Daar is ie iets te sophisticated voor. Nee, speel maar GT4 en Metal Gear, voor Tetris koop je een GameBoy Klomp.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:50 schreef Conflict het volgende:
Cool! Kan je lekker tetris spelen in de treinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan de OP altijd editten.. Aangezien ik nu besloten heb om er een te kopen zal ik hier wel wat vaker rondhangen,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:21 schreef Thomper het volgende:
Hehe.. mocht er iemand nog een link vinden die in de link-lijst moet, of een game die onder de game lijst moet, zeg het dan even snel, kan ie er nog in.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:50 schreef Conflict het volgende:
Cool! Kan je lekker tetris spelen in de treinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:dit is precies wat je wilt spelen als je 15 uur in een vliegtuig zit
Die DS agenda functie die er vast aankomt zou wel handig zijn nuquote:Hoeveel nachtjes nog tot 12 december?
Haha tis jou ook opgevallen! Ik lag compleet dubbel toen ik dat stukje tekst las!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:45 schreef Thomper het volgende:
Citaat in de nieuwe PU, in het Tokyo Game Show stuk over Metal Gear Ac!d:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je wel 4 accu's meenemen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga em wel importeren, maar eerst is de DS aan de beurtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:22 schreef BMH het volgende:
Waarom wachten jullie tot 12 december? Alsof iemand hier de japanse PSP importeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop