_34911149
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Lampie_ het volgende:
Net m'n xbox uitgetyft. In DOA4 3 kwartier bezig geweest met Alpha-152 (wat dr naam ook is) in Time trial (normal diff).. En ze bleef maar counteren en combo'en.

Kutspel. Ik kan wel tegen een uitdaging, maar dit spel is gewoon te moeilijk. Hier is geen fun aan. Counter dit counter dat, en dan die lange combo's en klaar. heel vaak krijg ik dr levensbar laag en dan doet ze zo'n aanval waar ze in je gezicht wat doet, gelijk 3 kwart eraf en nog een combo. Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan dit spel. Ik wordt eerder ongelooflijk irritant dan dat ik lol heb.

Deze kan dus binnenkort op marktplaats. Ik kijk eerst ff of m'n maat em wil overnemen.
Time Trial heb ik opgegeven. Maar ik heb hier zoveel pret met vrienden mee dat ik hem voor geen goud weg wil doen. En Survival Mode is te cool.
pi_34911375
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waar zijn die rollup en extender dingen voor? Ik heb alleen MCE geinstalleerd maar hij ziet mn X360 dus niet
ja je moet die extender enzo hebben anders kan je niet met je xbox media center doen
pi_34911438
Je moet gewoon naar www.xbox.com/pcsetup en dan bekijkt de website zelf wat je allemaal nodig hebt voor je MCE PC.
pi_34911993
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
Je moet gewoon naar www.xbox.com/pcsetup en dan bekijkt de website zelf wat je allemaal nodig hebt voor je MCE PC.
quote:
This computer is running Windows XP Service Pack 2. When Setup is complete, the Xbox 360 Console can stream music and pictures stored on this computer using Windows Media Connect.

To download the setup files and begin installation, click Next. Select Run when you are prompted.
Nou niet dus
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:06:51 #210
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34912057
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Koop gewoon DOA4 en ga Survival Mode spelen. Dat houdt je wel bezig tot 2010. Of probeer Time Attack te winnen. Ben je tot zeker 2016 bezig. En het is nog leuk ook
Time attack is best wel te doen.
Zolang je hem maar op 1 ronde zet.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_34912088
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

Nou niet dus
Dan weet ik het ook niet .
pi_34913229
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:06 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Time attack is best wel te doen.
Zolang je hem maar op 1 ronde zet.
Dan gaat het nergens over. Ik heb tot nu toe 1 keer alle 8 rondes gewonnen binnen de tijd. Niet te doen zeg.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34918271
Die twi kan echt niet racen. Net PGR3 op Live!, wordt ie gewoon door Kabouter en mij gelapt in New York. Echt een prutser, ik denk dat ik maar niet meer met em ga spelen online, hij zit echt te ver beneden mijn niveau

Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_34920628
Als je time attack op 1 ronde zet kan je dan wel de achievements/costums etc unlocken?
pi_34920709
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Lampie_ het volgende:
Als je time attack op 1 ronde zet kan je dan wel de achievements/costums etc unlocken?
In DoA4 neem ik aan?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:42:13 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34921451
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef GokuSFE het volgende:
Die twi kan echt niet racen. Net PGR3 op Live!, wordt ie gewoon door Kabouter en mij gelapt in New York. Echt een prutser, ik denk dat ik maar niet meer met em ga spelen online, hij zit echt te ver beneden mijn niveau

En dan had ik nog wel een auto die veel sneller was in de bochten.
pi_34921514
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef twi het volgende:

[..]

En dan had ik nog wel een auto die veel sneller was in de bochten.
Precies, matig hoor
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:44:32 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34921548
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef devv05 het volgende:
Ik wil graag op mn XP machine verbinding maken met mn X360 via Windows Media Connect zodat ik lekker muziek kan streamen. Het lukt alleen niet, hij ziet mn X360 niet vanaf mn PC. Ik vermoed dat mn firewall (Zonealarm Pro) hier de oorzaak van is.

Is het iemand al gelukt of weet iemand hoe dit wel gaat werken? Ik had gelezen dat een aantal poorten open moesten, maar het wil me vooralsnog niet lukken in Zonealarm
Check ook even of je Windows Firewall toevallig nog erlangs aanstaat, en zet die even uit (bij Configuratiescherm - Netwerk Eigenschappen of hoe dat ook heet). Met ZoneAlarm geen ervaring, helaas.
pi_34921971
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

In DoA4 neem ik aan?
Sorry, ja.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:55:49 #220
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34922030
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef GokuSFE het volgende:

Dat was wel een leuke race. En een keer een race waarin ik mijn doel berijkt heb.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:21:20 #221
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34922919
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Lampie_ het volgende:
Achievement wel, maar voor de costums moet je wel 2 ronden doen.
Dit geld aan voor voor de mannetjes die geen story mode heeft.
De rest dus gewoon story mode spelen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:45:33 #222
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34923630
quote:

Prachtig om je woede te lezen....
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 01:56:29 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34925159
quote:

Tecmo FTW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34926876
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 01:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tecmo FTW
Ja het is natuurlijk wat moeilijk voor iemand die nintendo games gewend is.

Ikzelf kan het ook niet overigens
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  vrijdag 10 februari 2006 @ 07:47:19 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_34927303
quote:
As far as racing games go, Full Auto’s arcade handling provides a welcome change to the rigours of the superb "Project Gotham Racing 3," but the slowdown and – in some cases – downright bugginess means that it won’t ever take you to gaming nirvana.
Zeker weten dat je full auto nog wilt halen?

is een quote van het alom gerespecteerde rewiredmind.com
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')