Eurogamer heeft toch iets tegen de 360?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
Zie je nou wel! Full Auto is een kutspel.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62843
Ach, Eurogamer heeft volgens mij meer wat tegen journalistiek. De punten die ze geven kan ik me meestal wel redelijk in vinden, maar de reviews zelf zijn behoorlijk niveauloos en absoluut geen goede bron van informatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Eurogamer heeft toch iets tegen de 360?
Nou meestal moet ik wel lachen als ze iets afzeikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, Eurogamer heeft volgens mij meer wat tegen journalistiek. De punten die ze geven kan ik me meestal wel redelijk in vinden, maar de reviews zelf zijn behoorlijk niveauloos en absoluut geen goede bron van informatie.
Ik bepaal zelf wel welke spellen ik koop. Eurogamer lees ik voor de geweldige humor. Lees die intro van de Full Auto review eens, dat is toch pure kunstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, Eurogamer heeft volgens mij meer wat tegen journalistiek. De punten die ze geven kan ik me meestal wel redelijk in vinden, maar de reviews zelf zijn behoorlijk niveauloos en absoluut geen goede bron van informatie.
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:45 schreef H.Flick het volgende:
ondersteunt de Xbox360 eigenlijk DTS bij DVD playback?
Als je verder tevreden bent over de xbox 360 als dvd-speler wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:05 schreef H.Flick het volgende:
Dan kan mijn DVD speler dus weg, scheelt weer een SCART-aansluiting.
Ik heb hem nog nooit gebruikt. Eerst een keer proberenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je verder tevreden bent over de xbox 360 als dvd-speler wel ja.
Dat had ik ook met wat films.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik dvd wil kijken op me 360 dan skipped ie om de zoveel tijd wat frames waardoor de film niet vloeiend loopt zeg maar, ik gebruik de 360 dus niet meer voor dvd kijken
Nerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou erg goed kunnen ja. Ja niet iedereen zal het zien, maar heb een scherpte patroon (AVIA DVD home theatre setup) op 3 dvd players los gelaten. Er is er geen een die zo scherp is dan de 360Ik kijk mijn films tegenwoordig op de 360. Helemaal na de calibratie van mijn plasma !
De dag dat ik m`n 360 kreeg ( 2 decquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met wat films.
Ik gebruik me dvd speler wel gewoon die Xbox is alleen voor games.
Kom je nog racen vannacht ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
1 DVD van mij werkt niet perfect op de 360, en die werkt in z'n geheel niet op m'n PC. Goooooo irritante overdreven beveiliging
.
Ik heb er iets meer die niet goed werken op de 360, maar prima op mijn Xbox, PS2 en PCquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
1 DVD van mij werkt niet perfect op de 360, en die werkt in z'n geheel niet op m'n PC. Goooooo irritante overdreven beveiliging
.
Dinsdag weerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je nog racen vannacht ?
Wat jij zeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |