Oh dat zijn wel hoge ratings. Maar ik zie zoveel EA sport games in de line-up. Ik hou niet zo van sport gamesquote:Uit de vorige thread
14 top games, waarvan twee rated tussen 9 en 10, drie tussen 8 en 9.
Beroerde line-up ja
Mjah, die van mij is onderweg in ieder geval
Ja flapdrolquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel hoge ratings. Maar ik zie zoveel EA sport games in de line-up. Ik hou niet zo van sport games
Maar mss is het een slecht excuus om er nu nog geen te bestellen
wipe-out purequote:Op donderdag 24 maart 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel hoge ratings. Maar ik zie zoveel EA sport games in de line-up. Ik hou niet zo van sport games
Maar mss is het een slecht excuus om er nu nog geen te bestellen
WAAROMquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Het is allemaal erg verleidelijk maar ik wacht nog lekker ff
WAAROMquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Het is allemaal erg verleidelijk maar ik wacht nog lekker ff
Mercury lijkt me ook een geweldig spelquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wipe-out pure
ridge racers
lumines
metal gear acid komt bijna uit
persoonlijk wacht ik nog op coded arms
Die tiltsensor zit er niet meer in he?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mercury lijkt me ook een geweldig spel
dan nog, zou helemaal kriegel worden van een tiltsensorquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die tiltsensor zit er niet meer in he?
GSM-functionaliteit betekent niet per definitie "bellen".quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:52 schreef Cerbie het volgende:
GSM-functionaliteit en webbrowser, dat gaat nog een leuke bediening geven, of komt er een uitbreidingsgeval voor?
Webbrowsen zal nog wel redelijk gaan lukken, maar bellen ermee..
Hij krijgt alleen een trilfunctiequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
GSM-functionaliteit betekent niet per definitie "bellen".![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij krijgt alleen een trilfunctie
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik me d'r bij voor moet stellen. Er is nog niks bekend, het is echter wèl bevestigd door SCEI. (bron staat ergens in een vorig PSP-topic)quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef Cerbie het volgende:
Maar wat moet ik me dan erbij voorstellen, of is daar nog niet veel van bekend?
Hmmm... ik zie dat Sony z'n muziek-service "Connect" verder wilt uitbreiden en een breder publiek wilt bereiken met behulp van de PSP... ben benieuwd (maar eigenlijk vind ik dat Sony destijds in zee had moeten gaan met Apple en samen had moeten werken aan iTunes)quote:
Vrolijkheid kent geen tijd.quote:
Nee... het ging om GSM-functionaliteit. Hoewel VOIP technisch gezien heel goed mogelijk moet zijn met de PSP. (je hebt dan alleen wel een mini-USB headset nodig)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:30 schreef matthijst het volgende:
Bellen zal wel voip zijn neem ik an, aangezien je thuis vrolijk wireless kan connecten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |