Oblivion geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maart, DS Lite
Wat gebeurt er op 360 gebied in maart dan?
Hij houdt van spelletjes waar je met robots huishoudelijke taken moet uitvoerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef Morthill het volgende:
Als je niet houdt van diepe RPG's, vette arcade racers, toffe shooters of stoere action games niet nee.
Ach, er komt in maart vast ook nog wel een Milkman Mario game uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Football managerMaar das niet handig met een controller... Verder niets interessants
Super Princess Peach voor de DS jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er komt in maart vast ook nog wel een Milkman Mario game uit..
"Look at all teh pretty colours. Pretty-pretty-pretty"quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach voor de DS ja
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Look at all teh pretty colours. Pretty-pretty-pretty"
[afbeelding].
April 2009 bedoel je? Na Oblivion.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TAINPrachtig !! Ik wil hem zo graag
April ergens... na Oblivion
Jij? Voebal? Had ik nooit achter je gezochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Football managerMaar das niet handig met een controller... Verder niets interessants
Hij houdt ook niet van voetbal.. Hij is voor psv..quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij? Voebal? Had ik nooit achter je gezocht.
"Landskampioen" noem ik ze lieverquote:
Je bedoelt kampioen van de armoede toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Landskampioen" noem ik ze liever
tussen " " iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Landskampioen" noem ik ze liever
das altijd een probleem met dit soort games, dan "acten" ze een coole screenshots die ook echt mogelijk is in game, maar die je verder nooit zult zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op de PC is ie vetter.
Verder irriteer ik mij er aan dat je nog steeds geen echte ingame (gameplay) shots ziet.
want? (en niet aankomen met het muis verhaal, want dat gaat niet op voor mijquote:
Ben benieuwd idd.. want dit schijnt zo goed als een port te zijn van de PC versie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
want? (en niet aankomen met het muis verhaal, want dat gaat niet op voor mij)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat je ook dedicated servers kan opzetten, omgevingen is hetzelfde als op de PC volgens mij??quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef Retuobak het volgende:
Meer spelers, grotere omgevingen, mods etc. neem ik aan.
Ik weet niet. Minder spelers op 360 is toch een nadeel vind ik. Er gaat niks boven met 64 man knallen in BF2 op de PC. Ik vond servers met een 32-cap altijd maar matigjes. Laat staan nog minder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Retuobak het volgende:
Meer spelers sowieso. Maar er zal vast meer zijn, ik heb het nl. nooit gespeeld.
Sowieso al meer spelers.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
64 op de PC.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Retuobak het volgende:
Meer spelers sowieso. Maar er zal vast meer zijn, ik heb het nl. nooit gespeeld.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, en de combi joystick/muis is niet mogelijk op de X360
Er is dan ook gewoon geen PC versie van Battlefield 2: Modern Combatquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
Ik moet dus wel voor de 360 versie gaan
Dacht dat er ook zoiets op de 360 de bedoeling was.. maar voor 16 zonder lag doe ik ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
64 op de PC.
Dat haalt de X360 niet, denk ik.
waarom worden die games dan vergelekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is dan ook gewoon geen PC versie van Battlefield 2: Modern Combat
Noch een console versie van Battlefield 2
Omdat mensen denken dat het hetzelfde isquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom worden die games dan vergeleken
zo verwarrend
Battlefield 1942 heb ik gehad op de PC.. en ik werd helemaal ziek van de mods die je moest installeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef Retuobak het volgende:
Half-Life en Battlefield 1942 zijn inderdaad kleine titels die erg slecht ontvangen werden in reviews
Ik herken me hier volledig inquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
Ik herken het niet Retuobak.. pc gamen zuigt voor mij aan alle mogelijke kanten..
Wat ik schets is nog maar het topje van de ijsberg.. pc gamen heb ik afgeleerd dus.
Oh dus het ligt aan mij wil je zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Retuobak het volgende:
Ik snap dat echt niet van sommige mensen, hun vermogen om problemen te schapen bij de simpelste dingen op de PC. Ik heb echt nooit problemen met dat soort zooi
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |