Scherp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen titelGeen hoofdletter
Maar wél een kuikentje in de OP
![]()
Ik heb geloof ik $360 betaald voor de mijne. Achteraf heb ik wel spijt dat ik een zilveren heb gekocht in plaats van een witte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn 1e ps2 voor 1250 piek kocht!!! ( 613 EURO )![]()
Hmmm... da's fl.100,01 meer dan de launchprijs.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn 1e ps2 voor 1250 piek kocht!!! ( 613 EURO )![]()
weet ik niet meer, bij de plaatselijke gameboer ( replay ) ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... da's fl.100,01 meer dan de launchprijs.Waar heb jij 'm gehaald?
En die durfde er fl.100.- meer dan de adviesprijs voor te vragen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef jpg97 het volgende:
weet ik niet meer, bij de plaatselijke gameboer ( replay ) ofzo
Nee,.... vorige week pas geshipped... ik had niet goed gekekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:29 schreef chibibo het volgende:
Heb je Shadow of the Colossus inmiddels ontvangen, Cho?
Dvdboxoffice.... had geen haast met deze titel ivm DQ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Waar heb je hem besteld? Bij VGP duurt het toch nooit zo lang?
Jij ook al! Ik heb een tijdje geleden ook gezegd dat ik op het moment dat ik die boot kreeg echt het FF7 gevoel kreeg!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dvdboxoffice.... had geen haast met deze titel ivm DQ....
Over DQ gesproken..... zet op het west continent... briljant die vrijheid in het spel... gaf me een FF7 gevoel.... geen ideeee waar ik naar toe moest... ben maar wat gaan lopen ergens en rondvragen in dorpjes zeg maar
Weet ik niet. Zijn ze dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef piet_pelle het volgende:
Zijn Grandia 3 en Phantasy Star Online Universe geen potentiele toppers?![]()
Ze hebben grote voorgangers en iig erg mooie graphics. En de laatste is online. Die wil ik iig hebben.quote:
Potentieel ja.......... maar ik wacht even de reviews af van Grandia !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef piet_pelle het volgende:
Zijn Grandia 3 en Phantasy Star Online Universe geen potentiele toppers?![]()
Deel 2 schijnt het beste te zijn maar als je een Resident Evil of Silent Hill ervaring zoekt zal je teleurgesteld zijn denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand wel eens een Fatal Frame game gespeeld? Lijkt me wel eng
[afbeelding]
Correct maar US is wel goedkoperquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Die spellen heten in Europa toch Project Zero?
Ik heb dit spel echt al maanden en zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:27 schreef search64 het volgende:
Ik heb net God of War in een ruk uitgespeeld. Wat een topspel, echt ontzettend verslavend.
Binnenkort veel minder, want ICO komt opnieuw uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ook nog Ico liggen in het kartonnen doosje en die schijnt tegenwoordig toch nog redelijk wat waard te zijn![]()
Zeker leuk spel! Heb me er tot nu toe ook redelijk wat uren mee vermaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:48 schreef jpg97 het volgende:
Om even een beetje variatie in te brengen ga ik het nu niet hebben over een RPG maar over...
SSX: On tour!!gisteren gespeeld, echt een fijn spel!
NU ook met ski's !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |