abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2004 @ 15:07:58 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17223827

Een van de (zoniet de) best verkochte consoles allertijden! De Playstation 2. Dit is alweer deel 28

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 16 februari 2004 @ 15:09:28 #2
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_17223856
Iemand enig idee of die netwerk adapter er ook voor de silver edition komt
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_17223933
Die zit aan de achterkant, dat zie je toch niet Of bij jouw setup wel

Ik vind een DVD remote en Controller belangrijker, een zilveren memkart is wel leuk hoeft ook niet echt, vind dat zwart met zilver wel ok staan

pi_17224027
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:05 schreef Kremers het volgende:
Voor de zilveren PS2 komen er speciale accesoires uit , een zilveren memkaart en een zilveren DVD remote

Ik heb mijn losse DVD speler verkocht en wou net zo'n PS2 remote kopen, maar nu wacht ik nog maar even, als het goed is komen ze op 15maart uit.

Cool! Nou, boeit die zilvere remote me eigenlijk niet zo... (remote's horen zwart te zijn! ) Maar die zilvere mem-card is wel grappig! Nu nog een zilvere netwerkadapter, zilvere multitap en een zilvere eyetoycamera!

Over de multitap gesproken... Ik heb 'm al heel vroeg gekocht. Vlak na m'n PS2 (die ik rond april 2001 gekocht heb) En ik heb er héél dankbaar gebruikt van gemaakt met Dead or Alive 2 en af en toe met Tekken Tag Tournament. (samen met m'n 2 grijze playstation 1 dual shock controllers en later heb ik zelfs nog een derde dual shock 2 gehaald) maargoed... erg leuke avonden gehad met vrienden... maar wat ik me dus afvraag, waarom zitten er geen multitap/tag opties meer in de laatste vechtspellen zoals Tekken 4 of Soul Caliber 2? Ik had erg graag een tag optie gezien in Soul Caliber! Zijn of komen er nog andere leuke multitap games, of gaat Sony zit vooral richten op de online markt?

pi_17225975
Iemand hiert die ervaring heeft met DVD Region Free van Datel, werkt dat no-green RGB ook? Wil films nl. wel graag in RGB kwaliteit bekijken

Wat ik alleen wel minder vind is dat je als je een film wilt gaan kijken je eerst die Region Free CD moet draaien alvorens je de film kan kijken , is er niets een soort gelijk programma dat zich installeert op de memcard ofzo en die ook dat groene in RGB stand verwijdert Ik haat swappen

Edit: Ik lees net dat hij niet werkt op die nieuwe PS2 Sony heeft een beveiliging ingebouwd?

[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 16-02-2004 16:36]

maandag 16 februari 2004 @ 17:00:30 #6
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_17227512
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:28 schreef nikanoru het volgende:
Silent Hill 4 The Room
OMG!!! OMG!!! OMG!!!!
www.sh2004.com
3 min trailer low
3 min trailer med
3 min trailer high

Zo mooi!!

+een iets beter kwaleit met een andere scene.
http://www.sh2004.com/mov/sh4_12m.wmv
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  maandag 16 februari 2004 @ 17:11:02 #7
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_17227794
jasses! wat weten jullie er allemaal veel van af zeg! Ik weet alleen:

PS2 RULEZ!!!!!!!!!!!!!

sugar? no thanks, I'm sweet enough......
  maandag 16 februari 2004 @ 17:12:32 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17227837
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:00 schreef nikanoru het volgende:

[..]

+een iets beter kwaleit met een andere scene.
http://www.sh2004.com/mov/sh4_12m.wmv

Staat op mijn wishlist
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Redactie Games maandag 16 februari 2004 @ 17:32:12 #9
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_17228492
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:12 schreef Kremers het volgende:
Die zit aan de achterkant, dat zie je toch niet Of bij jouw setup wel
Vertical Stand aan de zijkant van me TV....
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_17230173
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  maandag 16 februari 2004 @ 22:46:18 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17240274
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:12 schreef Kremers het volgende:
Iemand hiert die ervaring heeft met DVD Region Free van Datel, werkt dat no-green RGB ook? Wil films nl. wel graag in RGB kwaliteit bekijken

Wat ik alleen wel minder vind is dat je als je een film wilt gaan kijken je eerst die Region Free CD moet draaien alvorens je de film kan kijken , is er niets een soort gelijk programma dat zich installeert op de memcard ofzo en die ook dat groene in RGB stand verwijdert Ik haat swappen

Edit: Ik lees net dat hij niet werkt op die nieuwe PS2 Sony heeft een beveiliging ingebouwd?

Gewoon een dvd speler kopen. Het werkt niet op die nieuwe nee Geen idee waarom niet
pi_17243444
Dat heb ik er niet voor over , een redelijke DVD speler kost al gauw ¤100, en dan komt er vaak nog iets bij als je hem regio vrij wilt hebben (bij MM dan), regio 1 hoeft niet per sé, zie het meer als een extra iets

Bovendien past zo'n losse DVD speler niet in mijn kast, waardoor ik er weer een extra tafel naast moet zetten, dat neemt allemaal teveel ruimte in beslag.

Ga morgen zo'n DVD remote kopen en hou het bij Regio 2 in de hoop dat er ooit nog een Region Free versie uitkomt die wel op de 5000 series werkt

dinsdag 17 februari 2004 @ 08:29:55 #13
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17246877
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:18 schreef Kremers het volgende:
Ga morgen zo'n DVD remote kopen en hou het bij Regio 2 in de hoop dat er ooit nog een Region Free versie uitkomt die wel op de 5000 series werkt
Het is verder een prima dvd speler hoor dus gewoon R2 blijven behouden !
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:32:08 #14
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_17246890
I-Ninja is cool
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:39:07 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17246937
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:32 schreef ChOas het volgende:
I-Ninja is cool
pi_17256142
Eindelijk.........:

"KOEI has announced plans to release PS2 RPG Disgaea: The Hour of Darkness all over Europe this May. Developed by Nippon Ichi Software, Disgaea is a tactical RPG in a similar vein to things like Tactics Ogre and Final Fantasy Tactics Advance, and along with Suikoden III has been one of the big "where the hell is it?" stories amongst European RPG fans since its release in Japan and the US last year.

For those who do need some idea of what we're up against, look no further than last week's Reader Reviews, when Pirotic delivered a sermon on Disgaea - "every statistician's wet dream", apparently, and "King of the Tactical RPG". We'll be busy ... err... ... um... at the E3 trade show in Los Angeles this May, but we'll be sure to leave someone behind to get their fangs firmly sunk into this one.

For a preliminary bite, KOEI has sent over a mutated handful of screenshots. (Six.)"

Bron: http://www.eurogamer.net

Koei

pi_17256316
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:27 schreef sharkysharky het volgende:

Koei

Dat is idd zeer goed nieuws! Die game werd unaniem als heel vet beschouwd
Sold my Soul to Sony
pi_17257098
Net even in de stad geweest, die DVD Remote kost gewoon ¤36 , das toch belachelijk, tegenwoordig heb je al een losse DVD speler voor ¤50 bij MediaMarkt
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:58:11 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17257137
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:57 schreef Kremers het volgende:
Net even in de stad geweest, die DVD Remote kost gewoon ¤36 , das toch belachelijk, tegenwoordig heb je al een losse DVD speler voor ¤50 bij MediaMarkt
Ik heb gewoon die kleine DVD remote van Thrustmaster gekocht Die werkt ook gewoon goed, en is veeeeel goedkoper
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_17258174
Das eentje met ir oog? Ik wil er eentje zonder, zat net even te kijken op play.com en binnenkort krijgen zij er eentje binnen die ook met dat ingebouwde ir oog werkt, kost ¤15.

Alleen trek ik mijn twijfels bij sommige van die 3rd party dingen.. Nou ja, ik zie wel wat ik doe

pi_17258383
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb gewoon die kleine DVD remote van Thrustmaster gekocht Die werkt ook gewoon goed, en is veeeeel goedkoper

En is ook veeeeel lelijker en heeft ook veeeeel minder functies en heeft ook geen standby en ejectknop is waarschijnlijk niet compatible met de 50000 serie.

Maar inderdaad ¤36,- is idioot duur. Alle accesoires van Sony zijn idioot duur... neem nou die scartkabel ¤45,-!!! Dit is hardware waar Sony duidelijk wel winst op maakt. (tòch heb ik alleen maar officiële Sony accesoires. Multitap, scartkabel, s-videokabel, controllers, av-adapter, verticale standaard... alles bij elkaar meer geld dan de PS2 nu kost )

pi_17258803
Plus dat je voor die nieuwe geen software hoeft te installeren, zit al ingebakken

Denk dat ik toch maar die officieële koop, moet er maar overheen komen , een losse DVD speler is ook een optie, maar die past dan weer niet in mijn kast....

pi_17258857
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:49 schreef Kremers het volgende:
Plus dat je voor die nieuwe geen software hoeft te installeren, zit al ingebakken

Denk dat ik toch maar die officieële koop, moet er maar overheen komen , een losse DVD speler is ook een optie, maar die past dan weer niet in mijn kast....

Ik zou het alleen voor de standby-knop al doen! Ik heb echter nog een 30000 serie PS2 (+ de ouwe remote van Sony)
pi_17259019
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zou het alleen voor de standby-knop al doen!

Luilak

Ik lees trouwens net dat de zilveren controller ook los te koop zal zijn vanaf 15 maart

dinsdag 17 februari 2004 @ 18:12:28 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17261451
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zou het alleen voor de standby-knop al doen!

Ik ruim altijd meteen mijn DVD's weer op, dus dan moet ik toch opstaan

Wat voor functies wil je nou allemaal gebruiken tijdens het DVD kijken?

vooruit, terug, play, stop, dvd menu, subtitles.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')