Allemaal uitgespeeld. Behalve PGR3, dat is gewoon een kutspel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Condemned, Kameo, PGR3, Call of Duty 2
normale mensen zijn hier wel een tijdje mee bezig
althans ik ben er nog steeds mee bezig, moet zelfs nog beginnen met CoD2
Gijs dat is toch niks nieuws.... Kameo is uit, . CoD2 is uit,.....condemned 2x uitgespeeld. Mag ik nu wat anders aubquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Condemned, Kameo, PGR3, Call of Duty 2
normale mensen zijn hier wel een tijdje mee bezig
althans ik ben er nog steeds mee bezig, moet zelfs nog beginnen met CoD2
CoD2 op veteran nog?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat is toch niks nieuws.... Kameo is uit, . CoD2 is uit,.....condemned 2x uitgespeeld. Mag ik nu wat anders aub?
* Chocobo doet Tain de groetenquote:
ow nieuwe spellenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat is toch niks nieuws.... Kameo is uit, . CoD2 is uit,.....condemned 2x uitgespeeld. Mag ik nu wat anders aub?
Tain... spel moet leuk blijven............ kostelijk vermaakt, maar ik ga geen trial and error gamen met dat spel !quote:
Nee, ik vind je niet objectief inderdaad.. PGR3 is online best leuk, en DOA4 ook.. beide heb jij niet in het bezit.. maar dan kan je niet zeggen voor iedereen "Er is niks te doen online"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een +8 persoonlijke mening of doel je op het feit dat ik objectief ben?Nee Gijs face it,... er is echt niet veel........ althans....
toch?
Jij praat poep Gijs.... ik heb het helemaal niet over online gamesquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik vind je niet objectief inderdaad.. PGR3 is online best leuk, en DOA4 ook.. beide heb jij niet in het bezit.. maar dan kan je niet zeggen voor iedereen "Er is niks te doen online"
Trouwens.. op CoD2 (met zn brakke MP heb jij helemaal geen online games, dus praat je al helemaal poep.![]()
Oh sorry ja.. ja ik zie MP als een serieuze uitbreiding en zeker een grote funfactor op een console. Groot gemis als ik dat niet had...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij praat poep Gijs.... ik heb het helemaal niet over online games![]()
Ik doel meer op dit stuk van Flick:
ik speel eigenlijk sowieso nooit meer met de Xbox360
Ja PGR schijnt goed te zijn online maar ook dat zie ik ze niet veel doen eerlijk gezegd. Ik vind er geen reet aan iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh sorry ja.. ja ik zie MP als een serieuze uitbreiding en zeker een grote funfactor op een console. Groot gemis als ik dat niet had...
Dus "Er is momenteel niet echt wat leuks uit dus kan ik me dat voorstellen." Jawel: MP
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928116.asp?q=full%20autoquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Dan koop je Full Auto![]()
![]()
(Die mij nog steeds rete vet lijkt, alleen niemand hier probeert hem ook maar leuk te vinden)
bij play.com staat ie nu op voorraad, dus hij zal wel ietsje vervroegd zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Tumble het volgende:
Ja en over Full auto gesproken (en om mijn vraag van 2 pagina's terug nog maar eens te halen. waarom lees ik dat sommige mensen hem vandaag gaan krijgen is de release vervroegt?
ik ga voor full auto hoor wessiej.. lijkt me geweldig online
Desert combat is zoiezo 1 van de redenen dat battlfield 1942 zo goed verkocht, idem voor Half life, meeste mensen kochten de game niet voor half life maar voor counter strike (ik dus ook in beide gevallen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Waarom trek je mods in godsnaam niet?
Nooit een kwaliteitsmod gespeeld ofzo?
Mods als Desert Combat (dat er uberhaupt voor gezorgd heeft dat Battlefield 2 zo is geworden als het is geworden) en Counterstrike (de populairste MP game ooit als ik me niet vergis) zijn bekender dan de meeste gewone games.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:21 schreef linuxje het volgende:
jeej ik heb eindelijk windows media center en werkend met mijn xbox, maar zijn er nog plugins voor MCE ? en dan bedoel ik niet van de windows site maar gewoon van een community?
Koop gewoon DOA4 en ga Survival Mode spelen. Dat houdt je wel bezig tot 2010. Of probeer Time Attack te winnen. Ben je tot zeker 2016 bezig. En het is nog leuk ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja PGR schijnt goed te zijn online maar ook dat zie ik ze niet veel doen eerlijk gezegd. Ik vind er geen reet aan iddIk zie de meeste mensen Arcade games spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |